HONDA TROKIRA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    Honda

    Praktično,nije zapušen EGR ,nego 3 kanala koji vode od njega u usis,tako je
    motor EGR-isao sve na taj jedan cilindar...i to je taj samo mi (ja)
    to nismo shvatili,nego sam to protumačio kao smejanje-sa kapom ...

    Sad ,ovde je ostalo još nerešenih pitanja,pa ko želi da nastavimo,nek* izvoli...Na primer,kako je ovaj kvar ustanovljen? Znamo da Vali koristi osciloskop,mislim da bi bilo interesantno da nam to objasni...

    Dalje
    Zna li netko koliko napona treba da bi se ionizirao, recimo 1mm zracnog prostora, izmedju elektroda svjecice pri atmosferskom pritisku?
    Eto,od mene ovoliko za sada...
    Pozdrav!
    BP
    **************

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      Brick:
      pa sta je na kraju - zapusen EGR ?
      Da, kao sto Boca vec rece. Individualni kanali za provod plinova od EGR ventila do glave prolaze kroz usisnu granu i nisu prepoznatljivi izvana.

      Kad se tri zacepe, umjesto 25% ispuha, doticni cilindar dobije 100%.

      PCM kontrola ne dozvoljava aktivaciju ako ne vidi da se vozilo krece i da je pod opterecenjem, takodjer deaktivira pod punim gasom.

      Nije tako tezak kvar kad nema nepoznanice kao zasebni kanali. Bez tog znanja logika pocne udarati u "zid", vecina EGR sistema nema individualne kanale. Cinjenica nije objavljena zato jer nije bila znana ni za vrijeme stvarnog popravka.
      M-power:
      Sad sam ja ukapirao, on je mislio na resavanje do Bozica
      Originalna namjera je bila do sljedeceg bozica, no zeznuo me M .
      U medjuvremenu zamijenio cijelu usisnu granu i pronasao uzrok.

      Do ovakvih kvarova se dolazi procesom eliminacije i zato rasprave o struji
      , gorivu, kompresiji i ostalim podrucjima.

      Dr. Boca bi htio znati kako se doslo do rezultata. Eliminacija je jedan nacin, drugi je da signal lambda sonde ima karakteristicni "potpis"
      na oscilogramu. Jednom kad se dodje do tog trenutka, pocne se misliti
      "nema biti sto drugo".

      Drugo Bocino pitanje ostavljam timu CB. Brick je izrazio sumnju u metodu
      povecavanja zazora. O cemu se radi??? Mozda i ima sanse ovaj kviz do sljedeceg bozica.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        Individualni kanali za provod plinova od EGR ventila do glave prolaze kroz usisnu granu i nisu prepoznatljivi izvana
        svasta.
        i koliki su ti kanali u precniku kada su se tako lako zapusili pa jos 100% ?

        je li to konstrukciona greska Honde na tom motoru, da li oni to tako rade redovno, i ko jos tako radi ?
        da li su u kasnijim modelima izmenili to resenje i otklonili problem ?

        (pitam jer je Mercedes imao slicnih problema sa americkim verzijama dizel motora u seriji 124 i 140 koji su na kraju bili priznati kao konstrukciona greska i naravno besplatan recall svih takvih motora).

        Brick je izrazio sumnju u metodu
        povecavanja zazora. O cemu se radi???
        prvi put cujem za to. kakva je to tacno metoda ?
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          Brick:
          svasta.
          i koliki su ti kanali u precniku kada su se tako lako zapusili pa jos 100% ?
          Ne sjecam se precnika, no mogu reci da ce se bilo koji egr kanal zacepiti
          ako ostvarimo uvjete. Kratke voznje, mala temperatura, nedovoljno odgaranje. Neznam dali su izmjenili dizajn. Znam da njihov V6 3.5L motor ima boljku cepljena kanala, postoji jedno suzenje u plenumu, gornjem dijelu usisne grane koje se obavezno cepi na nekih 40-50k milja.

          Brick: prvi put cujem za to. kakva je to tacno metoda ?
          Metoda supstitucije. Sto pruza otpor struji u procesu paljenja smjese? Koliko KV je potrebno da se uradi posao? Koji je odnos ponude i potraznje?

