peugeot 406 2.0 hdi , 2002.god 90ks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milospk
    CBC Početnik
    • 05.09.2010
    • 2
    • prokuplje srbija

    peugeot 406 2.0 hdi , 2002.god 90ks

    Pre mesec dana kupio sam auto, bez ikakvih problema na motoru, bio na tehnickom, sve proverio, sve je ok....5 dana posle toga poceli su problemi, prvo je zakazao altenator, bio u privatnom servisu, servisirali altenator, odrali me...to je sredjeno, sledeci problem vec stigao,par puta mi se desilo da pri paljenju motora na ekranu pise ENGINE IMMOBILLISER FAULT, ali pri sledecem pokusaju motor upali i nema vise problema, ali sada mi se pojavila lapica koja znaci , kako sam ja procitao u upustvu za 406icu na netu, elektro dijagnostiku, i na ekranu pri svakom paljenju pise ANTIPOLLUTION FAULT, auto ne radi kako treba, ne vuce, max ide do 3ooo obrtaja i tu se gusi, ne prima gas vise. Uzimajuci u obzir da mi je ovo prvi auto, tj moj auto, imam 20 godina, tako da nemam bas iskustva sa tim stvarima,sa tim problemima, pa bih bio zahvalan da mi neko ako moze objasni to malo bolje, sta bi mogao biti problem, jer da ne odem u servis pa da me oni mazu da je pola motora riknulo i da me na kraju oderu...
    Unapred zahvalan
  • Vidan KV
    CBC Senator XXL
    • 24.10.2007
    • 432
    • Kraljevo
    • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

    #2
    Re: peugeot 406 2.0 hdi , 2002.god 90ks

    ....potraži temeDF filter,Filter čestica,Filter čađi i sl.....i sve ćeti se samo kazati....pozzzz!

    Comment

    • VVLAJKO
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2008
      • 484
      • Nis
      • Audi A4, Primera p12

      #3
      Re: peugeot 406 2.0 hdi , 2002.god 90ks

      90 ks nema PDF-filter
      Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

      Homer J. Simpson

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #4
        Re: peugeot 406 2.0 hdi , 2002.god 90ks

        A i odraće te i ovako i onako.

        Comment

        • milospk
          CBC Početnik
          • 05.09.2010
          • 2
          • prokuplje srbija

          #5
          Re: peugeot 406 2.0 hdi , 2002.god 90ks

          Naisao sam na slican problem i ovde....samo se nadam da je samo to u pitanju i kod mene :
          "imam pezoa 406 2.0 hdi 80kw 2002god. prvo sam imao problema sa primanjem gasa,nije hteo da vuce,pocelo se paliti servis za diagnostiku motora i pisalo je "ANTIPOLUTION FALAUT",uradio sam diagnostiku i utvrdjeno je da mi je otisao protokomjer vazduha,izvrsio sam zamjenu i sve je bilo ok "

          Comment

          • naum 123456
            CBC Početnik
            • 05.09.2010
            • 1
            • makedonija

            #6
            Re: peugeot 406 2.0 hdi , 2002.god 90ks

            kupio sam iz nemacke peugeot 206 2.0 hdi 2000 god. do kuci sam stigao i prosao skoro 3000 km bez nikakvih problema osim sto celi put na tabli temperatura je bila preko 90 odnosno kretala se od 90 do 110. kuci sam promenio taj termoprekidac i mehanicki termostat jer tako su mi rekli u servisu i opet temperatura nikako da se normalizira na tabli. motor radi dobro,na temperaturi od 110 otvorim haubu,motor nije skuvan,voda je na iti nivo i nema nikakvih znakova da je motor pregrejan a opet temperatura na tabli je visoka. ne znam vise sta da radim,ili kod nas nema majstora ili tako treba da bude. a inace prvi put kupujem pezo

            Comment

            • gorans
              CBC Senator XXL
              • 09.03.2010
              • 1525
              • Beograd

              #7
              Re: peugeot 406 2.0 hdi , 2002.god 90ks

              Probaj prvo sa zamenom svih filtera i ulja u motoru pa ako se ne resi problem postoji sansa da je protokomer,egr ili klapna u usisu koja hoce da zaglavi u zatvorenom polozaju ali tada na auspuh bije crni dim.Taj motor nije nesto komplikovan i na njemu se sve moze srediti.

              Comment

              • svarglic
                CBC Senator XXL
                • 30.10.2007
                • 396
                • Novi Sad
                • golf 4 TDI

                #8
                Re: peugeot 406 2.0 hdi , 2002.god 90ks

                a mozda je i regulator pritiska ili mozda dizna....
                moze biti svasta u pitanju treba proveriti dobro pre nego sto se ishta menja
                mozes da probas eventualno zamenti fil. goriva pa ako ti pomogne pomoglo je
                VTS
                Originally posted by QV lale
                Jos jedan....
                Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
                where real Saxomans live...

                Comment

                • boka84m
                  CBC Početnik
                  • 26.11.2010
                  • 1
                  • banjaluka

                  #9
                  Re: peugeot 406 2.0 hdi , 2002.god 90ks

                  pogledaj katalizator on zna zezati masinu.

                  imam problem sa pokazivacem goriva neka se neko javi ako zna

                  CASTIM PIVOM

                  Comment

                  • Stratos
                    CBC Senator XXL
                    • 10.09.2008
                    • 2594
                    • Novi Sad

                    #10
                    Re: peugeot 406 2.0 hdi , 2002.god 90ks

                    Evo,javljam se!
                    Samo,........ne pijem pivo...tako da.......ništa.

                    Comment

                    • SHNAPSI
                      CBC Član
                      • 01.12.2010
                      • 65
                      • NIS
                      • CITROEN XSARA 2.0 HD

                      #11
                      Re: peugeot 406 2.0 hdi , 2002.god 90ks

                      Sto se tice prvoga problema da prikazuje imobilizaciju motora to je ok posto se u tim slucajevima inace pali fabricki zastita motora kod problema sa egr ventilom ili zaprljanim protokomerom .Rece da si zamenio protokomer i da je sve ok nadam se da sve radi i danas .Ja licno imadoh slican problem otisao sam do CITROEN servisa i rekose protokomer mora da se menja cena pa se ljudima lepo zahvalih i odo do svog majstora .Covek se nasmeja skinu protokomer promuva ga sa nekim sprejevima ocisti lepo i to je to vozim dve godine ,,,cena poravke 1 litra ljute rakije.Mana ove popravke nema garancije i roka.....upotrebe. Sto se tice drugoga problema ima ga dosta po netu imam i ja problem sa kocenjem skazaljke pokazivaca nivoa goriva kada padne blizu rezarve...Resenje drzi se uvek polovine rezervoara ionako to preporucuju nasi majstori zbog potapajuce pumpe u rezervoaru koja se i podmazuje tim dizelom u njemu...Dakle ne skrtari na gorivu citao sam na netu kako jedan englez pokusavao da otkloni taj problem u garantnom roku pa je isao u servis 10 puta i nije nista napravio do isteka garancije a i nije zajebancija cackati rezervoar i pumpu ako nisi mozda pri lovi nadam se da sam pomogao i da obavezno koristi neku vrstu sredstva za ciscenje dizni a pomaze na niskim temperaturama oko paljenja pozz
                      NISTA NE KASNI - SAMO JE KASNO ZATRAZENO +++++

                      Comment

                      Working...
                      X