ler gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mixer
    CBC Senator
    • 13.04.2005
    • 202
    • Skopje

    ler gas

    Prochitao sam probleme koje su muchile Coure Sportivo i M powera oko ler gasa ,jer od pre neki dan i ja imam slichan problem,stim shto kod mene problem se javlja pri kochenju.Znachi kada auto vech treba da stane obrtaji padaju do 200(dva puta pri naglom kochenju se i gasio skroz),a onda kazaljka igra do 800 pa 500 i ismiri se na 800.Napominjem da auto vozim na plin i problemi se javili pre neki dan.Kad vozim na banzin cimanje nije tako drastichno.Zatrerse malo kazaljku ali samo 100 obr.gore dole.Molim chlanove za odrovor
    Jahači magle
  • mixer
    CBC Senator
    • 13.04.2005
    • 202
    • Skopje

    #2
    Inache ler gas varira i kad u mesto pritiskam kochnicu.Jel ima neshto veze sa servom?
    Jahači magle

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #3
      ima veze sa strujom,ja bi rekao ...
      mada vrlo chudno....to u mestu///!?
      Probaj da uzmes unimer,pa meri snagu punjenja na akumulatoru .
      treba da bude oko 14volti,pa nek neko naglo stisne kocnicu...pa vidi dali pada napon...
      Mozda imas neki spoja na el. instalaciji za kocnice...nemam pojma
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Normalno je da ler gas osciluje kada se pritisne kocnica jer servo 'uzima' malo vazduha motoru pa poremeti stvari na trenutak.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • 75ts
          CBC Senator XXL
          • 28.04.2005
          • 651
          • Beograd-Mirijevo

          #5
          Ja sam ima slican problem, nesto je auto dugo stajao bez akumulatora, i kad sam mu stavio auto je poceo u leru sam da dodaje i spusta gas, znaci sva creva i kontakte sam proverio, stavio drugi protokomer, misleci da je niki vakum ili nesto, kad medjutim posle par danas se sve vratilo u normalu, posle toga sam dosao do zakljucka (a mozda i gresim) da je u pitanju lambda sonda koja je radila u tzv. safe modu, da li je onda davala neke pogresne podatke ili ne nzenam, od tad sve radi najnormalnije.

          Comment

          • mixer
            CBC Senator
            • 13.04.2005
            • 202
            • Skopje

            #6
            M<a izgleda da je neshto do plina.Danas malo vozio na benzin i sve je u redu.KO zna ? Hvala na odgovorima.A gde odoshe ovi moderatori???
            Jahači magle

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Sta ce ti?
              Dobio si odgovor od Urosa .
              Na benzin motor ima regulaciju da preko kontakta na trotelu preuzme sa IAC ventilom regulaciju lera.
              Ta opcija sa GASOM nepostoji na obicnim gasnim sistemima.
              Jednostavno je sistem bolan na fenomen varijacije vaccuma u plenumu.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • mixer
                CBC Senator
                • 13.04.2005
                • 202
                • Skopje

                #8
                Dobro jutro boost.Ma da kazu dve tri reci ,mozda se nadje i ko pametan.Sad sam listao forum i mislim da je problematika za Doru sad idem off line da prochitam shto sam otvorio pa da vidim shta da se radi.
                Jahači magle

                Comment

                • mixer
                  CBC Senator
                  • 13.04.2005
                  • 202
                  • Skopje

                  #9
                  Izgleda da sam sam zajebo stvar.Nashao sam crevo koje ide od filtera za vazduh do maske otkacheno a ja ga spoio ponovo a sad prema nekim odgovorima ispada da je majstor shto mi ugradjivao plin to namerno odspojio.Sutra ga otspojim pa videku.
                  Jahači magle

                  Comment

                  • itza
                    CBC Senator XXL
                    • 28.12.2004
                    • 658
                    • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                    • -

                    #10
                    cold air intake ..
                    nikako za plin
                    mada ne vidim kakve to veze ima sa tim shto ti ler osciluje kada stisnesh kochnicu ... tako da ne znam da li tje to da ti reshi problem
                    "Brano sine , vozi POLAKO..."

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      Na benzin motor ima regulaciju da preko kontakta na trotelu preuzme sa IAC ventilom regulaciju lera.
                      Ta opcija sa GASOM nepostoji na obicnim gasnim sistemima.
                      da ne bi bilo zabune, na injection sistemima isto je i na benzin i na gas- ler regulise IAC motor.

                      to ne zavisi od gasnog sistema jer se i na gasu regulise protoko vazduha na leru (IAC).

                      kod karburatora je drugaciji sistem regulacije lera na gas, obicno mehanicki slicno kao sa samim karburatorom.

                      ali je ler i na benzin i na gas jako osetljiv na fals vazduh, vrljav vakuum jer negde pusta neki digtung, crevo ili slicno. tada se obicno sve "ljulja" i motor radi nestabilno.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      Working...
                      X