dekativacija imobilajzera na transporteru t4, 1995, 2.5 benz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dandy
    CBC Senator XXL
    • 09.12.2005
    • 513
    • Bijeljina-Beograd Medakovic

    dekativacija imobilajzera na transporteru t4, 1995, 2.5 benz

    Pozdrav drugari, zanima me da li znate ko se bavi sa iskljucenjem tog famoznog imobilajzera. Naime imam putnicki kombi, starije generacije, t4 1995 god, benzinac, 2.5 redni petak, i problem se poceo javljati sa paljenjem motora, upali ono sto kazu na pola kljuca i ugasi se posle sekund rada. i tako nekad zajuni pa nece sat dva da upali, nekad posle par pokusaja i gasenja upali bez problema, pa sam posumnjao na imobilajzer. vec mu je kod prethodnog vlasnika prije par godina otkazao, pa je zamijenjen drugim, i radio je do skoro besprekorno, ali polako od prije mjesec dana poceo je povremeno da zeza... Tako se ponasa sa sva 3 kljuca, probao sam vaditi one kodove iz kljuca i prinositi prstenu za ocitavanje, ali ono, nekad upali, nekad nece, pomerao sam kod svuda okolo, cistio onu spulnu, nasao i onu kutijicu gdje ulazi kabal od citaca koda, provjerio zice, sve u redu.... pa ukoliko nemate neku ideju da bi moglo biti nesto drugo, zamolio bih za info ko se bakce sa time, pozeljno u blizini medaka u bgd, posto danas nisam uspio da ga upalim nikako, pa neznam dal ce sutra da upali...
    Ili ako postoji neki nacin da se bajpasuje/premosti taj imobilajzer. On inace ima kako sam vidio neke stare konektore za dijagnostiku sa 2 konektora sa po dvije stopice.
    Last edited by dandy; 10.09.2014, 21:18.
  • clico
    CBC Veteran
    • 05.05.2014
    • 161
    • petrovac
    • Opel

    #2
    Kolega proveri ti odnosno izmeri omskim otporom Antenu jer je u njoj problem a za Immo OFF nije problem...

    Comment

    • dandy
      CBC Senator XXL
      • 09.12.2005
      • 513
      • Bijeljina-Beograd Medakovic

      #3
      Evo sad sam provjerio, 3 zice idu od prstena koji ide oko brave do imobilajzera (kutijica sa dva dzeka, ulaz sa 3 zice i izlaz sa cini mi se 5 zica), ulaz od prstena: bijela u sredini, narandzasta i neizolovana zica, bijela i narandzasta daju otpor od oko 7,5 oma i prikazuje provodljivost, a ona neizolovana ne pokazuje znake zivota u kontaktu sa ostalima
      I sad sam bas probao da upalim, nece opet...
      Last edited by dandy; 10.09.2014, 21:53.

      Comment

      • dandy
        CBC Senator XXL
        • 09.12.2005
        • 513
        • Bijeljina-Beograd Medakovic

        #4
        Evo da se nadovezem, mislim da sam nasao trenutnog krivca za blokadu imobilajzera, jedna od braon zica koje izlaze iz kutijice je imala prekid u samoj zici, koja ide na masu, spolja neostecena, unutra se razdvojila, slucajno kako sam pomijerao kutijicu vidim da mi se cudno savila, razvucem kad ono kvrc, razdvoji se i izolacija. Inace, ima jos jedna braon zica koje zajedno sa ovom drugom idu direktno na masu. premostio sam to, i sad pali, ali bi svakako to da iskljucim ili onesposobim, jer ko zna gdje moze tako da pobrljavi pa da me ostavi na sred puta. Ima alarm on neka radi svoj posao,

        Mada danas sam gledao i nigdje nemogu da nadjem te konektore za dijagnostiku, pregledao sam sve oko razvodne table, i nema nigdje,,,,

        Comment

        • clico
          CBC Veteran
          • 05.05.2014
          • 161
          • petrovac
          • Opel

          #5
          Konektor ti je dole kod nogu. Kod Leve noge odnosno kod pedale i 2x2 u samom cosku mehanizma za otvaranje haube...Bilo bi dobro da mi postavis i slovnu oznaku motora kao tipa dali je ACU ili AET ILI KOLIKO kw IMA MOTOR...
          Last edited by clico; 11.09.2014, 17:20.

          Comment

          • dandy
            CBC Senator XXL
            • 09.12.2005
            • 513
            • Bijeljina-Beograd Medakovic

            #6
            moja radost je kratko trajala, evo ga opet pravi probleme, isao da podesim plin i jedva dodjoh do kuce, od 100 pokusaja jedva je sastavio, upali odmah i ugasi se, sanse nema da sastavi i i jednom uspjedoh i ajde ti kuci,,,aaaaa haos...probao sa sva 3 kljuca isto se desava, ima li kakvo brzo rjesenje za ovo , malo mi gori pod nogama

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #7
              Originally posted by dandy View Post
              ... ali bi svakako to da iskljucim ili onesposobim, jer ko zna gdje može tako da pobrljavi pa da me ostavi na sred puta...
              Fabrike ulažu basnoslovne pare, da zaštite vozila, a vi bi da isključite tu "stvar"!
              Isključenje je preskupo - neisplativo, jer zahteva prepravku kompletne instalacije i zamenu predpotopskom. Druga stvar je ugradnja bajpasa, koja takođe nije jeftina, ali ne rešava problem kako želite. Isto pitanje, postavljeno je pre godinu dana na VW forumu i nije bilo odgovora.

