Zbog problema koji imam zamrzecu Audije
Problem se poceo javljati pre godinu dana ali u pocetku retko pa sve cesce i cesce,sad trenutno je toliko daleko dogurao da vise nece da upali ni uz pomoc magije.
Desava se to da u odredjenom momentu jednostavno ostane bez struje na izlazu bobine i tada naravno nema sanse da upali jer naravno nema struje na svecicama.Nema nikakvog pravila vruc,hladan,vlazno,suvo vreme...Znaci u pocetku se to desavalo ponekad pa sve cesce i cesce a sad konstantno.Ranije uvek po pravilu se nije gasio u voznji ali od sinoc tragedija.Vracao sam se iz Vranja i uz put do Bg-a jedno 10x se ugasio skrozu u voznji i bar 30x ali srecom na kratko pa dok je jos u zaletu upalim ga na "gurku" i tako se nekako dovucem do kuce.
U medjuvremenu promenjena cela tabla sa osiguracima,bobina,ECU,komutator i opet isto.Bio na dijagnostici i tamo je majstor vajno konstatovao da je crkao komutator (ako se tako zove) pored glavnog ECU.Promenjen je i tada je radio jedno dva dana i opet isto.Kad pali vratio sam sve stare delove koje sam poskidao i tada pali opet,znaci sve to sto je menjano nema veze.Kontakt brava ispravna.
Kad se ugasi znaci nema sanse da upali na kljuc.Sta radim tad? Spojim jedan kraj zice na +akumulatora a drugim krajem suvozac spaja na kratko onu zelenu zicu koja ide do komutatora bobine.Valjda tako koliko su mi objasnili pravim "vestacku varnicu" i on pocne tada da brlja po malo ali sastavi i upali.
Vrhunac svega je to sto od jutros vise ni to ne pomaze.Prvo jutarnje paljenje naravno bez uspeha i jos vise mi cudno sto je akumulator slabo verglao a znam da je dobar.Verglao je jedno par puta i zamro nacisto.Stavim drugi isto,kao da nema snage a ispravan je.Palo mi na pamet da je mozda od onog sinocnjeg silnog paljenja na "gurku" malo i prezupcio pa zato nema snage da okrene,ne znam vise ni sam.
Zaludeo sam nacisto,Obisao sam 100 majstora,elektricara,dijagnostika ali problem je ostao.
Da li je neko mozda imao nekih slicnih problema ? Pomagajte,sta da radim?

Problem se poceo javljati pre godinu dana ali u pocetku retko pa sve cesce i cesce,sad trenutno je toliko daleko dogurao da vise nece da upali ni uz pomoc magije.
Desava se to da u odredjenom momentu jednostavno ostane bez struje na izlazu bobine i tada naravno nema sanse da upali jer naravno nema struje na svecicama.Nema nikakvog pravila vruc,hladan,vlazno,suvo vreme...Znaci u pocetku se to desavalo ponekad pa sve cesce i cesce a sad konstantno.Ranije uvek po pravilu se nije gasio u voznji ali od sinoc tragedija.Vracao sam se iz Vranja i uz put do Bg-a jedno 10x se ugasio skrozu u voznji i bar 30x ali srecom na kratko pa dok je jos u zaletu upalim ga na "gurku" i tako se nekako dovucem do kuce.
U medjuvremenu promenjena cela tabla sa osiguracima,bobina,ECU,komutator i opet isto.Bio na dijagnostici i tamo je majstor vajno konstatovao da je crkao komutator (ako se tako zove) pored glavnog ECU.Promenjen je i tada je radio jedno dva dana i opet isto.Kad pali vratio sam sve stare delove koje sam poskidao i tada pali opet,znaci sve to sto je menjano nema veze.Kontakt brava ispravna.
Kad se ugasi znaci nema sanse da upali na kljuc.Sta radim tad? Spojim jedan kraj zice na +akumulatora a drugim krajem suvozac spaja na kratko onu zelenu zicu koja ide do komutatora bobine.Valjda tako koliko su mi objasnili pravim "vestacku varnicu" i on pocne tada da brlja po malo ali sastavi i upali.
Vrhunac svega je to sto od jutros vise ni to ne pomaze.Prvo jutarnje paljenje naravno bez uspeha i jos vise mi cudno sto je akumulator slabo verglao a znam da je dobar.Verglao je jedno par puta i zamro nacisto.Stavim drugi isto,kao da nema snage a ispravan je.Palo mi na pamet da je mozda od onog sinocnjeg silnog paljenja na "gurku" malo i prezupcio pa zato nema snage da okrene,ne znam vise ni sam.
Zaludeo sam nacisto,Obisao sam 100 majstora,elektricara,dijagnostika ali problem je ostao.
Da li je neko mozda imao nekih slicnih problema ? Pomagajte,sta da radim?
Comment