Zveckanje ventila na jugicu 55...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Delija
    CBC Senator XXL
    • 29.08.2005
    • 310
    • NS
    • plavi auto

    Zveckanje ventila na jugicu 55...

    Drugari, imam jos jedan problemcic sa jugicem 55 (u principu, od kad sam ga pazario, al\' sad se aktuelizovao )...


    Da ponovo napomenem da je jugic presao oko 113000km i da za sada nista nije radjeno na motoru. Poceo je malo da duva na iberlaufu, al\' kako kazu majstori, moze on jos da ide bez generalke... Ne vuce lose, al\' mozda bi mogao i bolje. Recimo da sada max koliko mogu da izvucem iz njega je 155-160km/h na duuugackom pravcu (autoput), a cajger ne bi trebalo da laze, posto sam ga poredio sa caletovom Astra-om i u dlaku isto pokazuje...



    Kao prvo, ventile (zazor) sam stelovao skoro, al\' nije u tome problem.

    Ugao paljenja mi je skroz pomeren da ne bi zveckali, a takodje, do pre neki dan mi podesavanje predpaljenja uopste nije radilo (do sredjivanja karburatora), posto je jos odavno riknula razvodna ruka, pa izmedju razvodnika paljenja (elektronski, ne sa platinama) i karburatora nije bilo uopste kontakta, a to uopste nisam primetio, a ni majstori (jedan je samo rekao da \"nesto\" zeza razvodnik i da bi bilo dobro da ga promenim - izgleda da sam ga takvog pazario). Sa novom razvodnom rukom opet mora da se podesi fiksan ugao (ili kako to vec ide) inace zveckaju k\'o blesavi i to vec u 2. brzini.

    E sad, kad je razvodnik paljenja OK (valjda ), ne znam da li bi podesavanje i paljenja i predpaljenja zajedno resilo problem...

    Napominjem da mi sa ovakvim podesavanjem zveckaju malo tek na vecim brzinama i sa losijim gorivom, al\' bi pravilnim podesavanjem auto trebao jace da vuce, zar ne?


    p.s. Ako sam lupio neku glupost, ne zamerite, posto stvarno tek pocinjem da se upoznajem sa tematikom i nije mi bas jasna uloga podesavanja paljenja i predpaljenja (kontam otprilike, ali nije to to).
    Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    venitli ne zveckaju, ne cuju se u radu...tipicno za Yuga su nasilne samodetonacije.

    paljenje i podesavanje paljenja nema nikakve dodirne tacke sa ventilima.

    za pocetak...
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #3
      Brick misli na kliktanje motora sto se desava kod loseg goriva i kasnijeg paljenja. Jugic 55 je projektovan za gorivo od 98 oktana, i ako ga podesis na fabricku meru a i kako je nase gorivo lose, ventili tj te samodetonacije ce se cuti uvek a vise pri opterecenju na malim obrtajima. Resenje je vracanje paljenja na malo ranije.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        tj. na malo kasnije
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #5
          Nakon podesavanja osnovnog kuta palenja, vazno je provjeriti krivulju predpalenja. Na 2000--2500 obrtaja trebalo bi dobiti odredjeni stupanj predpalenja; ako ne, treba popraviti razvodnik. Dodatna 2 stupnja pomaka unaprijed pomoci ce ako se koristi niskooktanski benzin.

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6
            Originally posted by M-power
            tj. na malo kasnije
            Ne znam sad napamet u kom pravcu zaokreces razvodnik neki su levi a neki desni, ali varnica treba da skoci ranije pre samodetonacije.

            Comment

            • Delija
              CBC Senator XXL
              • 29.08.2005
              • 310
              • NS
              • plavi auto

              #7
              A kakva je veza izmedju podesavanja paljenja i predpaljenja?



              Koliko cujem od ljudi, vecina jugica imaju pomereno paljenje/predpaljenje zbog naseg ocajnog benzina na koji je jugic posebno osetljiv.



              BTW, doneo mi je drugar kanister sa 10 litara \"makedoskog\" Shell goriva i recimo da mi je odokativno auto isao bar 20% bolje + ni na 150km/h nije bilo \"zveckanja\" ni pod razno... Kad cemo moci kod nas da pazarimo tako nesto?


              p.s. Probao sam par puta bezolovni da sipam i cini mi se da je cak i sa njim bolje radi, nego sa obicnom 95-icom...
              Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

              Comment

              • Delija
                CBC Senator XXL
                • 29.08.2005
                • 310
                • NS
                • plavi auto

                #8
                E, da, kod mene je paljenje podeseno da maksimalno kasni...
                Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                Comment


                • #9
                  Ako zelis da izbegne samodetonacije, trazi super 98 oktana, mada ni taj nije kao sto bi kupio kad bi imao stvarno 98 oktana. Ako ugao pretpaljenja podesavas po fabrickim specifikacijama, pri ovom gorivu ce dolaziti do samodetonacija. Probaj malo da ga pomeras, mislim da je kod mene na kecu bilo oko 0 (javascript:emoticon('') ) stepeni, dosta davno je to bilo.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Pre nego li ista uradis, uradi jedan test.

                    Zagrej motor i kad si ga zagrejo ugasi ga.

                    Skini kabel sa bovine da odstranis paljenje i probaj da verglas jedno 2 sekunde.

                    Budi observanatn da li motor ima tendensu kao da bi da upali i da li ima povratni talas , dakle da povrati korz usis kad pustis kljuc i anlasovanje prestane.

                    Onda idemo dalje.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #11
                      Edit 012: Ne citirati post iznad.

                      Vrlo zbunjen. Zar je stroboskopsko svjetlo toliko nedostupno?

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Nije nedostupno, ali koliko sam ja shvatio ovo je da bi se proverilo da li je problem samo u pogresnom uglu predpaljenja ili postoji hot-spot u komori.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Urose, svaki dan sve vise i vise napredujes

                          Vali .. hehe.. zemlja nedodjija, nevozi se ovde na benzin vise, kad vozis iza nekog auta mislis da ide na ugalj (veliki deo njih )
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Delija
                            CBC Senator XXL
                            • 29.08.2005
                            • 310
                            • NS
                            • plavi auto

                            #14
                            Ajd' i meni objasnite sta znaci "hot-spot u komori" i nemojte bre da me plasite.


                            BTW, probam cim ispratim curu za BG...
                            Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #15
                              Dali da placem ili da se smijem? Ili oboje?

                              Comment

                              Working...
                              X