          Comment

          • Boki Ar
            CBC Senator XXL
            • 11.11.2004
            • 2827
            • Aranđelovac
            • Vektra

            Varnica-iskra

            Supstitucija-zamena.. Šta da menjamo...?Zazor na svećici?
            Ono što struja treba da savlada u komori za sagorevanje je pritisak(kompresija) sabijene smeše gorivo-vazduh,te zazor izmedju elektroda svećice...
            Ne raspolažemo podatkom koliko V(kV) je potrebno da se premosti 1mm zazora..to je problem....

            Pomoć,molim...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              a tim podatkom necemo ni raspolagati za konkretan motor jer je promenljiv i zavisi od malog miliona faktora poput (ne)homogenosti gorive smese, temperature sabijenog vazduha odnosno smese, turbulencije u cilindru/komori sagorevanja , itd...ukljucujuci tu i efekte rada EGR sistema koji takodje utice na smesu i njenu zapaljivost.

              a i ne vidim zasto nam je to bitno. obican klasicni sistem paljenja sa platinama je ok za do negde 1,5mm varnice u vazduhu (van motora), indukcioni elektronski sistem do oko 3mm razmaka , opet u vazduhu.

              visoko energetski indukcioni imaju jos nesto veci dozvoljeni razmak, imao sam prilike da vidim i da na 10mm bacaju varnicu bez problema.

              ali pitanje je sta se desava u motoru gde vladaju sasvim drugaciji uslovi koji se stalno menjaju, i koliko je tamo potrebna energije da zapali smesu.

              a i sta bi nam dao podatak o x,xx mm razmaka na svecici pogotovu ako ne znamo rezultat sagorevanja ??
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                @

                zna li netko koliko napona treba da bi se ionizirao, recimo 1mm zracnog prostora, izmedju elektroda svjecice pri atmosferskom pritisku?
                Nama treba prvo da saznamo ovo...

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  Brick:
                  a tim podatkom necemo ni raspolagati za konkretan motor jer je promenljiv i zavisi od malog miliona faktora poput (ne)homogenosti gorive smese, temperature sabijenog vazduha odnosno smese, turbulencije u cilindru/komori sagorevanja , itd...ukljucujuci tu i efekte rada EGR sistema koji takodje utice na smesu i njenu zapaljivost.
                  Nakon izvjesnog vremena, oni koji su zeljni odmaknuti se od statusa quo, naci ce nacina da nauce o cemu se radi. Tvornicki podaci, kolega koji ima osciloskop, internet, poznanik s one strane velike bare ili na dalekom sjeveru. Cujem da se u Srbiji vec nude seminari za mehanicare. Ima nacina.
                  Varijabile izmedju motora i sistema za palenje nisu tako velike i dadu se nauciti kad se hoce.
                  Brick:
                  a i ne vidim zasto nam je to bitno. obican klasicni sistem paljenja sa platinama je ok za do negde 1,5mm varnice u vazduhu (van motora), indukcioni elektronski sistem do oko 3mm razmaka , opet u vazduhu.
                  Za jedan stari sistem iz 70-ih ne znam, instrukcije za klasicne sisteme ovdje dozvoljavaju 6-7 mm bez problema. GM (High energy system)
                  ce lako prebaciti 15mm zracnog prostora pri atmosferskom pritisku.
                  Ista bobina u stanju je dati 50KV. Inace se testira pomocu testera koji je kalibriran na 25KV.
                  Brick:
                  ali pitanje je sta se desava u motoru gde vladaju sasvim drugaciji uslovi koji se stalno menjaju, i koliko je tamo potrebna energije da zapali smesu.
                  a i sta bi nam dao podatak o x,xx mm razmaka na svecici pogotovu ako ne znamo rezultat sagorevanja ??
                  Kreiranje maximalnog opterecenja na sistem za palenje sluzi svrsi da se
                  ustanovi kapacitet i ispravnost sistema za palenje. Ako dobijemo max. ucinak mozemo krenuti dalje. Ako je probila razvodna ruka / rotor u distributoru i dovoljno je 8KV da bi se napravio proboj na osovinu distributora, dali ce doci do ionizacije zracnog prostora gdje je potrebno 20KV. Nece. Sad je vrijeme za fizicke inspekcije. Na nekim motorima treba dva sata da bi se kapa skinula vratila, na nekim V8 motorima mijenjanje jednog po jednog kabla takodjer nije zahvalno.

