Radi se o Opel astri 2001. godište 1.6 16v, oznaka motora Z16XE.
Ugraden je auto gas sekvencijalni.
Imam sledeci problem.
Kada je motor hladan, ali i po postizanju radne temeperature vuce linearno i "oštro".
E, sad ne mogu da otkrijem u kom momentu niti šta to izazove, ali kao da je motor prigušen, ide on u obrtaje i postiže brzinu ali nije to to.
Jednostavno fali ona "oštrina" tj osecaj kada povuče.
Možda je opis problema konfuzan, ali da pokušam da objasnim kada se to javlja.
Npr krenem iz Bgd za NS (garaža na Obilecevom vencu, Brankov most, Zemun), sve vreme lepo povlaci, gužva u saobracaju i u Zemunu kao da postane trom.
Znaci ne javi se to po postizanju radne temperature, nego kao da se nesto pregreje u kreni-stani režimu ili tako nešto. Izadem na auto put, postiže obrtaje i bez problema mogu i 180 (ne vozim toliko brzo ali vidim da može).
Tokom vožnje auto putem kao da se nešto ohladi i ponovo lepo ubrzava.
Ovaj problem se ne javlja uvek, cak ni u doticnim situacijama.
Takode sam primetio da je problem ucestaliji preko leta, tj kada su spoljne temperature visoke.
Ne pokazuje greške, Opel tech 2 takođe nije nalazio greške.
Da malo objasnim šta meni znaci pojam "ubrzava". Znam da ovi 16v motori najbolje vuku na 3500 rpm, ali imaju oni sasvim solidan obrtni moment i od 2000 rpm.
Znaci meni je ubrzanje onaj osecaj na magistralnom putu kada npr preticete kamion i imate sigurnost da ce i na 2500 rpm odlucno da povuce, a ne da pritiskate papucicu gasa a ono mlak odziv.
Problem se manisfestuje i na benzinu i na autogasu, stim da imam utisak da je na benzinu više izražen, i postojao je i pre ugradnje auto gasa.
Takode mi se javlja još jedan problem koji je možda povezan sa gore navedenim. Kako su se temperature spustile ispod 5 stepeni, posle dužeg stajenja auta, više od 8 sati,
vergla nekih 2-3 sekunde tj nekoliko okretaja anlasera.
Znaci nevažno da li je +2 ili -18, kao pre neko jutro, treba mu 2-3 sekunde.
Iznad 5 C pali na prvi okret anlasera. Pali dobro na ovim minusima, može i nekoliko sati da stoji na -10, ali ne duže od 8 sati.
Ista situacija je bila i prošle zime.
Na ovaj drugi problem sam se navikao, ali me prvi nervira i nije prijatan ponekad u gradu kod npr levog skretanja u raskrsnici.
Pozdrav!
Ugraden je auto gas sekvencijalni.
Imam sledeci problem.
Kada je motor hladan, ali i po postizanju radne temeperature vuce linearno i "oštro".
E, sad ne mogu da otkrijem u kom momentu niti šta to izazove, ali kao da je motor prigušen, ide on u obrtaje i postiže brzinu ali nije to to.
Jednostavno fali ona "oštrina" tj osecaj kada povuče.
Možda je opis problema konfuzan, ali da pokušam da objasnim kada se to javlja.
Npr krenem iz Bgd za NS (garaža na Obilecevom vencu, Brankov most, Zemun), sve vreme lepo povlaci, gužva u saobracaju i u Zemunu kao da postane trom.
Znaci ne javi se to po postizanju radne temperature, nego kao da se nesto pregreje u kreni-stani režimu ili tako nešto. Izadem na auto put, postiže obrtaje i bez problema mogu i 180 (ne vozim toliko brzo ali vidim da može).
Tokom vožnje auto putem kao da se nešto ohladi i ponovo lepo ubrzava.
Ovaj problem se ne javlja uvek, cak ni u doticnim situacijama.
Takode sam primetio da je problem ucestaliji preko leta, tj kada su spoljne temperature visoke.
Ne pokazuje greške, Opel tech 2 takođe nije nalazio greške.
Da malo objasnim šta meni znaci pojam "ubrzava". Znam da ovi 16v motori najbolje vuku na 3500 rpm, ali imaju oni sasvim solidan obrtni moment i od 2000 rpm.
Znaci meni je ubrzanje onaj osecaj na magistralnom putu kada npr preticete kamion i imate sigurnost da ce i na 2500 rpm odlucno da povuce, a ne da pritiskate papucicu gasa a ono mlak odziv.
Problem se manisfestuje i na benzinu i na autogasu, stim da imam utisak da je na benzinu više izražen, i postojao je i pre ugradnje auto gasa.
Takode mi se javlja još jedan problem koji je možda povezan sa gore navedenim. Kako su se temperature spustile ispod 5 stepeni, posle dužeg stajenja auta, više od 8 sati,
vergla nekih 2-3 sekunde tj nekoliko okretaja anlasera.
Znaci nevažno da li je +2 ili -18, kao pre neko jutro, treba mu 2-3 sekunde.
Iznad 5 C pali na prvi okret anlasera. Pali dobro na ovim minusima, može i nekoliko sati da stoji na -10, ali ne duže od 8 sati.
Ista situacija je bila i prošle zime.
Na ovaj drugi problem sam se navikao, ali me prvi nervira i nije prijatan ponekad u gradu kod npr levog skretanja u raskrsnici.
Pozdrav!
Comment