HONDA TROKIRA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    HONDA TROKIRA

    Radi se o 1992 Honda Accord s 2.2l motorom, MPI ubrizgavanjem i razvodnikom palenja. PCM (ECU) je ranije generacije gdje se mogu citati samo kodovi pomocu trep metode, radni parametri nisu dostupni.

    Motor dobro radi na leru i nece trokirati ako nije u voznji, trokira samo u voznji, najosjetljivije pri manjim i srednjim opterecenjima i nikako pri punom gasu.

    Ovaj put htio bih cuti ne samo dali je nesto provjereno, vec kako bi vi to provjerili. A volio bih vidjeti i medjusobnu diskusiju ostalih ucesnika.
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Ok:-)

    Od nečega moramo početi.Dakle ,izvodimo neophodnu proceduru i čitamo "trep" kodove.Treba li da napišem kako se to radi..ili ne?
    BP
    ***********

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #3
      Kakav bi to kviz bio gdje ima PCM kodova? Procitas kod, zamijenis sensor i sve radi. Nije zabavno ni malo.

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #4
        Ok:-)

        Razumem..ali rekoh od nečega počinjemo... znači,probali smo "trep" i videli da nema tamo ništa.Idemo dalje...Radi na punom gasu , odmah me asocira da IMA pritisak.Tražimo kvar najpre u sistemu za paljenje.Skidamo i vizuelno proveravamo stanje razvodne ruke i kape.
        Mnogo puta sam video da se auto ovako ponaša zbog razv.ruke ,no..ne verujem da je to ovde ..bilo bi suviše lako...
        Pozivam prijatelje u pomoć...Dora,M-power,Brick...izvinite ostali..ne mogu da nabrajam sve

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #5
          Zasto je potrebno skidati kapu i vrsiti fizicku inspekciju? Ima li i drugih nacina? Komponenta moze biti ostecena a da se ne vidi okom.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Prijatelj stigao .
            Odmah da pokusam iz licnog iskustva tih modela sa cestim problemom i istu stvar skinem s dnevne liste
            Jedan kabl prekida?
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #7
              M, na koji si nacin ustanovio da kabl prekida?

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #8
                kapa i ruka

                Vali imaš pravo..može i drugojačije..Scopom na primer...no opet , ja počinjem vizuelno...tražim moguće pukotine,naprsnuća...zatim postavljam HT testere na svećice,uključujem kablove i gledam..idemo dalje...

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Pa na jednom autu tako sto sam cackao, pomerao kabl i radi ne radi, a kod drugog auta nisam mogao da uhvatim koji pravi problem cak i sa strobom pa sam resio problem pojedinacnom zamenom dok nisam naleteo na pravi.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #10
                    Vidim da crpis iz prijasnjeg slucaja. Ima li nacina da se problem uhvati bez zamjene dijelova? Dr. Boca koristi HT testere, dali ti imas iste.
                    Ako bi kabl uzrocio problem na malom opterecenju, zasto nema problema pri punom?

                    Osim toga, simptom se javlja samo u voznji. Ti moras da imas malog asistenta koji cubi ispod haube i osmatra situaciju dok ti vozis.

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Ima ali se kamuflira obrtajima, jacinom zvuka.
                      Ima sanse igrati se malo duze sa skidanjem kabla i osluskivanjem u toku rada kada je problem najizrazeniji.
                      Pricam generalno, jer za servis je logicno da ima barem jedan dugacak kabl koji sluzi kao pomoc za brzu proveru.
                      Ko nema uslova moze i peske.


                      ---------------------
                      Vidim da si dodao recenicu da se javlja u voznji. tj. pri opterecenju sto je logicno.
                      Pa nista provozam 100m pa zamenim za drugi, pa opet 100m pa za treci
                      E ovaj Vali bi nam ukinuo sva pomagala , ****s onda ti taj servis
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #12
                        Ako bi kabl uzrocio problem na malom opterecenju, zasto nema problema pri punom?
                        Moram opet pitati.

                        Osim toga, kako bi ispitao kabl koji ne radi pod opterecenjem a da ne vozis auto i ne stavljas motor pod opterecenje u realnim uvjetima?

                        PS: Prekidam na par sati. Duznosti zovu. Mozete i sami prodiskutirati ova pitanja.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Kad bi bila struja, mislim kablovi il isvećice, po meni bi se više manifestovalo na višim obrtajima i na opterećenju, što ovde nije slučaj. Spomenut je razvodnik, da li ima tegove ili vakumom reguliše pretpaljenje?
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Boki Ar
                            CBC Senator XXL
                            • 11.11.2004
                            • 2827
                            • Aranđelovac
                            • Vektra

                            #14
                            Stvarno kako ?

                            Jeste videli pitanje...ja bih ovo uradio ovako...Uzmem jedan razvodnik,bobbinu i modul..vežem na stolu sve to na akumulator..zavrtim razvidnik i vidim da lli "baca"...Tako sam pre neki dan testirao jedno paljenje koje sam "budžio" na Tempru(Tursku) gde je riknuo Digiplex...

                            Dajte,šta ste se ućutali..pritecite u pomoć..Vali se naoštrio da nas cedi ovim bar do Nove Godine

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #15
                              Osim toga, kako bi ispitao kabl koji ne radi pod opterecenjem a da ne vozis auto i ne stavljas motor pod opterecenje u realnim uvjetima?
                              Gdje je M nestao?

                              Comment

                              Working...
                              X