Nije njemu..nego NAMA...ma šta... Nije nam trebalo ni sedam dana da nadjemo,sa stotinu čuda,gde je kvar...još toliko da ga otklonimo..taman do Nove Godine...
Na koji nacin ispusni plinovi i EGR ventil mogu rezulktirati trokiranjem na samo jednom cilindru
napisano je kao tvrdnja koja se ne dovodi u pitanje.
da li je tako ?
EGR je zajednicki za sve cilindre, obavlja identicnu funkciju...
pada mi na pamet da bi u nekoj suludoj kombinaciji spleta okolnosti mogla struja/tok izduvnih gasova da upadne u neku rezonancu sa usisnim tokom i napravi neki dzumbus u volumetriji punjenja u****.
ali, zasto bi se to desavalo na samo jednom cilindru nema pojma , niti da li je uopste moguce.
i kakav to treba da bude poremecaj u radu EGR da toliko enormno utice na sagorevanje u bas tom jednom cilindru da dodje do trokiranja, bas mnogo cudno i malo verovatan dogadjaj.
da li uopste postoji problem sa trokiranjem ili je sve samo imaginarni brain storming ??
Eto recimo Siera, imamalu izduvnu granu i otišla je pregrada izmedju kako bih rekao parova cilindara. Dva cilindra imaju svoju polovinu grane a druga dva svoju. Ta pregrada je izgorela. U svakom slučaju motoru nije prijalo da se izduv meša pri samom izlasku gasova iz glave a spolja se nije moglo videti.
Vidiš,Nadzorniče,ovaj problem,po meni nije u "mešanju" već u tome što izduvni gasovi nalaze "preki put" i "seku" onaj drugi cilinder i obratno..pa ni jedan ne može da izduva pravilno...
EGR je zajednicki za sve cilindre, obavlja identicnu funkciju...
-potpuno tačno...kako bi bilo da mi "blindiramo" EGR ,pa da vidimo onda kako će se Honda ponašati?
Uh,sad će opet Vali da me izgrdi..ko šta,ja samo zatvaram EGR ventile...najveći sam zagadjivač čovekove okoline posle "Konkorda".. A i oni više ne lete znači ..ostadosmo ja i par desetina hiljada buseva i kamiončina u državi...
Hajde M-power,"utrči"...krojimo "pun" dihtung i blindiramo EGR...
mislim da nema potrebe da se blindira EGR, Vali je potvrdio da to jeste direktno vezano odnosno da to jeste sistem koji u necemu ne funkcionise kako treba.
meni je samo nejasno kako moze da ne radi za samo jedan cilindar a da radi ispravno za ostale kada je to analogni uredjaj koji radi u kontinuitetu a uz to je i prilicno proste konstrukcije.
ostaje da je sam EGR ispravan ali da upravljacke informacije ECU-vakuum nesto brkaju, recimo jedan moguci smer...ali opet ECU daje jednu komandu za sve cilindre, isto i vakuum je zajednicki osim ako nije na tom motoru (nikada ga nisam video uzivo) vakuum izveden sa samo tog jednog cilindra.
a ako smo vec stigli do EGRa valjda je sada dozvoljeno i da se skine sa motora i vizuelno pregleda, ili je jos uvek zabranjeno prljati ruke dok se ne utvrdi i mehanizam toka (flow chart) same neispravnosti ??
a opet izduvni gasovi su kako je receno u tip top stanju sto zbunjuje (kako ako trokira lambda bude ok)...
Vidiš,Nadzorniče,ovaj problem,po meni nije u "mešanju" već u tome što izduvni gasovi nalaze "preki put" i "seku" onaj drugi cilinder i obratno..pa ni jedan ne može da izduva pravilno...
Pa pod mešanje sam podrazumevao da strujanje gasova koje treba da ide napred i pomaže pulsu drugog cilindrada izduvava bolje, ide prema tom drugom cilindru prečicom i remeti ga da izduvava kako treba.
EGR ima 4 cevi koje su na samom izlazu grane, bar većinom. Ne znam u prirodi kako izgleda dotični EGR ali ako su cevi blizu recimo da idu sve 4 na nekom mestu jedna pored druge. Može neka da izgori i da meša izduvne gasove pre nego odu u usisnu granu. Na taj način remeti puls drugog cilindra. Samo teorija.
Ne vidim drugi način kako može uticati. Na leru ne smeta, na nižim opterećenjima smeta a na maksimumu je većinom svejdno šta se dogadja sa usisom ili izduvom, to jest dali ima viška. Smeta jedino kad je izduv zapušen.
Paz vamo, nemam pojma šta se sa motorom dešava, nit sam majstor kao vi, ali mi je mnogo interesantno da čitam . Jedva čekam konačno rešenje problema. Ovo bre ko Šerlok Holms.
Da..portir...držali su ga zaključanog u podrumu,pa vuče traume iz detinjstva
OK je Dora,razumemeo se
Uh..gde li je M-power ,.opet me ostavio ovde ,na milost i nemilost "Heart Of Stone" Valiju,a ovaj ne da ni sveću da odvijemo..a kamo li nešto radikalnije...
Dobro jutro / dobar dan. Koja mozdana oluja. Kao sto sam vec rekao,
Brick je dao dobru teoretsku postavku s EGR sistemom, cak i neke detalje unutar istog. Dora je prakticno potvrdio da skidanjem vakum crijeva problem nestaje. M-power je onesposobljavanjem ubrizgavaca izolirao doticni cilindar, iako to ne vodi direktno ka rjesenju problema.
To se moze desiti na bilo kojem cilindru . Identifikacija cilindra pomaze samo zato jer se moze izmjeriti zaptivanje i disanje cilindra, te iskra i ubrizgavanje goriva.
Ja sam ko i stex ... nit sam majstor, al znam da pokvarim i bas je zanimljiv ovaj kviz, moze mnogo toga da se nauci Nadam se da cu se i ja prikljuciti u narednim kvizovima
Samo napred, mozda i ja dam neki dijagnosticki kviz koji nije kviz vec problem
Izgleda da i Bricka zaustavlja ista zabluda / nepoznanica koja ometa i
Dr. Bocu. Dora je vec naceo i taj "orah". Svih ometaju prijasnja znanja
isto toliko koliko im i pomazu.
Ostavio sam i tragove po pitanju jokera. Jesu suptilni no kao sto rece Stex ovo je "Sherlock Holmes the mechanic" show.
pa jel smemo konacno da zamenimo taj EGR sa recimo drugim polovnim ili novim i razgranicimo smetnju- EGR sam po sebi ili upravljanje EGRom ?
nisi odgovorio da li sada moze da se skine EGR i vizuelno pregleda, mozda se nesto primeti..ipak kada se ima nesto u ruci i direktno vidi je bitno drugacije nego neko povrsno merenje izokola.
a nesto si olako i presao preko opisa EGRa, sa 1 ili 4 cevke za svaki cilindar...itd.
mozda mislis da moze da se zamislja kako izgleda taj EGR ali tesko to ide na daljinu
uh, bre ispade ta Honda veliko i osetljivo cudo tehnike
Comment