Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • proff
    CBC Član
    • 06.01.2011
    • 12
    • Bitola, RM

    Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

    Vec nekoliko meseci imam Astru G 2.0 DTI 16V 2000 god. (74KW/101KS) ali i jedan problem koji nemogu da resim. Auto ima slab start t.j. ubrzanje. Kao da turbo ne ukljucuje ili ne radi kako treba. Auto mi trosi ulje nekih 500-600ml na 1000 km. Ne dimi se. Auto pali bez problema i na toplom i na hladnom i to dosta brzo. Motor mirno radi ali ima rezak zvuk i nekako kako benzinac sa rastelovanim ventilima. Najveca brzina koju mogu da postignem je 146km/h na autoputu na ramnom. Auto ubrzava sporo i kao da maksimalnu snagu postize na nekih 3000 obrtaja. Posle toga vise bruji nego sto ide. Promenio sam set (lamela/potisna). Jedan serviser mi je rekao da mu izgleda kao da je turbina reparirana. Dali to moze da je uzrok potrosnji ulja kao i slabom pocetnom momentu u ubrzanju? Auto sam kupio sa 173000 km ako je verovati onome sto pise na salt tabli iako licno mislim da su mozda izbrisani nekih 100000 km. Promenio sam vacuum pumpu i sva tri vakuumska ventila za kontrolu egr, leptiri, turbina. Znaci oni su u redu. EGR je u redu isto tako. Posto ovaj auto ima motor sa lancem dali je moguce da nije dobro podesen startni ugao posto mi je bila otisla elektronika bosh pumpe i neznam sta su u servisu radili jer mi je auto bio na servisu vise od 3 nedelja. Dali su mozda nesto i tamo cackali pa su mozda ostavili auto na malo ranije paljenje. Na dijagnostici ne prijavljuje nikakvu gresku. Dijagnostika je radzena na originalnom kompjuteru ne na laptopu sa piratskim softverom. Svi su parametri u opsegu fabrickih parametara. Dali moze da se proveri turbina i dali moze da se popraviti ili reparira?
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #2
    Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

    m dali je moguce da nije dobro podesen startni ugao posto mi je bila otisla elektronika bosh pumpe i neznam sta su u servisu radili jer mi je auto bio na servisu vise od 3 nedelja. Dali su mozda nesto i tamo cackali pa su mozda ostavili auto na malo ranije paljenje. Na dijagnostici ne prijavljuje nikakvu gresku. Dijagnostika je radzena na originalnom kompjuteru ne na laptopu sa piratskim softverom. Svi su parametri u opsegu fabrickih parametara. Dali moze da se proveri turbina i dali moze da se popraviti ili reparira?
    Ti si vec dosta novca potrosio u tom servisu,a oni nisu iscackali kako treba.Oni sa tom orginal dijagnostikom sigurno mogu da vide da li radi turbina.Turbina inace moze da se popravlja i reparira.

    Comment

    • proff
      CBC Član
      • 06.01.2011
      • 12
      • Bitola, RM

      #3
      Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

      Servis pumpe me je kostao 630E. Puno samo za zamenu elektronike ali sta ces..to je to. Posle toga vise nisam nosio auto kod njih. Ono sve drugo sam zamenio sam. Bio sam kod tog prvog jos jedan put da mu kazem da mozda nije stavio pravi program u elektronici pumpe i da mozda pumpa nedaje dovoljno goriva ali znate vec kako to ide. Nije hteo da cuje da je mozda njegov propust. Te da su mozda dizne te ovo te ono... Dali ima neki nacin da proverim dali turbina radi optimalno ili ne? Dali mogu da isklucim vakuum koji kontolira turbino pa da sporedim kako ce auto da radi?

      Comment

      • Danijel65
        CBC Član
        • 06.11.2010
        • 43
        • Beograd

        #4
        Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

        po mom misjenju tebi turbina neradi najboje je da to ispitas u servisu a repariranje ce te kostati 250e

        Comment

        • cikabosko
          CBC Veteran
          • 13.11.2008
          • 146
          • Novi Beograd

          #5
          Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

          Što se tiče nedovoljne snage i nezadovoljavajuće maksimalne brzine, verovatno je u pitanju neispravan ( začepljen ) katalizator.
          Skidanje katalizatora je dosta jednostavno, pa probaj da ga očistiš pomoću vode pod pritiskom ukoliko je to moguće, ili zameni katalizator.
          Možeš i da skineš katalizator ( problem je rešen na taj način na Vectri 2.0 DTH 1998 god., nakon skidanja katalizatora maksimalna brzina je povećana sa 120 kmh na 190 kmh ).
          Što se tiče potrošnje ulja, ona je u normalnim okvirima za taj automobil.

