Prvo pozdrav svima. Mnogo sam citao po forumima o ovom problemu i sada sam potpuno zbunjen, i ne znam sta zapravo moze biti problem.
Dakle, automobil je Mercedes C180 1994 godiste, benzinac 125KS. Osnovni problem je u tome sto u voznji, pogotvo pri naglom dodavanju veceg gasa auto pocne da trokira i kao da uopste ne prima gas. Npr, ukoliko vozim na 2000rpm i naglo dodam gas pocne da stuca i ne zeli da primi gas, onda mu pritisnem kvacilo i ponovo sastavim u drugoj brzini na velikom gasu i kada pregura npr 3000rpm pocne da prima gas kao da se nista ne desava sve do kraja...kao da se nesto produva u tom momentu...
Slicna stvar se dogadja i na otvorenom putu, gde recimo u 4.brzini na 90kmh pri kretanju u obilazak pocinje da stuca, nekada se uplasim da necu moci da obidjem ovog ispred mene a auto bi sa ovim 125ks trebao da ga preskoci pri vecem gasu...
Moram da napomenem da nemam problema sa ler gasom, normalan rad mu je oko 800rpm sa odstupanjima +/- 50 i nikada se ne gusi u mestu, tj ne gasi se, sto je kod mnogih takodje problem koji ide zajedno sa mojim.
Ja negde vidim problem u ove dve stvari: IAC (Idle Air Control) Valve i ICV (Idle Control Valve).
Da li sam na pravom tragu, zanimaju me vasa misljenja jer vidim da se gotovo svi jako dobro razumete u automobile...
Unapred hvala!
Dakle, automobil je Mercedes C180 1994 godiste, benzinac 125KS. Osnovni problem je u tome sto u voznji, pogotvo pri naglom dodavanju veceg gasa auto pocne da trokira i kao da uopste ne prima gas. Npr, ukoliko vozim na 2000rpm i naglo dodam gas pocne da stuca i ne zeli da primi gas, onda mu pritisnem kvacilo i ponovo sastavim u drugoj brzini na velikom gasu i kada pregura npr 3000rpm pocne da prima gas kao da se nista ne desava sve do kraja...kao da se nesto produva u tom momentu...
Slicna stvar se dogadja i na otvorenom putu, gde recimo u 4.brzini na 90kmh pri kretanju u obilazak pocinje da stuca, nekada se uplasim da necu moci da obidjem ovog ispred mene a auto bi sa ovim 125ks trebao da ga preskoci pri vecem gasu...
Moram da napomenem da nemam problema sa ler gasom, normalan rad mu je oko 800rpm sa odstupanjima +/- 50 i nikada se ne gusi u mestu, tj ne gasi se, sto je kod mnogih takodje problem koji ide zajedno sa mojim.
Ja negde vidim problem u ove dve stvari: IAC (Idle Air Control) Valve i ICV (Idle Control Valve).
Da li sam na pravom tragu, zanimaju me vasa misljenja jer vidim da se gotovo svi jako dobro razumete u automobile...
Unapred hvala!
Comment