OK.. lepo, sad imamo podatak o statickom pritisku i pouzdano se zna da sistem necuri.
Sta sa dinamickim pritiskom, kao navedeno, sa T rachvom na dovodnom vodu goriva prema injektorskom mostu?
Dak tako spojic, otkachi crevo sa usisne grane koje vodi na regulator pritiska goriva i meri pritisak tako.
Posle vrati crevo, i pritisak goriva treba da bude manji za nivo vaccuma u usisu tj. za oko 0,4-0,6 Bara.
Cisto da bi se osigurao da navodjenje pritiska vunkcionise kako treba.
Sta sa dinamickim pritiskom, kao navedeno, sa T rachvom na dovodnom vodu goriva prema injektorskom mostu?
Dak tako spojic, otkachi crevo sa usisne grane koje vodi na regulator pritiska goriva i meri pritisak tako.
Posle vrati crevo, i pritisak goriva treba da bude manji za nivo vaccuma u usisu tj. za oko 0,4-0,6 Bara.
Cisto da bi se osigurao da navodjenje pritiska vunkcionise kako treba.
Comment