Lada Niva 1.7i -problem resen nedostaje mi objasnjenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bukvic
    CBC Član
    • 04.04.2010
    • 61
    • sjenica

    #16
    Sutra ćemo malko više znati. Ujutru dolazi ispravna lada niva isto godište isti sistem. Pa imam pravo da verujem da su im i računari isti. Probaću da im izmenjam mesta. Javiću rezultate.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Proveri obavezno oznake, radili smo nove Nive za uvoznika, isti voz, ista isporuka, tri Nive sa tri različita kompa i ožičenja.
      Mislim da ne postoji nestandardniji auto od Nive 1.7 MP
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • bukvic
        CBC Član
        • 04.04.2010
        • 61
        • sjenica

        #18
        I upravo tako, dođe druga lada niva 2005 god. isti motor ama čak i boja bela kao ova neispravna. Skinem plastiku i vidim da brojevi kompa nisu isti. Motorni računari izgledaju isto ali brojevi nisu isti i nisam smeo da zakačim ECM sa neispravne na ispravnu.
        Ovo prevazilazi moje moći i znanje, dajte broj nekog elktroničara sigurnog koji može da proveri ispravnost ovog računara. Ako je protivno pravilima onda pišite PP. Volim da dobijem preporuku odavde sa foruma, zato što imam ogromno poverenje u ekipu koja se ovde okuplja.

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #19
          To je posao za dobrog autoelektričara.
          Bez obzira na različite brojeve, shema spajanja je ista! Znači, raspored žica na konektoru je standardan.
          Ipak, prvo bih sredio, da vergla na ključ. Pokušaj sa zamenom releja. Zatim, ako ti ne uključuje pumpu - i rele pumpe.
          Kad proradi starter i pumpa, zameni bobine. Zameni i kablove, ako su ti stari. Ako to ne rešava, nemaš varnicu na svećicama, traži pomoć autoelektričara, da ne bi "majstorisanjem" oko razvodnika, poremetio sistem palenja.

          Navedi oznake "neispravnog" komutatora: proizvođač i tip.

          Pažnja! Komutatori za neka fiatova vozila odgovaraju i ladi, ali je raspored izvoda različit! Mora se prilagoditi, zamenom žica na konektoru.

          Comment

          • bukvic
            CBC Član
            • 04.04.2010
            • 61
            • sjenica

            #20
            Prijatelju, ova lada ima multipoint ubrizgavanje, nema razvodnik već modul sa bombinama i senzor radilice. Relej je ispravan od žica koje dolazu na relej za alnaser sve ima samo nema masu - koji dobija sa kompijtera. Nisam tražio relej pumpe, ali najverovatnije da i relej pumpe dobija masu od kompijutera. Guglajući naišao sam na podatak da ova niva ima i imobilajzer ali se vozilo isporučuje bez aktivacije imoo pa vlasnik odlučuje na prvom servisu o aktivaciji imobilajzera. Ovoj nivi nije aktiviran imoo, jedino ako se nije kakvim slučajem aktivirao sam. Ono što opisuje imoo funkciju ukazuje na to da blokira ecm za pristup dijagnostikom i blokira paljenje. Bobine, pumpu i alnaser. A to se upravo i dešava sa ovom ladom, samo što ja nemogu da verujem da se sam aktivirao imobilajzer.

            Nije meni problem da je nateram da vergla to je najlakše, nije mi problem ni da pokrenem pumpu u rezervoaru. Mogu da zaobiđem i senzor radilice ugradnjom razvodnika, ali šta ću sa ubrizgavanjem? Definitivno je problem ECM ili je se aktivirao imobilajzer, to više nije autoelktrika za moj pojam to je više autelktronika. I rado ću poslati ECM i Imobilajzer na kontrolu, samo neznam kome?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Originally posted by Dora View Post
              Proveri obavezno oznake, radili smo nove Nive za uvoznika, isti voz, ista isporuka, tri Nive sa tri različita kompa i ožičenja.
              Mislim da ne postoji nestandardniji auto od Nive 1.7 MP

              Specijalno samo za Franju da ponovim, tačno kako piše, tako je u prirodi. Kompjuter je Boš, kineski Boš i Ročester, svaki ima svoje ožičenje, raspored pinova nije isti, boje žica nisu iste.

              Možda su standardizovali u poslednje vreme. Ne pratim scenu par godina...

              Imo nije aktiviran na više od pola novih Lada jer serviser nije znao kako da ubaci kod ....
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • chobo13
                CBC Senator XXL
                • 01.05.2009
                • 1274
                • pozega,srbija
                • AUDI,VW

                #22
                u sjenici znam smajevica elektricara.ako treba broj,prosledicu ti.
                a sto se samog kvara tice,lici mi na kvar el uloska kontakt brave ili nekog napajanja samog kompjutera.
                skinuti konektor i proveriti napajanje,mora da ima stalni plus,plus sa kontakta i stalnu masu.to su uslovi.ako si kacio dijagnozu i nece da se konektuje vrlo moguce da je neko napajanje u problemu.njiva je to,poznata je po losim kontaktima i drugim njesrima sa elektrikom.

