Alfa 145 nece da upali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    OK.. lepo, sad imamo podatak o statickom pritisku i pouzdano se zna da sistem necuri.

    Sta sa dinamickim pritiskom, kao navedeno, sa T rachvom na dovodnom vodu goriva prema injektorskom mostu?

    Dak tako spojic, otkachi crevo sa usisne grane koje vodi na regulator pritiska goriva i meri pritisak tako.

    Posle vrati crevo, i pritisak goriva treba da bude manji za nivo vaccuma u usisu tj. za oko 0,4-0,6 Bara.

    Cisto da bi se osigurao da navodjenje pritiska vunkcionise kako treba.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Darth Nihilus
      CBC Senator XXL
      • 13.04.2005
      • 417
      • Srbija, Paracin

      #32
      Ko zinat pali ko mina, na pola ključa. Valjda je zahladnelo, pa se brže ohladi. Probaću da izmerim pritisak i sa T račvom.
      Do not underestimate the power of the Dark Side

      Comment

      • FiatGroup
        CBC Senator
        • 11.06.2005
        • 228
        • Rijeka

        #33
        Jedne prilike moj kolege prebacivao je motor na volvo 480 turbo i svojom nepaznjom ukljucio krvi jack na senzor koji mejri temp rashladne tekucine.
        Zagrijeni motor je tesko palio!
        Zbog toga je koristio krovi podatak.
        vjerujem da je i vama slicni problem javlja.
        jer sada si to potvrdio dok je hladno motor vruc nema problema.

        Dalje
        ako ste samovoljno pod kontaktom ispitivali senzore motora postoji mogucnos da je sve te greske zapamtio u memoriji centrale ubrizgavanj itd...
        *************************************
        The best is the enemy of the good
        The proof of the pudding is in the eating
        *************************************

        Comment

        • Darth Nihilus
          CBC Senator XXL
          • 13.04.2005
          • 417
          • Srbija, Paracin

          #34
          Uf, kako sad pa to da proverim? Mišta nisam dirao, jedino ako je prethodni vlasnik, talijanac.
          Do not underestimate the power of the Dark Side

          Comment

          • Saabo
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1724
            • Vrbas
            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

            #35
            Originally posted by FiatGroup
            Jedne prilike moj kolege prebacivao je motor na volvo 480 turbo i svojom nepaznjom ukljucio krvi jack na senzor koji mejri temp rashladne tekucine.
            Ako mozes malo detaljnije da objasnis oko tog volva Posto i ja imam isti takav problem, a imam volva 440 turbo, motor identican ko i taj...

            Kako je mogao pogresno da prikljuci, svaki jack je drukciji i ne moze da se prikljuci, fizicki nemoguce Sta je na sta prikljucio?

            Ja sam isto ubacivao motor, tako da je moguce da sam i ja pogresno prikljucio
            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #36
              Mora da jesi

              Comment

              • FiatGroup
                CBC Senator
                • 11.06.2005
                • 228
                • Rijeka

                #37
                kod naseg slucaja radi se o jaku koji je identican onom koj ide na prikljucak od klime....
                evo vidis da ima istih jack prilkucaka barem na ovom 480t
                *************************************
                The best is the enemy of the good
                The proof of the pudding is in the eating
                *************************************

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #38
                  I kablovi su iste boje?

                  Comment

                  • Saabo
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1724
                    • Vrbas
                    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                    #39
                    Svi kablovi su iste boje, a ja nemam klimu, no ne znaci da nemam prikljucak Moram da proverim to...
                    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #40
                      A mozda ni konstelacija zvijezda ne pogoduje dijagnozi ovog slucaja.
                      Zaskocili smo na mozda ovo ili mozda ono prije nego smo zavrsili pocetne testove. .................................................. .........................

                      Jos uvijek ne znamo koji je radni pritisak goriva, koliko dugo sistem drzi
                      radni pritisak nakon gasenja motora i koji je pritisak u trenutku neuspjelog pokusaja palenja toplog motora. Takodjer, nije odgovoreno na upit Dr. Boce o palenju sa pritisnutom pedalom gasa.

                      Comment

                      • Darth Nihilus
                        CBC Senator XXL
                        • 13.04.2005
                        • 417
                        • Srbija, Paracin

                        #41
                        Ma pritisnuo bi ja pedalu, ali vec 2 dana pali iz prve. U ponedeljak merim pritisak sa T račvom pa javljam rezultate.
                        Do not underestimate the power of the Dark Side

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #42
                          Ne zaboravi, da bi bio potpuno siguran, najbolje je testirati u realnim uvjetima. Treba vidjeti koliko se brzo pritisak dize pri hladnom palenju,
                          koliki je pri radu, koliki je kad se motor ugasi i koliki je vremenski stupanj opadanja po gasenju. Zatim treba cekati taj period vremena kad obicno nece paliti te vidjeti koliko se brzo dize pritisak pri anlasanju.
                          Tek kad se to sve obavi mozemo ici dalje.

                          Comment

                          • FiatGroup
                            CBC Senator
                            • 11.06.2005
                            • 228
                            • Rijeka

                            #43
                            Tako je

                            tnx za obajvljene potankosti zahvata
                            *************************************
                            The best is the enemy of the good
                            The proof of the pudding is in the eating
                            *************************************

                            Comment

                            • Boki Ar
                              CBC Senator XXL
                              • 11.11.2004
                              • 2827
                              • Aranđelovac
                              • Vektra

                              #44
                              Alfa 145 nece da upali

                              Javlja mi se da NIJE ništa do pumpe...Na nevidjeno,samo "osećaj"...
                              Pozzzzzzzz
                              BP
                              *************

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                #45
                                tnx za obajvljene potankosti zahvata
                                Pa netko mora. You are wellcome.

                                Comment

                                Working...
                                X