Auto mi se gasi na leru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #31
    Pa znam to... al negde pise da je stetno, a negde ne pise nista... tako da me to malo zbunjuje... al jednom se zivi Ce ga naprskamo
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • dechkotzar
      CBC Član
      • 01.08.2005
      • 81
      • Bg

      #32
      MAtori, slobodno naprskaj unutra. Ako ne naprskas neces ni moci da ocostis. Ja sam malopre to naprskao, samo unutra, sacekao 10 min. i onda istrosio citav vc papir dok sam ocistio toliki talog prljavstine. Povuci obavezno i sajlu za gas kako bi ocistio i leziste leptira. Malo je zeznuto da se cisti ako imas plinski mikser na usisu. Nije bas kao na slici, bar kod 202l jer je sa strane.
      Vidno je bolje, bar na pocetku.
      J***m ti turbinu!

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #33
        nisi naveo na koji se tacno sprej odnosi tekst, poucno jeste ko zna sta se prodaje pod tim nazivom.

        ja sam koristio Valvoline cistac za karburator i injection sisteme, pise na pakovanju bocice da ne ostecuje.

        i naravno, ne prskas direktno u kraj osovinice leptira jer tu i nije problem vec po sredini. ako imas dileme naprskaj na krpicu pa istrljaj rukom sto je i efikasnije od samo hemijskog delovanja.

        pa ponovi postupak vise puta, 2 3 ili 7-8 koliko vec treba dok ne dodjes do izlgeda kao da je ogledalo, visoko poliranog sjaja.

        kada zavrsis mozes i da proveris zazor leptira prema kucistu sa jacom beterijskom lampom, videces da li je jos nesto ostalo za ciscenje sto je promaklo.

        da, TPS jeste relativno osetljiv ali samo ako se natopi pa tecnost udje unutra direktno na kontakte.

        nemoj bas da zalivas, ono umereno isprskas pa ostavis da deluje 15minuta i ispari pa opet itd...

        nemoj da se zuris, odvoj jedan vikend pa na svakih 3-4 sata ponovi ciklus ciscenja..koliko puta treba dok ne dobijes izgled poliranog metala (sjaj).

        onda subler/ nonijus u ruke i proveravas zazor leptira prema granicniku na kucistu i kada to podesis/proveris onda i polozaj TPS( i stavis tecni osigurac na navoje) , pa kada to zavrsis ommetrom proveris i sam rad TPS odnosno kontakte.
        na LH 2.4 imas samo 2 polozaja ler i pun gas a na LH 2.4.2 imas reostat odnosno kontinuiranu pomenu otpornosti.

        ako imas klimu, na TPS se dodaju 2 diode tipa 1N5400 ili slicno za sta je Volvo uveo kasnije dopunski kit a sluzi da na leru poveca rashladni sistem klima uredjaja ukljuciuvanjem dodatnog ventilatora za kondenzator (uvedeno serijski od negde modela 93 godine).

        ako ti treba shema povezivanja i oznake parts no za narucivanje kita oglasi se.

        inace, ja sam taj kit sam napravio, i za sada efekat se zaista primeti leti kada je preko +35C.

        rekao mi je majstor za klime i da to stedi potrosnju goriva na leru jer je sistem sada u rezimu efikasnijeg rada na manjem pritisku ( ne prelazi kaze sa kitom 20 bara kompresor) pa se i motor manje opterecuje.

        podesavane TPS na Volvou nije isto za sva godista i sve modele iako sve izgleda na prvi pogled veoma slicno.

        nuzna je preciznost/pedantnost u podesavanju, tolerancija je oko 2 stota milimetra.

        leptir mora da bude potpuno zatvoren na leru i da vazduh prolazi samo kroz IAC.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Saabo
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1724
          • Vrbas
          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

          #34
          Imam ABRO carb.&choke cleaner...na njemu ne pise mnogo bocica 230 dinara
          Nemam klimu, tako da nemam sta da petljam oko toga...







          To je sve pre ciscenja... u stvari IAC je ciscen, al ne carb. cleanerom, imam drugi koji je propisno ociscen i montiran.
          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

          Comment

          • dechkotzar
            CBC Član
            • 01.08.2005
            • 81
            • Bg

            #35


            Ja sam samo koristio VD40 da malo otopi garez. Nisam imao vremena da cistim onako bas deraljno. Moracu za vikend da skinem mikser plina pa tek onda da ispoliram kako treba!
            J***m ti turbinu!

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              mora detaljno, tek tada se oseti napredak.
              kod mene na kucistu leptira ima sa donje strane i jedna mala rupica na koju dolazi neko jako tanko vakuum crevce.
              tu rupicu ne bih ni primetio kolikpo je mala da pri prskanju leptira nije tu pocelo da se sliva i curi napolje.
              ne znam cemu sluzi, rupica je iza leptira po dubini (?)

              posto je jako mala pretpostavljam da mozda u neki okolnostima moze i da se zapusi pa da i to pravi probleme..samo nagadjam jer ne znam njenu funkciju.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              Working...
              X