Drugari, imam jos jedan problemcic sa jugicem 55
(u principu, od kad sam ga pazario, al\' sad se aktuelizovao
)...
Da ponovo napomenem da je jugic presao oko 113000km i da za sada nista nije radjeno na motoru. Poceo je malo da duva na iberlaufu, al\' kako kazu majstori, moze on jos da ide bez generalke...
Ne vuce lose, al\' mozda bi mogao i bolje. Recimo da sada max koliko mogu da izvucem iz njega je 155-160km/h na duuugackom pravcu (autoput), a cajger ne bi trebalo da laze, posto sam ga poredio sa caletovom Astra-om i u dlaku isto pokazuje...
Kao prvo, ventile (zazor) sam stelovao skoro, al\' nije u tome problem.
Ugao paljenja mi je skroz pomeren da ne bi zveckali, a takodje, do pre neki dan mi podesavanje predpaljenja uopste nije radilo (do sredjivanja karburatora), posto je jos odavno riknula razvodna ruka, pa izmedju razvodnika paljenja (elektronski, ne sa platinama) i karburatora nije bilo uopste kontakta, a to uopste nisam primetio, a ni majstori
(jedan je samo rekao da \"nesto\" zeza razvodnik i da bi bilo dobro da ga promenim - izgleda da sam ga takvog pazario). Sa novom razvodnom rukom opet mora da se podesi fiksan ugao (ili kako to vec ide) inace zveckaju k\'o blesavi i to vec u 2. brzini.
E sad, kad je razvodnik paljenja OK (valjda
), ne znam da li bi podesavanje i paljenja i predpaljenja zajedno resilo problem...
Napominjem da mi sa ovakvim podesavanjem zveckaju malo tek na vecim brzinama i sa losijim gorivom, al\' bi pravilnim podesavanjem auto trebao jace da vuce, zar ne?
p.s. Ako sam lupio neku glupost, ne zamerite, posto stvarno tek pocinjem da se upoznajem sa tematikom i nije mi bas jasna uloga podesavanja paljenja i predpaljenja (kontam otprilike, ali nije to to).


Da ponovo napomenem da je jugic presao oko 113000km i da za sada nista nije radjeno na motoru. Poceo je malo da duva na iberlaufu, al\' kako kazu majstori, moze on jos da ide bez generalke...

Kao prvo, ventile (zazor) sam stelovao skoro, al\' nije u tome problem.
Ugao paljenja mi je skroz pomeren da ne bi zveckali, a takodje, do pre neki dan mi podesavanje predpaljenja uopste nije radilo (do sredjivanja karburatora), posto je jos odavno riknula razvodna ruka, pa izmedju razvodnika paljenja (elektronski, ne sa platinama) i karburatora nije bilo uopste kontakta, a to uopste nisam primetio, a ni majstori

E sad, kad je razvodnik paljenja OK (valjda

Napominjem da mi sa ovakvim podesavanjem zveckaju malo tek na vecim brzinama i sa losijim gorivom, al\' bi pravilnim podesavanjem auto trebao jace da vuce, zar ne?
p.s. Ako sam lupio neku glupost, ne zamerite, posto stvarno tek pocinjem da se upoznajem sa tematikom i nije mi bas jasna uloga podesavanja paljenja i predpaljenja (kontam otprilike, ali nije to to).

Comment