peugeot 307 2.0 hdi problem veliki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mrcela
    CBC Veteran
    • 23.02.2013
    • 191
    • Zemun
    • Citroen C5 HDi 98 kw

    #16
    Nije. Pregledaj rasteretni ventil,vakum crevo na njemu. Imaš grešku koja ukazuje na njega,zato neće da vuče. Nešto sam gledao našao sam da je do klapne na usisu ,ova druga greška ,pregledaj i to. Vakum na tom ventilu,skini i vidi jel radi kada dodaješ gas. Skini crevo što ide sa interkulera na usisnu granu i tako ćeš videti kako radi taj dozator vazduha. , E da,obavezno pregledaj vakume(creva).
    Pa jesi li ti izbio fap fizički?
    Last edited by Mrcela; 28.01.2014, 23:53.
    -Жиле-

    Comment

    • dicman
      CBC Član
      • 05.03.2008
      • 99
      • Kraljevo

      #17
      Originally posted by Mrcela View Post
      Nije. Pregledaj rasteretni ventil,vakum crevo na njemu. Imaš grešku koja ukazuje na njega,zato neće da vuče. Nešto sam gledao našao sam da je do klapne na usisu ,ova druga greška ,pregledaj i to. Vakum na tom ventilu,skini i vidi jel radi kada dodaješ gas. Skini crevo što ide sa interkulera na usisnu granu i tako ćeš videti kako radi taj dozator vazduha. , E da,obavezno pregledaj vakume(creva).
      Pa jesi li ti izbio fap fizički?


      rasekao auspuh i izvadio fap filter i zavario i vratio na svoje mesto,iscitao mapu koju su odradili u safechipu tuningu i odradjenu mapu vratio u racunar

      Comment

      • Mrcela
        CBC Veteran
        • 23.02.2013
        • 191
        • Zemun
        • Citroen C5 HDi 98 kw

        #18
        Originally posted by dicman View Post



        rasekao auspuh i izvadio fap filter i zavario i vratio na svoje mesto,iscitao mapu koju su odradili u safechipu tuningu i odradjenu mapu vratio u racunar
        To je onda ok. ovo što sam ti rekao pogledaj,zato neće da vuče.
        -Жиле-

        Comment

        • dicman
          CBC Član
          • 05.03.2008
          • 99
          • Kraljevo

          #19
          Originally posted by Mrcela View Post
          To je onda ok. ovo što sam ti rekao pogledaj,zato neće da vuče.

          ok,hvala puno, pogledacu tu klapnu na usisu, a na koji rasteretni ventil ti mislis?


          ok razumeo sam,rasteretni ventil turbine
          Last edited by dicman; 29.01.2014, 00:12.

          Comment

          • comi 1342
            Moderator
            • 28.09.2005
            • 1126
            • NS
            • Giulietta ,PUG 106,

            #20
            Ajmo od prvog vagona... auto je išao dobro posle tog skidanja fap-a i prepravke softwera pa se pokvario, ili nije od tada valjao ?
            Koja ti je oznaka motora i godište, čime su čitane greške ?
            "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
            "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

            Comment

            • dicman
              CBC Član
              • 05.03.2008
              • 99
              • Kraljevo

              #21
              Poštovani ono što sam utvrdio je sledece. Kada auto tih prvih pet minuta ide dobro onda elektro ventil koji pusta vakum do onog ventila na turbini radi OK, kada auto izgubi snagu onda elektromagnetni ventil ne pusta vakum i automacki ne moze da ukljuci turbinu, medjutim ustanovim da na onaj elektromagnetni ventil dolazi dzek sa dva izlaza, na jednoj zici je non stop struja 12v a na drugoj zici koja dolazi iz kompjutera tj dovodi "minus" koji otvara ventil. kada auto izgubi snagu iz kompjutera ne dolazi taj minus i ne otvara ventil.


