Zveckanje ventila na jugicu 55...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #16
    Mi ovde placemo, a ti kako hoces

    Delijo, hot-spot je vruca tacka . Deo u kompresionoj komori koji se zagreje pa pali smesu pre nego sto to ucini varnica. Neretko se desava da posle gasenja motor nastavi da radi uz cimanje i jake detonacije (ono sto se u srbiji naziva kliktanjem ventila).
    Hot spot moze da nastane zbog lose konstruisane glave - obicno ivica koja se lose hladi a viri u komoru. moze da bude i zbog koriscenja svecica neodgovarajuce toplotne vrednosti koje su previse zagrejane pa pale smesu. A obicno je hot-spot u vidu raznoraznih naslaga na klipu i kompresionoj komori zbog ocajnog goriva...


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Nazalost, oboje

      Gledao sam turbinski tockic kako je odvaljene impele bombardovan ostatcima iz komore koji vremenom kad dovoljno porastu, otkache i idu napoljekao projektili.

      Ovde ces naici na scenario koji nepostoji ni u teoriji a kamo li u praksi na zapadu

      Koliko god imamo da im damo i posavetujemo, mozemo se i uciti nemogucem
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #18
        Delijo, nemoj da skines kabl sa bobine da ti ne bi varnica skocila na niskonaponski deo. Skini kabl sa razvodnika i priblizi ga masi.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Hehe.. eto Uros zna tajne domacih majstora kuhinje ZCZ
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #20
            Srecom, nisam ja taj koji je sprzio bobinu tako


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Delija
              CBC Senator XXL
              • 29.08.2005
              • 310
              • NS
              • plavi auto

              #21
              A da ja ipak odem kod cika majstora koji ima i "stroboskop"?
              Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Originally posted by dfast
                Originally posted by M-power
                tj. na malo kasnije

                Ne znam sad napamet u kom pravcu zaokreces razvodnik neki su levi a neki desni, ali varnica treba da skoci ranije pre samodetonacije.
                Nije cilj ranijim pretpaljenjem ( skokom varnice) prevariti samodetonaciju, ako ona nastaje hot-spotom, tako sto ces vuci paljenje sve dok ono ne zapali smesu pre nego sto to ona uradi sama. Time ces jos pogorsati situaciju. Takva stvar se resava ispiranjem motora, zamenom svecice ukoliko je stara, ne ispravna ili promenom njene toplotne vrednosti, bogatijom smesom ukoliko je siromasna dovodila do povisenih temperatura u radu itd.. A ako je detonacija izazvana ranijim kutem predpaljenja treba ga blago pomerati ka unazad ( na kasnije) a ne da skoci ranije i kontrira previse smer putanje klipova.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Delija
                  CBC Senator XXL
                  • 29.08.2005
                  • 310
                  • NS
                  • plavi auto

                  #23
                  Bio sam danas kod majstora i podesio mi je pretpaljenje na 10 stepeni (tako rece, cini mi se). Jel' to OK?

                  U voznji je sve OK, hoce malo da zazvecka pri gasu bukvalno "do daske" (samo probe radi) na >100km/h, ali sa normalnim ubrzavanjem (i postenim pritiskom na papucicu) je sve OK + u autu je 95-ica, sa 98-icom je sigurno bolje. Vuce sasvim OK.

                  BTW, naplatio mi je 100din.

                  Jel' ima kod nas pumpi koje ne prodaju nas benzin? Znaci ne strane kompanije koje benzin pazare od NIS-a! Konkretno, zanima me NS.




                  Jos jedno pitanje u vezi "generalke"...

                  U poslednje vreme je poceo malo da duva na iberlauf, medjutim, kako majstori kazu, jos je daleko od prave "generalke", medjutim oni predlazu "polugeneralku" iliti "osvezavanje" motora za ~150 evrica.

                  Kakvo je vase misljenje o tome? Da li voziti dok ide, pa onda odraditi ceo motor kako treba, kad se vec otvara ili odraditi to "osvezavanje"? Verovatno bi na toj "pravoj generalci", kad dodje vreme za nju, odradio i "specijalu", da dobijem malo na snazi.
                  Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #24
                    Osnovni kut palenja je podesen, no dali je provjerena krivulja predpalenja. Na koliko je stupnjeva palenje pri 2000 obrtaja? Dali je membrana citava?

                    Comment

                    • Delija
                      CBC Senator XXL
                      • 29.08.2005
                      • 310
                      • NS
                      • plavi auto

                      #25
                      Membrana?
                      Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Nesiguran da li ima membranu , mislim da je centrifugalni tip, no, rekoh, nesiguran.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Delija
                          CBC Senator XXL
                          • 29.08.2005
                          • 310
                          • NS
                          • plavi auto

                          #27
                          Prosvetlite me, na kakvu membranu se misli?
                          Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                          Comment

                          • dfast
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2005
                            • 1302
                            • Hoofddorp NL /Bgd

                            #28
                            Misli se na vakum, koji se nalazi na razvodniku.
                            Mislim da su unazad 15 god svi sa membranom.

                            Comment

                            • Delija
                              CBC Senator XXL
                              • 29.08.2005
                              • 310
                              • NS
                              • plavi auto

                              #29
                              Nisam bas toliko zalazio u to, tako da stvarno ne znam kako da proverim stanje doticne membrane (ne znam ni gde se nalazi na razvodniku)...
                              Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                              Comment

                              • dfast
                                CBC Senator XXL
                                • 26.05.2005
                                • 1302
                                • Hoofddorp NL /Bgd

                                #30
                                Originally posted by Delija
                                Jos jedno pitanje u vezi "generalke"...
                                U poslednje vreme je poceo malo da duva na iberlauf, medjutim, kako majstori kazu, jos je daleko od prave "generalke", medjutim oni predlazu "polugeneralku" iliti "osvezavanje" motora za ~150 evrica.
                                Kakvo je vase misljenje o tome? Da li voziti dok ide, pa onda odraditi ceo motor kako treba, kad se vec otvara ili odraditi to "osvezavanje"? Verovatno bi na toj "pravoj generalci", kad dodje vreme za nju, odradio i "specijalu", da dobijem malo na snazi.
                                Osvezavanje ili "polugeneralna" kako mnogi znaju da kazu je kratkog veka, nekih 5-10 hiljada km, i opet si na sarom a platio si ruke i delove.
                                Bolje vozi tako a usput pristedi, pa kad sakupis koliko treba, ili polako kupuj delove koji su potrebni i kad se sastavis uradi to kako treba i miran si.

                                Comment

                                Working...
                                X