Ja imam vw G2 1.6 auto je na gas i ima karburator pierburg 2E2 (standardan karburator za taj model).
E sad muči me to što dosta dugo drži saug ili chok uključen, sve dok se motor potpuno ne ugreje tj. ne uključi ventilator na hladnjaku. Nije mu ler konstantno visok. Kad ga upalim, a hladan je, onda je oko 1400 - 1500 o/min pa polako pada do 900 - 1000 o/min zavisi na koliko je naštelovan ler. To plako je baš polako A i potrošnja mi se povećala.
Kako da rešim ovaj problem? Skinuo sam sa interneta dosta materijala o ovom karburatoru i iz onoga što sam video ovo je najkomplikovaniji karburator na svetu
Dobro možda nije baš najkomplikovaniji ali je među prvima. Ja baš i nemam hrabrosti da to čačkam sam jer ne znam kako bih izašao na kraj sa svim tim.
Treba mi savet za neki dobar servis baš za taj model ili neka instrukcija, pa možda da probam sam.
Hvala unapred!
E sad muči me to što dosta dugo drži saug ili chok uključen, sve dok se motor potpuno ne ugreje tj. ne uključi ventilator na hladnjaku. Nije mu ler konstantno visok. Kad ga upalim, a hladan je, onda je oko 1400 - 1500 o/min pa polako pada do 900 - 1000 o/min zavisi na koliko je naštelovan ler. To plako je baš polako A i potrošnja mi se povećala.
Kako da rešim ovaj problem? Skinuo sam sa interneta dosta materijala o ovom karburatoru i iz onoga što sam video ovo je najkomplikovaniji karburator na svetu

Treba mi savet za neki dobar servis baš za taj model ili neka instrukcija, pa možda da probam sam.
Hvala unapred!
Comment