Pozdrav!
imam skodu feliciu 1.3 mpi lxi 1998 godina.imam podosta problema.imam problem sa paljenjem-kad je motor zagrijan voznjom vec od 5 do 10 min i kad ga ugasim vise ga nemogu upaliti,nego mora proci barem 10 min da bi ga mogao upaliti(npr kad dodjem na benzinsku sipat benzin).bio je na dijagnostici na kompjuteru i rekli su da je klapna na usisnoj grani.kupio sam polovnu klapnu(kaze covjek od kojeg sam ju kupio da ju je koristio 3 tjedna,dao sam za nju 120 eura cca).i sad kad je ta druga klapna stavljena ponovo se gasi.inace se auto prije svega toga,dok je jos bila stara klapna i dok je palio jos, gasio kad god bi stajao na semaforu(znaci kad bi izbacio iz bilo koje brzine i stavio u ler on bi se zgasio).bio sam kod majstora i on je nesto napravio da radi na otprilike 2000 obrtaja(mozda je gas sajlu nategnuo da na tolko radi,neznam).i onda je pocelo nakon nekog vremena,znaci,ovo,da se ne moze upaliti kad je zagrijan.zatim,dok je bila stara klapna,kad je bio na niskim obrtajima i kad bi stisnuo gas poceo bi onako cukati,kao da ne moze krenuti.kaze mi jedan majstor da je to bilo zato sto nije imao ispravno rasporedjenu smjesu goriva i zraka,tako nesto,i da se auto zato nagutao goriva pa je zato cukao.sad kad sam stavio novu klapnu doduse vise ne cuka ali svejedno nece upaliti kad je zagrijan.zatim,auto radi na 2000-2500 obrtaja u leru,a kad dodam gas naglo,onda se spusti na normalu(oko 900 obrtaja),a i onda kazaljka nije mirna nego podrhtava(radi od 900 do 950 cca).zatim,kad npr vozim u drugoj i pustim gas i spusti se obrtaji do otprilike 1500 ili 2000,a onda dodam gas sasvim malo tek da opet dobijem malo ubrzanja,on stvarno jako cukne.vidio sam tu u jednom postu da bi mogo biti lanac razlog(inace se dosta cuje lanac dok auto radi,i rekli su mi da bi ga trebao promjeniti).
iskreno se nadam da sam dobro opisao svoje probleme i razumljivo.cjenio bih svaku pomoc.isprika moderatoru ako sam nesto krivo napravio.
imam skodu feliciu 1.3 mpi lxi 1998 godina.imam podosta problema.imam problem sa paljenjem-kad je motor zagrijan voznjom vec od 5 do 10 min i kad ga ugasim vise ga nemogu upaliti,nego mora proci barem 10 min da bi ga mogao upaliti(npr kad dodjem na benzinsku sipat benzin).bio je na dijagnostici na kompjuteru i rekli su da je klapna na usisnoj grani.kupio sam polovnu klapnu(kaze covjek od kojeg sam ju kupio da ju je koristio 3 tjedna,dao sam za nju 120 eura cca).i sad kad je ta druga klapna stavljena ponovo se gasi.inace se auto prije svega toga,dok je jos bila stara klapna i dok je palio jos, gasio kad god bi stajao na semaforu(znaci kad bi izbacio iz bilo koje brzine i stavio u ler on bi se zgasio).bio sam kod majstora i on je nesto napravio da radi na otprilike 2000 obrtaja(mozda je gas sajlu nategnuo da na tolko radi,neznam).i onda je pocelo nakon nekog vremena,znaci,ovo,da se ne moze upaliti kad je zagrijan.zatim,dok je bila stara klapna,kad je bio na niskim obrtajima i kad bi stisnuo gas poceo bi onako cukati,kao da ne moze krenuti.kaze mi jedan majstor da je to bilo zato sto nije imao ispravno rasporedjenu smjesu goriva i zraka,tako nesto,i da se auto zato nagutao goriva pa je zato cukao.sad kad sam stavio novu klapnu doduse vise ne cuka ali svejedno nece upaliti kad je zagrijan.zatim,auto radi na 2000-2500 obrtaja u leru,a kad dodam gas naglo,onda se spusti na normalu(oko 900 obrtaja),a i onda kazaljka nije mirna nego podrhtava(radi od 900 do 950 cca).zatim,kad npr vozim u drugoj i pustim gas i spusti se obrtaji do otprilike 1500 ili 2000,a onda dodam gas sasvim malo tek da opet dobijem malo ubrzanja,on stvarno jako cukne.vidio sam tu u jednom postu da bi mogo biti lanac razlog(inace se dosta cuje lanac dok auto radi,i rekli su mi da bi ga trebao promjeniti).
iskreno se nadam da sam dobro opisao svoje probleme i razumljivo.cjenio bih svaku pomoc.isprika moderatoru ako sam nesto krivo napravio.
Comment