E ovako, pre svega Zdravo svima! Radi se o automobili Nissan Primera 1993 godiste 1997 kubika, automatik koji ima ugradjen plin.
Auto sam kupio pre 3 meseca, i to mi je ujedno prvi auto (Znaci mogu slobodno da kazem da sam imao 0 pojma o automobilima pre nego sto sam ga uzeo, ali sad sam zagazio u to, i zelim da se edukujem, sto je jedan od razloga zasto sam pronasao ovaj forum)
E sad kad kazem da imam 0 pojma, to mislim prilicno bukvalno, do pre kupovine tog automobila nisam znao ni da proverim ulje ili zamenim gumu (sto sam hvala bogu sada naucio)
Dalje na trenutni problem :>
Desilo mi se pre dva dana da mi auto prokuva.
Citanjem ovog foruma pokupio sam da postoji fina sansa (50%?) Da mi je otisla glava motora ili nesto slicno.
Dodatne infomacije o incidentu: dogodio se na mestu gde nisam mogao da stanem, pa se vozilo jos oko 2km, curilo je malo vode ispod automobila (hladnjaka) ali zanemarujuca kolicina. Auto sam tada ostavio na tom mestu i pokupio ga sutra (da bi se ohladio), kada je radio do radne temperature, pa je na putu (do moje kuce jer sam ga vracao) prvo poceo da gubi gas, da bi se na kraju jednom ugasio na 100m od kuce.
Moje pitanje, vezano za ovo je, kako bi ja mogao eventualno da utvrdim da li je to slucaj, to jest koje su indikacije toga?
( vredi istaci da se ventilator na hladnjaku ne pali, pa to ocigledno trebam popraviti iako mozda nije jedini problem)
Svaki komentar u vezi ovogo je veoma cenjen. Hvala u napred!
Auto sam kupio pre 3 meseca, i to mi je ujedno prvi auto (Znaci mogu slobodno da kazem da sam imao 0 pojma o automobilima pre nego sto sam ga uzeo, ali sad sam zagazio u to, i zelim da se edukujem, sto je jedan od razloga zasto sam pronasao ovaj forum)
E sad kad kazem da imam 0 pojma, to mislim prilicno bukvalno, do pre kupovine tog automobila nisam znao ni da proverim ulje ili zamenim gumu (sto sam hvala bogu sada naucio)
Dalje na trenutni problem :>
Desilo mi se pre dva dana da mi auto prokuva.
Citanjem ovog foruma pokupio sam da postoji fina sansa (50%?) Da mi je otisla glava motora ili nesto slicno.
Dodatne infomacije o incidentu: dogodio se na mestu gde nisam mogao da stanem, pa se vozilo jos oko 2km, curilo je malo vode ispod automobila (hladnjaka) ali zanemarujuca kolicina. Auto sam tada ostavio na tom mestu i pokupio ga sutra (da bi se ohladio), kada je radio do radne temperature, pa je na putu (do moje kuce jer sam ga vracao) prvo poceo da gubi gas, da bi se na kraju jednom ugasio na 100m od kuce.
Moje pitanje, vezano za ovo je, kako bi ja mogao eventualno da utvrdim da li je to slucaj, to jest koje su indikacije toga?
( vredi istaci da se ventilator na hladnjaku ne pali, pa to ocigledno trebam popraviti iako mozda nije jedini problem)
Svaki komentar u vezi ovogo je veoma cenjen. Hvala u napred!
Comment