Pozdrav svima
Auto je Renault Megane 2, 1.9 dCi, 2007. godina, sa DPF-om. Problem je taj da auto ulazi u rezervni rezim rada i to vrlo cesto pogotovo pri vecim obrtajima motora, tad slabo prima gas i slabo vuce. Na instrument tabli pali MIL, kljucic i na displeju ispisuje check injection. Dijagnostika radjena sa Launch-om, ocitao:
DF118 EGR solenoid control, EGR valve flow too low
DF272 EGR valve command circuit, valve jammed shut
Postoji jos jedna greska koju Launch nemoze da prikaze samo ispisuje (5, 85, 24, 2a).
Na osnovu ovoga ciscen EGR ventil, proverena instalacija od PCM-a do istog i dalje ostaje problem.
Zatim radjena dijagnostika orginalnom dijagnostikom, kaze dve greske vezane za EGR i treca koja prouzrokuje ulazak u safe mode a vezana je za Exhaust gas temperature sensor (sonda). U parametrima ta sonda pokazuje konstantno vrednost 200 *C?
Na autu vidim da postoji ta sonda na kucistu turbine i naravno dve sonde pre i posle DPF-a. Dali je u pitanju ta sonda (instalacija provjerena), nesto oko ispravnosti i zacepljenosti DPF-a......?
Ako neko moze da pomogne u ukaze na moguce probleme? Hvala.
Auto je Renault Megane 2, 1.9 dCi, 2007. godina, sa DPF-om. Problem je taj da auto ulazi u rezervni rezim rada i to vrlo cesto pogotovo pri vecim obrtajima motora, tad slabo prima gas i slabo vuce. Na instrument tabli pali MIL, kljucic i na displeju ispisuje check injection. Dijagnostika radjena sa Launch-om, ocitao:
DF118 EGR solenoid control, EGR valve flow too low
DF272 EGR valve command circuit, valve jammed shut
Postoji jos jedna greska koju Launch nemoze da prikaze samo ispisuje (5, 85, 24, 2a).
Na osnovu ovoga ciscen EGR ventil, proverena instalacija od PCM-a do istog i dalje ostaje problem.
Zatim radjena dijagnostika orginalnom dijagnostikom, kaze dve greske vezane za EGR i treca koja prouzrokuje ulazak u safe mode a vezana je za Exhaust gas temperature sensor (sonda). U parametrima ta sonda pokazuje konstantno vrednost 200 *C?
Na autu vidim da postoji ta sonda na kucistu turbine i naravno dve sonde pre i posle DPF-a. Dali je u pitanju ta sonda (instalacija provjerena), nesto oko ispravnosti i zacepljenosti DPF-a......?
Ako neko moze da pomogne u ukaze na moguce probleme? Hvala.
Comment