PRAZNICKI KVIZ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #46
    L. sonda nije ocitavana, ubrizgavaci nisu cisceni, nije bilo potrebe.
    Ja nisam radio ovaj slucaj. Isti je posudjen od nekog drugog tko je bio
    u poprilicnoj guzvi kad je radio isti.

    Comment

    • gorky
      CBC Senator XXL
      • 08.06.2007
      • 860
      • Vojvodina,Kikinda

      #47
      ovde je preskočena informacija,glave su skinute i poslate na obradu,šta je otkriveno na glavama,dali je nešto bilo oštećeno u kojoj meri i zašto naravno,sada imamo struju,imamo i kompresiju,a isti cilindar trokira,suviše je to slučajnosti baš na istom cilindru.ako eliminišemo kompresiju i curenje,zatim vakum neki ili nešto slično ostaje nam opet struja.varnicu imamo,može biti da je nepravovremena,ali zašto pitam se pitam.s obzirom da znamo čoveka što se kaže ako je vn kabl i bobina menjana sigurno je provereno sve u vezi varnice.opet se vraćamo na mehaniku,no prilikom skidanja glava i vraćanja je sve provereno.da li su uočene neke nepravilnosti na usisnoj grani?

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #48
        Ima li crnog dima i da li je jos uvek problematican prvi cilindar?

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #49
          Ja sam vrlo zadovoljan. Kad se procitaju reakcije od gorky i TECA, vidi se da ste u istom stanju konfuzije u kojem je bio mehanicar koji je dozivio ovaj slucaj. Glave su potpuno dobro napravljene.
          Rjesenje problema je vec naznaceno u mojim postovima.
          Prvi cilindar jos uvijek trokira.

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #50
            VV,pa mi neznamo ni kako izgleda taj motor ni gde je sta nakaceno.Ako kazes da su obadve glave radjene,znaci da kompresija nije bila sjajna ni na ostalim cilindrima,sto opet znaci da je musteriji to predoceno,a da je trokiranje vec bilo otklonjeno i pre skidanja glava.
            Ako prvi cilindar trokira i dalje znaci da ima mnogo goriva-sta je sa crevcetom vakuma, sto ide na regulator pritiska goriva,gde je ono spojeno sa usisnom granom?

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #51
              VV,pa mi neznamo ni kako izgleda taj motor ni gde je sta nakaceno.
              Tocno, no jednom kad se naucis na virtuelnu dijagnostiku / mehaniku, bit ce lakse i u realnoj situaciji. Premise su ti dane i suocen si s istom situacijom kao i doticni mehanicar.

              Ako kazes da su obadve glave radjene,znaci da kompresija nije bila sjajna ni na ostalim cilindrima,sto opet znaci da je musteriji to predoceno,a da je trokiranje vec bilo otklonjeno i pre skidanja glava.
              Kad se nadjes u corsokaku svasta ti padne na pamet. Trokiranje nije otklonjeno prije skidanje glave. Bilo prije i ostalo poslje do sljedeceg koraka.

              Ako prvi cilindar trokira i dalje znaci da ima mnogo goriva-sta je sa crevcetom vakuma, sto ide na regulator pritiska goriva,gde je ono spojeno sa usisnom granom?
              Regulator ne curi. Zasto mislis da prvi cilindar dobiva previse goriva?[/quote]

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #52
                Cek....onaj prvi cilindar koji je bio malerozan sa kompresiom sada ima odlicnu kompresiju?
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #53
                  Manju od ostalih cilindara, neznam tocno koliko.

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #54
                    Ako je smesa prebogata ,svecica to ne moze upaliti i dolazi do proboja na masu,zbog toga je i crkla valjda prva bobina

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #55
                      Zasto svjecica nebi mogla zapaliti bogatu smjesu i kako bi to negativno utjecalo na bobinu?

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #56
                        Ako je kompresija losija moze biti da je pojeden neki breg na bregastoj,a to nismo gledali!I opet bogata smesa...

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #57
                          Kakvo otvaranje ventila ima. Da ne glavi hidropodizac?
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #58
                            Nisi odgovorio na prvo pitanje.
                            Hoces reci da bi istrosen breg na usisnom ventilu smanjio VE i na taj nacin prouzrocio bogatu smjesu.

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #59
                              Hidrokompenzator OK.

                              Comment

                              • RANK
                                CBC Senator XXL
                                • 28.02.2007
                                • 1635
                                • Beograd
                                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                                #60
                                taj cilindar ne pali na vreme, treba proveriti senzor radilice. sve mi se cini da je neki od zuba na nazubljenom prstenu polomljen, ppa je paljenje kasnije, sto dovodi do pregevanja izduvnih ventila i svecice, a posledicno i do detonacija u cilindru.
                                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                                Comment

                                Working...
                                X