Re:
Jako gresis.Bas naprotiv,anomalija na visokom naponu moze napraviti elektro-magnetne smetnje koje ce "zbuniti" ECM ili ga cak potpuno zablokirati sto se ne retko i desava.To isto vazi i za ostale module na vozilu.Usled toga,izmedju ostalog,ECM moze biti onesposobljen da adekvatno komunicira na CAN mrezi sto ce dovesti do javljanja odgovarajucih kodova u ostalim modulima.
Konkretno na ovom modelu,sem ECM-a,na high-speed CAN-BUS mrezi se nalaze i modul VDC-a,body racunar i modul el.servo volana.U modulu volana jedino nije registrovan odgovarajuci kod greske verovatno iz razloga zato sto njemu potrebne informacije dolaze iz body racunara a ne iz ECM-a.
Postoji i opasnija mogucnost od ove ali mislim da to ovde nije slucaj.Posto nije doslo do preskakanja varnice na elektrodama svecice(prezentirani oscilogram) ko zna gde se "ispraznio" indukovani napon u sekundaru bobine.Desavao mi se u praksi da deo visokog napona "procuri" na primar bobine a samim tim dodje i do ECM-a...
Sto se tice nepostojanja koda za misfire cilindra napravio sam mali eksperiment na istom ispravnom motoru,ne na ovom koji radim.Iskljucio sam jedan cilindar,motor je radio oko 15 minuta i nije kodirao trokirajuci cilindar. Kako to objasniti? Verovatno mi ne verujes, ali ako ti dodje Stilo 1.8 u servis, uveri se i sam
Originally posted by gavra
Konkretno na ovom modelu,sem ECM-a,na high-speed CAN-BUS mrezi se nalaze i modul VDC-a,body racunar i modul el.servo volana.U modulu volana jedino nije registrovan odgovarajuci kod greske verovatno iz razloga zato sto njemu potrebne informacije dolaze iz body racunara a ne iz ECM-a.
Postoji i opasnija mogucnost od ove ali mislim da to ovde nije slucaj.Posto nije doslo do preskakanja varnice na elektrodama svecice(prezentirani oscilogram) ko zna gde se "ispraznio" indukovani napon u sekundaru bobine.Desavao mi se u praksi da deo visokog napona "procuri" na primar bobine a samim tim dodje i do ECM-a...
Sto se tice nepostojanja koda za misfire cilindra napravio sam mali eksperiment na istom ispravnom motoru,ne na ovom koji radim.Iskljucio sam jedan cilindar,motor je radio oko 15 minuta i nije kodirao trokirajuci cilindar. Kako to objasniti? Verovatno mi ne verujes, ali ako ti dodje Stilo 1.8 u servis, uveri se i sam
Comment