Skoda Felicia 1,3MPI tesko pali vruc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • roli
    CBC Početnik
    • 17.01.2010
    • 4
    • Zagreb

    Skoda Felicia 1,3MPI tesko pali vruc

    Pozdrav!
    imam skodu feliciu 1.3 mpi lxi 1998 godina.imam podosta problema.imam problem sa paljenjem-kad je motor zagrijan voznjom vec od 5 do 10 min i kad ga ugasim vise ga nemogu upaliti,nego mora proci barem 10 min da bi ga mogao upaliti(npr kad dodjem na benzinsku sipat benzin).bio je na dijagnostici na kompjuteru i rekli su da je klapna na usisnoj grani.kupio sam polovnu klapnu(kaze covjek od kojeg sam ju kupio da ju je koristio 3 tjedna,dao sam za nju 120 eura cca).i sad kad je ta druga klapna stavljena ponovo se gasi.inace se auto prije svega toga,dok je jos bila stara klapna i dok je palio jos, gasio kad god bi stajao na semaforu(znaci kad bi izbacio iz bilo koje brzine i stavio u ler on bi se zgasio).bio sam kod majstora i on je nesto napravio da radi na otprilike 2000 obrtaja(mozda je gas sajlu nategnuo da na tolko radi,neznam).i onda je pocelo nakon nekog vremena,znaci,ovo,da se ne moze upaliti kad je zagrijan.zatim,dok je bila stara klapna,kad je bio na niskim obrtajima i kad bi stisnuo gas poceo bi onako cukati,kao da ne moze krenuti.kaze mi jedan majstor da je to bilo zato sto nije imao ispravno rasporedjenu smjesu goriva i zraka,tako nesto,i da se auto zato nagutao goriva pa je zato cukao.sad kad sam stavio novu klapnu doduse vise ne cuka ali svejedno nece upaliti kad je zagrijan.zatim,auto radi na 2000-2500 obrtaja u leru,a kad dodam gas naglo,onda se spusti na normalu(oko 900 obrtaja),a i onda kazaljka nije mirna nego podrhtava(radi od 900 do 950 cca).zatim,kad npr vozim u drugoj i pustim gas i spusti se obrtaji do otprilike 1500 ili 2000,a onda dodam gas sasvim malo tek da opet dobijem malo ubrzanja,on stvarno jako cukne.vidio sam tu u jednom postu da bi mogo biti lanac razlog(inace se dosta cuje lanac dok auto radi,i rekli su mi da bi ga trebao promjeniti).
    iskreno se nadam da sam dobro opisao svoje probleme i razumljivo.cjenio bih svaku pomoc.isprika moderatoru ako sam nesto krivo napravio.
  • Ji 4Tze
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 806
    • bg
    • Honda CR-V 4WD

    #2
    Re: Skoda Felicia 1,3MPI tesko pali vruc

    Klapna može da se skine i očisti (a ne mora ni da se skida doduše), ako se elektronika unutra unutra pokvari, menja se cela, nema popravke.
    Onda se "resetuje" klapna pa sledećih par desetina km može da se desi da ler gas tako luduje, to je neka greška kod samog uređaja kojim se to radi (ili je majstor nešto prevideo).
    Takve simptome je imala i moja felicia kad je klapna jednom čišćena pa resetovana, kad sam u leru, digne rpm na ~2000 a pri stiskanju pedale se spusti na 900ak. "Popravilo" se samo, kao da je neki period adaptacije. Za taj motor ipak, normalan ler je čini mi se 650, nikako 900.

    Elem, za ispravnu dijagnozu poseti neki servis koji ima više iskustva sa škodinim mpi motorima i nemoj da pristaneš na menjanje dela po dela dok ne ispliva krivac.
    Možda da skineš + klemu sa akumulatora i time resetuješ ECU, ali to prvo da ti neko iskusniji potvrdi.

    Comment

    • roli
      CBC Početnik
      • 17.01.2010
      • 4
      • Zagreb

      #3
      Re: Skoda Felicia 1,3MPI tesko pali vruc

      hvala,budem ja posjetio onda servis,pa ce ljudi onda valjda znat u cemu je problem.cak sam ja i bio skinuo +klemu kad smo stavili novu klapnu,ali ipak nista.a proso sam nekoliko desetina kilometara,ali jos nista.mozda bude poslje.ali svakako cu otic na servis.
      hvala jos jednom na svemu!

      Comment

      • Gavra
        CBC Senator XXL
        • 06.03.2008
        • 2031
        • Beograd

        #4
        Re: Skoda Felicia 1,3MPI tesko pali vruc

        Adaptacija klapne se moze uraditi samo sa skenerom i to ako su ispunjeni svi uslovi.
        Tesko paljenje kad je vruc je malo cudno ponasanje klapne Pre ce biti senzor temperature ili regulator pritiska goriva...
        Poslednji nek ugasi svetlo

        Comment

        • roli
          CBC Početnik
          • 17.01.2010
          • 4
          • Zagreb

          #5
          Re: Skoda Felicia 1,3MPI tesko pali vruc

          da..budem vidio sta kaze majstor,idem u petak mu ostavit auto,pa kad bude sve gotovo,javit cu,da znate.
          hvala

          Comment

          • roli
            CBC Početnik
            • 17.01.2010
            • 4
            • Zagreb

            #6
            Re: Skoda Felicia 1,3MPI tesko pali vruc

            kaze majstor da je otisla lamda sonda i indikator temperature.kad se popravi vidjet cu dal je to to onda na kraju.pozdrav

            Comment

            • Gavra
              CBC Senator XXL
              • 06.03.2008
              • 2031
              • Beograd

              #7
              Re: Skoda Felicia 1,3MPI tesko pali vruc

              Senzor temperature akd zamenis Sonda ce sama da se popravi
              Poslednji nek ugasi svetlo

              Comment

              • Dalibor Vukić
                CBC Senator
                • 08.09.2009
                • 279
                • Beograd

                #8
                Re: Skoda Felicia 1,3MPI tesko pali vruc

                Vidim ja da će se l-sonda prodavati u kompletu sa svakim delom koji na neki način utiče na regulaciju smeše. Ne znam samo da li je u pitanju neznanje ili namerna zloupotreba ispisa samodijagnoze.

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #9
                  Re: Skoda Felicia 1,3MPI tesko pali vruc

                  Vozilo vec ima lepih godina,pa da ne bi za koji dan doslo na slicnu reklamaciju u ovlascenim servisima u paketu menjaju termostat,davac temperature.L sondu i ciste leptir.Pre dve godine mi pricao majstor iz Skodinog servisa...

                  Comment

                  Working...
                  X