Vec nekoliko meseci imam Astru G 2.0 DTI 16V 2000 god. (74KW/101KS) ali i jedan problem koji nemogu da resim. Auto ima slab start t.j. ubrzanje. Kao da turbo ne ukljucuje ili ne radi kako treba. Auto mi trosi ulje nekih 500-600ml na 1000 km. Ne dimi se. Auto pali bez problema i na toplom i na hladnom i to dosta brzo. Motor mirno radi ali ima rezak zvuk i nekako kako benzinac sa rastelovanim ventilima. Najveca brzina koju mogu da postignem je 146km/h na autoputu na ramnom. Auto ubrzava sporo i kao da maksimalnu snagu postize na nekih 3000 obrtaja. Posle toga vise bruji nego sto ide. Promenio sam set (lamela/potisna). Jedan serviser mi je rekao da mu izgleda kao da je turbina reparirana. Dali to moze da je uzrok potrosnji ulja kao i slabom pocetnom momentu u ubrzanju? Auto sam kupio sa 173000 km ako je verovati onome sto pise na salt tabli iako licno mislim da su mozda izbrisani nekih 100000 km. Promenio sam vacuum pumpu i sva tri vakuumska ventila za kontrolu egr, leptiri, turbina. Znaci oni su u redu. EGR je u redu isto tako. Posto ovaj auto ima motor sa lancem dali je moguce da nije dobro podesen startni ugao posto mi je bila otisla elektronika bosh pumpe i neznam sta su u servisu radili jer mi je auto bio na servisu vise od 3 nedelja. Dali su mozda nesto i tamo cackali pa su mozda ostavili auto na malo ranije paljenje. Na dijagnostici ne prijavljuje nikakvu gresku. Dijagnostika je radzena na originalnom kompjuteru ne na laptopu sa piratskim softverom. Svi su parametri u opsegu fabrickih parametara. Dali moze da se proveri turbina i dali moze da se popraviti ili reparira?
Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga
Collapse
X
-
Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga
m dali je moguce da nije dobro podesen startni ugao posto mi je bila otisla elektronika bosh pumpe i neznam sta su u servisu radili jer mi je auto bio na servisu vise od 3 nedelja. Dali su mozda nesto i tamo cackali pa su mozda ostavili auto na malo ranije paljenje. Na dijagnostici ne prijavljuje nikakvu gresku. Dijagnostika je radzena na originalnom kompjuteru ne na laptopu sa piratskim softverom. Svi su parametri u opsegu fabrickih parametara. Dali moze da se proveri turbina i dali moze da se popraviti ili reparira?
-
-
Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga
Servis pumpe me je kostao 630E. Puno samo za zamenu elektronike ali sta ces..to je to. Posle toga vise nisam nosio auto kod njih. Ono sve drugo sam zamenio sam. Bio sam kod tog prvog jos jedan put da mu kazem da mozda nije stavio pravi program u elektronici pumpe i da mozda pumpa nedaje dovoljno goriva ali znate vec kako to ide. Nije hteo da cuje da je mozda njegov propust. Te da su mozda dizne te ovo te ono... Dali ima neki nacin da proverim dali turbina radi optimalno ili ne? Dali mogu da isklucim vakuum koji kontolira turbino pa da sporedim kako ce auto da radi?
Comment
-
-
Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga
Što se tiče nedovoljne snage i nezadovoljavajuće maksimalne brzine, verovatno je u pitanju neispravan ( začepljen ) katalizator.
Skidanje katalizatora je dosta jednostavno, pa probaj da ga očistiš pomoću vode pod pritiskom ukoliko je to moguće, ili zameni katalizator.
Možeš i da skineš katalizator( problem je rešen na taj način na Vectri 2.0 DTH 1998 god., nakon skidanja katalizatora maksimalna brzina je povećana sa 120 kmh na 190 kmh ).
Što se tiče potrošnje ulja, ona je u normalnim okvirima za taj automobil.
Comment
-
-
Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga
Katalizator, EGR, dizne, turbina, pa tek onda pumpa.... Dobra dijagnostičar za sat vremena da je dijagnozu!Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga
Originally posted by cikaboskoŠto se tiče nedovoljne snage i nezadovoljavajuće maksimalne brzine, verovatno je u pitanju neispravan ( začepljen ) katalizator.
Skidanje katalizatora je dosta jednostavno, pa probaj da ga očistiš pomoću vode pod pritiskom ukoliko je to moguće, ili zameni katalizator.
Možeš i da skineš katalizator( problem je rešen na taj način na Vectri 2.0 DTH 1998 god., nakon skidanja katalizatora maksimalna brzina je povećana sa 120 kmh na 190 kmh ).
Što se tiče potrošnje ulja, ona je u normalnim okvirima za taj automobil.
Comment
-
-
Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga
Pa to i zelim da proverim. Ako i sa isklucenim turbom auto ide isto kao i sada sa ukljucenim mogu da znam dali i kako turbo funkcionise.
Ali ipak moram da proverim i katalizator. To sto skoro i da ne dimi mi je veoma cudno, a i kad dostignem 3000 obrtaja kao da se auto gusi i ne ubrzava sto moze biti i do turbine i do katalizatora...
Comment
-
-
Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga
Originally posted by TECADali mogu da isklucim vakuum koji kontolira turbino pa da sporedim kako ce auto da radi?
Na salt tabli ne pali se sijalica koja ukazuje na gresku, a i na dijagnostici nema nikakvih gresaka. Ako ipak mislis na ovaj senzor on obicno daje gresku...
Comment
-
-
Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga
Moj serviser koji je u Skoplju (200km od mene) i po forumima je sa nickom marsher isto sumnja na ranije paljenje pa cu uskoro ici kod njega da to proveri. On mi je rekao da se nemoze staviti elektronika od 1.7 i da je mozda elektronika za ovaj motor ali ne i odgovarajuci softver koji je ubacen u nju. On mi je predlozio i da zamenim magnetne vakuumske ventile za leptira na turbinu i obrnuto. To sam i uradio. Auto se preporodio. Sada znam da turbo radi jer se dobro cuje kako zavija i veoma lako kad prebacujem iz I u II ili III brzinu auto postize i preko 4500 obrtaja sto pre toga nije bio slucaj. Izgleda da turbinski ventil nije bio dovoljno dobar pa nije skroz otvarao turbinu. Sada auto radi puno bolje ali i dalje imam osecaj da nedostaje onaj pravi startni momenat. Tacno kao sto si rekao i dalje ima ostar zvuk i vise bruji nego sto ide. To se posebno oseca kod vecih obrtaja - kao da motoru nedostaje snage da povuce jace t.j. kao da se gusi...
Comment
-
-
Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga
Danas sam izvadio katalizator. Zamenom vakuumskog turbochargera i katalizatora auto radi puni, puno bolje. Ostaje da se proveri paljenje (ranije/kasnije) i pritisak turbine pa tek onda cu znati sta i kako dalje...
Comment
-
Comment