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #6
            Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

            Katalizator, EGR, dizne, turbina, pa tek onda pumpa.... Dobra dijagnostičar za sat vremena da je dijagnozu!
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • proff
              CBC Član
              • 06.01.2011
              • 12
              • Bitola, RM

              #7
              Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

              Originally posted by cikabosko
              Što se tiče nedovoljne snage i nezadovoljavajuće maksimalne brzine, verovatno je u pitanju neispravan ( začepljen ) katalizator.
              Skidanje katalizatora je dosta jednostavno, pa probaj da ga očistiš pomoću vode pod pritiskom ukoliko je to moguće, ili zameni katalizator.
              Možeš i da skineš katalizator ( problem je rešen na taj način na Vectri 2.0 DTH 1998 god., nakon skidanja katalizatora maksimalna brzina je povećana sa 120 kmh na 190 kmh ).
              Što se tiče potrošnje ulja, ona je u normalnim okvirima za taj automobil.
              Mislio sam i na to. Ali temperatura motora je u normalu. Kad je zacepljen katalizator temperatura motora se obicno povecava. Ono sto me cudi je sto auto skoro da ne dimi. Ima po onome sto znam skoro 200000 km, a da uopste ne dimi to mi je veoma cudno. Dimi samo ujutru kad je hladno dok zagreje posle toga ne

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

                Dali mogu da isklucim vakuum koji kontolira turbino pa da sporedim kako ce auto da radi?
                Tek onda turbo nece raditi.Proveri protokomer!

                Comment

                • proff
                  CBC Član
                  • 06.01.2011
                  • 12
                  • Bitola, RM

                  #9
                  Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

                  Pa to i zelim da proverim. Ako i sa isklucenim turbom auto ide isto kao i sada sa ukljucenim mogu da znam dali i kako turbo funkcionise.
                  Ali ipak moram da proverim i katalizator. To sto skoro i da ne dimi mi je veoma cudno, a i kad dostignem 3000 obrtaja kao da se auto gusi i ne ubrzava sto moze biti i do turbine i do katalizatora...

                  Comment

                  • proff
                    CBC Član
                    • 06.01.2011
                    • 12
                    • Bitola, RM

                    #10
                    Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

                    Originally posted by TECA
                    Dali mogu da isklucim vakuum koji kontolira turbino pa da sporedim kako ce auto da radi?
                    Tek onda turbo nece raditi.Proveri protokomer!
                    Sta je protokomer? Mislis na MAF (Mass Air Flow) senzoru koji je odmah iznad vazdusnog filtera ili na nesto drugo?
                    Na salt tabli ne pali se sijalica koja ukazuje na gresku, a i na dijagnostici nema nikakvih gresaka. Ako ipak mislis na ovaj senzor on obicno daje gresku...

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #11
                      Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

                      ...ali tek kad "umre" tako da ga ECU vidi kao da nije prisutan. Pritisak turba proveri u vožnji, ako radiš sam uključi snimanje parametara.

                      Srećan Božić!
                      BP
                      ***

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #12
                        Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

                        Sta je protokomer? Mislis na MAF (Mass Air Flow) senzoru koji je odmah iznad vazdusnog filtera
                        Da

                        Comment

                        • dieselman
                          CBC Senator XXL
                          • 14.11.2005
                          • 833
                          • tt

                          #13
                          Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

                          ..omasili su strucnjaci paljenje,pa dreci kao motorna testera,a ne ide...ili su turili elektroniku od 1,7dtl...

                          Comment

                          • proff
                            CBC Član
                            • 06.01.2011
                            • 12
                            • Bitola, RM

                            #14
                            Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

                            Moj serviser koji je u Skoplju (200km od mene) i po forumima je sa nickom marsher isto sumnja na ranije paljenje pa cu uskoro ici kod njega da to proveri. On mi je rekao da se nemoze staviti elektronika od 1.7 i da je mozda elektronika za ovaj motor ali ne i odgovarajuci softver koji je ubacen u nju. On mi je predlozio i da zamenim magnetne vakuumske ventile za leptira na turbinu i obrnuto. To sam i uradio. Auto se preporodio. Sada znam da turbo radi jer se dobro cuje kako zavija i veoma lako kad prebacujem iz I u II ili III brzinu auto postize i preko 4500 obrtaja sto pre toga nije bio slucaj. Izgleda da turbinski ventil nije bio dovoljno dobar pa nije skroz otvarao turbinu. Sada auto radi puno bolje ali i dalje imam osecaj da nedostaje onaj pravi startni momenat. Tacno kao sto si rekao i dalje ima ostar zvuk i vise bruji nego sto ide. To se posebno oseca kod vecih obrtaja - kao da motoru nedostaje snage da povuce jace t.j. kao da se gusi...

                            Comment

                            • proff
                              CBC Član
                              • 06.01.2011
                              • 12
                              • Bitola, RM

                              #15
                              Re: Astra G 2.0 DTI nedovoljna snaga

                              Danas sam izvadio katalizator. Zamenom vakuumskog turbochargera i katalizatora auto radi puni, puno bolje. Ostaje da se proveri paljenje (ranije/kasnije) i pritisak turbine pa tek onda cu znati sta i kako dalje...

                              Comment

                              Working...
                              X