                  Dakle, radi se provokacija sistema da dade max. ucinak i time otkloni kao krivac. Time se izbjegnu bespotrebne radnje, pouzdanije otkloni moguci uzrocnik i ubrza proces eliminacije. U slucaju gdje je M. zelio mijenjati kablove, on bi takodjer ustanovio da kablovi nisu uzrok, no nebi znao stanje razvodne kape, zato jer zeli ispitivati komponentu, ne rezultat rada te komponente.
                  Mene zanima dali sistem daje dozvoljeni max.. Ako da, ne moram brinuti o istom, nego necem drugom bilo sto da je.

                  Ja se koristim ovom metodom godinama bez negativnih posljedica koristeci kalibrirane testere. Ako zelim vidjeti fini detalj, kao sastav smjese, stanje kablova, kape i rotora, funkciju predpaljenja, kompresiju itd. , skopcam osciloskop. Ako zelim na brzinu eliminirati iskru kao mogucnost zgrabim visokonaponski tester.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Hm... vrlo zanimljiv nacin za proveru stanja kape i ruke ne zavisno od stanja bobine.
                    Da, dosta puta se desava kada je neki kvar pa hocu da proverim da li ima varnice odaljim kabal. Jedan baca bas dobro a drugi mora da se skoro pa nabije. To je to znaci
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      Originally posted by brick

                      visoko energetski indukcioni imaju jos nesto veci dozvoljeni razmak, imao sam prilike da vidim i da na 10mm bacaju varnicu bez problema.
                      Bilo koji sistem paljenja pa i naklasičniji fićin onaj prastari mora baciti minimum 10mm, ako to nije ustanju nije dobar. Podrazumeva se bez pritiska, vazduh.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        M-Power:
                        Hm... vrlo zanimljiv nacin za proveru stanja kape i ruke ne zavisno od stanja bobine.
                        Bobina je ukljucena.

                        Comment

                        • Boki Ar
                          CBC Senator XXL
                          • 11.11.2004
                          • 2827
                          • Aranđelovac
                          • Vektra

                          test iskre i paljenja

                          Ja se koristim ovom metodom godinama bez negativnih posljedica koristeci kalibrirane testere. Ako zelim vidjeti fini detalj, kao sastav smjese, stanje kablova, kape i rotora, funkciju predpaljenja, kompresiju itd. , skopcam osciloskop. Ako zelim na brzinu eliminirati iskru kao mogucnost zgrabim visokonaponski tester.
                          Vrlo dobro !
                          Mene,verujem i ostale zanima upotreba scope-a u ove svrhe...

                          Comment

                          • dieselman
                            CBC Senator XXL
                            • 14.11.2005
                            • 833
                            • tt

                            Ja se takodje prikljucujem listi zainteresovanih da nauce sto vise o upotrebi osciloskopa.

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                Kad se spomene oscilaoskop odmah se pomisli na veliki ormar s ekranom i hrpa kablova prikopcanih za sekundarni VN sistem za paljenje.
                                Da ne duljim. Na oscilogramu sekundarnog sistema moguce je vidjeti daleko vise od toga dali ima ili nema iskre. Da se vidjeti relativna kompresija, kompozicija smjese, zacepljen ubrizgavac, regulacija predpalenja, izgoren ispusni ventil, tubulencija u cilindru. Da se vidjeti raspon izmedju razvodne ruke i terminala na kapi, puknuta kapa i jos po nesto. Na primarnoj strani moze se vidjeti stanje platina ili elektronskog okidaca, ozicenje bobine, dostupna struja na bobini, kratki spoj na primarnoj navojnici, cak se "vide" i one bobine koje imaju sasvim ispravan otpor izmjeren om-metrom. Prednost osciloskopa je da moze mjeriti komponente dinamicki, dok su u pogonu i opterecene, i moze mjeriti u neuporedivom detalju.

                                Ono sto je manje poznato je da se mali portabilini DSO osciloskopi mogu koristiti na isti nacin, te da se upotreba moze prosiriti na nebrojene nacine.

                                Comment

                                Working...
                                X