              Sta ciniti sa racunarom, koliko sam mogao videti to je na racunaru "pin broj B3"

              unapred svima hvala

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #22
                Jasno je, da imaš problema sa turbopunjačem! Ali, šta je u pitanju, može se ustanoviti dijagnostikom. Da li je u pitanju senzor VP, solenoid ventila, regulator pritiska, ili neki drugi deo.
                Nemoj, da se zamlačuješ sa B3 i drugim kontaktima, kao i merenjima napona, jer su za tebe "špansko selo"!
                Odvezi auto u neki "kršten" servis, gde će brzo otkriti izvor problema. Ovako, možeš samo izazvati neku štetu.

                Comment

                • Mrcela
                  CBC Veteran
                  • 23.02.2013
                  • 191
                  • Zemun
                  • Citroen C5 HDi 98 kw

                  #23
                  Originally posted by dicman View Post
                  Poštovani ono što sam utvrdio je sledece. Kada auto tih prvih pet minuta ide dobro onda elektro ventil koji pusta vakum do onog ventila na turbini radi OK, kada auto izgubi snagu onda elektromagnetni ventil ne pusta vakum i automacki ne moze da ukljuci turbinu, medjutim ustanovim da na onaj elektromagnetni ventil dolazi dzek sa dva izlaza, na jednoj zici je non stop struja 12v a na drugoj zici koja dolazi iz kompjutera tj dovodi "minus" koji otvara ventil. kada auto izgubi snagu iz kompjutera ne dolazi taj minus i ne otvara ventil.


                  Sta ciniti sa racunarom, koliko sam mogao videti to je na racunaru "pin broj B3"

                  unapred svima hvala
                  Da li si pregledao vakum creva od tog ventila,pa i onog na turbini rasteretnog,možda zaglavljuje taj ventil,može biti el. ventil za regulisanje rada turbine. Nisam ti ništa novo rekao,svedno pogledaj creva. Jesi li pogledao klapnu na usisu?
                  Last edited by Mrcela; 01.02.2014, 20:33.
                  -Жиле-

                  Comment

                  • dicman
                    CBC Član
                    • 05.03.2008
                    • 99
                    • Kraljevo

                    #24
                    klapna na usisu su je stalno otvorena i kada je upaljen i ugasen,ne reaguje,a creva i ventil su OK

                    Comment

                    • Mrcela
                      CBC Veteran
                      • 23.02.2013
                      • 191
                      • Zemun
                      • Citroen C5 HDi 98 kw

                      #25
                      Originally posted by dicman View Post
                      klapna na usisu su je stalno otvorena i kada je upaljen i ugasen,ne reaguje,a creva i ventil su OK
                      Mora klapna da reaguje,kada upališ i daš gas mora se pomerati. Skini crevo sa klapne stavi prst na njega i neka neko doda gas do 2000 obrtaja mora da se zalepi crevo od vakuma na prstu.
                      -Жиле-

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        #26
                        Originally posted by dicman View Post
                        klapna na usisu su je stalno otvorena i kada je upaljen i ugasen,ne reaguje,a creva i ventil su OK
                        Imaš problema sa ecu i nekim senzorima. Pošto klapna ne reaguje, moguće je, da je senzor položaja pedale, kod tebe integrisan u samu pedalu - neispravan! Elektromagnetni kontrolni ventil, integrisan u pumpi VP, moguće, da ne zatvara u potpunosti, radi čega dolazi do pada pritiska na rail-u. Senzor pritiska, isto integrisan u rail. Ako javlja visok pritisak, ecu će otvoriti elektromagnetni ventil i otvoriti povratni tok u rezervoar. Na nepravilan rad, mogu da utiču i protokomer sa senzorom temperature vazduha, kao i senzori temperature rashladne tečnosti i temperature goriva.
                        Za sve je neophodna dijagnostika!
                        Ono, što možeš uraditi sam je provera zaptivenosti sistema.
                        Last edited by Franjo; 02.02.2014, 12:11. Reason: Ne radi postimage!

                        Comment

                        • Franjo
                          Banovan
                          • 14.08.2009
                          • 2831
                          • Inđija - Beograd
                          • Renault megan II res

                          #27
                          Proradio! Proveriti celu liniju, da li negde vlaži:



                          P.S. Kada je menjan filter goriva? Iz pumpe ispustiti vodu, ako je ima!
                          Last edited by Franjo; 02.02.2014, 15:25.

                          Comment

                          Working...
                          X