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #23
                  Originally posted by Dora View Post
                  Imo nije aktiviran na više od pola novih Lada jer serviser nije znao kako da ubaci kod ....
                  Rekao bih, da u ovom slučaju nije ni ugrađen! Od početka, ova tema teče traljavo: nije odgovoreno na pitanje, šta znači, da nema kontrolne sijalice. Ako nije ugrađena, tada ni nema immobilizer, jer je u sklopu drugog uređaja - ne u ECU (ecs, ecm, motorni kompjuter). Prateći forum lada niva klub, može se naći, da postoji opcija, da se dijagnostičkim alatom, postavi immo off, što znači, da ne mora ni da se aktivira.
                  Slažem se sa chobom, da treba krenuti od bravice, kako bi se rešio problem el. pokretača, jer ne stoji navod, da relej dobija masu preko ECU!
                  Tačno, da postoje najmanje tri standardna ECU za 1.7i! Da bi znali o kojem se radi, treba podatak o kojoj verziji se radi. Sve ima u onom uputstvu u dodatku.
                  Kao, što sam već rekao, pre slanja na remont ECU, treba isključiti moguće kvarove (neispravnosti): releji, bobine, kablove, senzore...

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Franjo, ja od početka znam šta pričam a ti se polako uhodavaš. Imam negde CD-ove sa fabričkim i radioničkim šemama, crtežima i objašnjenjenjima i radio sam to u praksi gde je pin 42 žutobela žica a na drugoj istoj crvenocrna a onda na trećoj taj pin je na broju 3 sa trećom bojom žica itd..

                    Napomena je bila da neko ne bi spalio računar zamenom samo zato što je ista Lada Niva isto godište i model...

                    Šta pišu na Lada niva Forumu nemam pojma niti me nešto zanima. Svak Lada niva ima Imo koji se aktivira prilikom prodaje vozila u ovlašćenom servisu. Više od pola Nivi nema aktiviran IMO jer ovlašćeni serviser nije znao kako da ga aktivira, to sam i napisao. U NS nijedna nije imala aktiviran IMO kao nova, sad su već popalili ko je hteo...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Chubbs
                      Everybody lies
                      • 29.01.2006
                      • 5807
                      • Novi Sad
                      • Audi A6 1.8T

                      #25
                      Dok se on uhoda, istrulice lada. U silnoj zelji da pomogne, uglavnom odmaze jer ne odgovara na osnovu vlastitog iskustva i znanja vec gugla odgovore.

                      Ima leka i za to, samo da se ja malo dogovorim sa slobodnim vremenom.
                      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                      Comment

                      • rados
                        CBC Senator XXL
                        • 02.03.2011
                        • 539
                        • G.Milanovac SRBIJA
                        • OPEL ASTRA G Z16XE

                        #26
                        kolega Doro ako imas cd sa semama za nive okaci negde to odavno jurim.pozdrav a sto se tice ove nive proverite prohodnost kablova za senzor radilice sad neki dan sam imao problem sa nivom 2004 u dzeku na senzoru kabal se prekinuo ali ostao na izolaciji pa nemoze da se vidi.doduse ona je imala kontakt ali nije imala signal na bobini,diznama,i nije ukljucivala pumpu.mogao sam da udjem u komp ali nista nije prijavio kao gresku samo sam video da nevidi obrtaje u verglanju.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Kad nadjem, kuća je poluporušena stvari u džakovima Imam na umu
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • rados
                            CBC Senator XXL
                            • 02.03.2011
                            • 539
                            • G.Milanovac SRBIJA
                            • OPEL ASTRA G Z16XE

                            #28
                            ok

                            Comment

                            • bukvic
                              CBC Član
                              • 04.04.2010
                              • 61
                              • sjenica

                              #29
                              Uspeo sam da nađem ispravnu nivu koja nosi isti ECM po broju, samo nisu isto godište. I nakačio ECM sa neispravne nive na ispravnu i neće da vergla i neuključuje pumpu. Ono što je ostalo zanimljivo tamo istrument tabla funkcioniše sa ECM-om sa neispravne nive.

                              Tako da je zaključak je ECM neispravan. Kad neko pomenu "smajevića" to je moj kućni prijatelj i zajedno smo pregledali nivu. I došli do zaključka da je se neko igrao pre nas dvojice i spalio tablu, a najverovatnije i sam ECM. Pojurićemo drugi pa ćemo tražit šta je zapravo bio uzrok što nije htela da upali.

                              Comment

                              • rados
                                CBC Senator XXL
                                • 02.03.2011
                                • 539
                                • G.Milanovac SRBIJA
                                • OPEL ASTRA G Z16XE

                                #30
                                evo upravo danas sam imao jednu nivu na servisu i probao sta se desava sa imobilajzerom;niva je 2007 godiste imo nije aktivan fabricki,iscupam dzek sa imo auto normalno pali i radi sto znaci da on nemora ni da bude tu a auto ce raditi.

                                Comment

                                Working...
                                X