              Zbog nepoznavanja problematike, okrivljen je imobilajzer, ni kriv - ni dužan! Nije greška u čipu ključa, niti transponderu, jer se ne radi o mehaničkoj, ili električnoj vezi. Veza je bežična!

              Ta, prekinuta žica, sigurno je u krugu startera, odnosno odgovarajućeg releja.

              Evo nekoliko sličica "okrivljenog":

              How to hotwire a VW Transporter t4 - YouTube

              Extract sensor from Volkswagen Key - YouTube

              Ignition Key Transponder Detector - YouTube

              Comment

              • clico
                CBC Veteran
                • 05.05.2014
                • 161
                • petrovac
                • Opel

                #8
                Originally posted by clico View Post
                Konektor ti je dole kod nogu. Kod Leve noge odnosno kod pedale i 2x2 u samom cosku mehanizma za otvaranje haube...Bilo bi dobro da mi postavis i slovnu oznaku motora kao tipa dali je ACU ili AET ILI KOLIKO kw IMA MOTOR...
                IMA RESENJA DAJ MI VISE PODATAKA OZNAKA ECU-a i oznaka Immo boxa STA PISE NA NJIMA POSTAVI RESICEMO...

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #9
                  Zašto da rešava, kad mu radi?! A, prvi primer je startovanje u slučaju neispravnog cilindra kontakt bravice. Ili, sa polomljenim ključem, samo da je čip u "vidokrugu" transpondera.

                  Comment

                  • dandy
                    CBC Senator XXL
                    • 09.12.2005
                    • 513
                    • Bijeljina-Beograd Medakovic

                    #10
                    Hvala drugari na pomoci, ACU je motor, 2,5 benzin, komp mi je bas jako zavucen pa nemogu da vidim sa njega nista, posto je kombi bio sanitetski tu je svezanj kablova i abs tako da je skoro nemoguce procitati bilo sta sa kompa
                    imobilajzer tj ta kutijica ima oznaku siemens 5wk4678
                    Ovaj broj koji je napisan je novi kod posto je ranije mijenjano to, vec je zezalo, ali sva tri kljuca su kodirana prema tome ili kako se vec to radi
                    Problem je sto sad malo radi malo ne radi, nekad hoce nekad nece, veceras pali normalno, a raskopao sam sve okolo da vidim da jos sta nema u prekidu, ali nema sumnje da je bas to uzrocnik, posto kad zajuni nece nekad par puta, juce cijeli dan nije htio da sastavi, pa sam skinuo klemu sa acu, i jutros opet nije htio, onda sam tu zicu sanirao i palio je nekoliko puta, odem da steluje plin i corak, ugasim i nema sanse da sastavi, vezglao sam ko zna koliko puta, upali i ugasi odmah, i odjednom sastavi i sad kao radi...dokle pitanje je

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #11
                      Probaj sa svim ključevima! Da li ti otključava upravljač? Ako otključava svaki put - nije do imobilajzera. Proveri i konektore bravice, a pokušaj i onaj start na kablu. Mora da "kreše" svaki put.

                      Comment

                      • dandy
                        CBC Senator XXL
                        • 09.12.2005
                        • 513
                        • Bijeljina-Beograd Medakovic

                        #12
                        Pa napisao sam gore, da sa svim kljucevima radi isto. Otkljucava volan da kontakt i upali kao mina, i odmah se ugasi, bukvalno kad palim sa punim gasom cujem releje kako caknu prije nego sto izgubi struju i ugasi se. Alarm blokira verglanje, kontakt i benzinzku pumpu, sve sam to premsotavao i provjeravao, pumpa radi, kao i sve ostalo, mijenjao sam i bobinu, noki kablovi, svjecice, razvodna kapa i ruka stavljeno sve prije 10tak dana, a ovo mi se desilo prije jedno mjesec dana prvi put, nekoliko puta sam pokusao i upalio je tad, posle se nije desavalo, onda prije par dana pocelo da zeza...kad upali i prihvati rad onda nema problema dalje, ali kad nece, onda nece. Napisao sam da od 3 zice koje vode do citaca koda oko brave dvije imaju otpor od 7oma, i imaju provodljivost, sa svim kljucevima se isto ponasa, probao sam vaditi onaj magnetic iz kljuca (stari je to tip, nije ampula, nego kao komadic magneta izgleda) i zalijepiti uz bravu, ali opet nema pravila, nekad upali, nekad ne, danas se popodne kao malo sredio, ali mi je to nepouzdano skroz i ja bi to ukinuo ako ikako moze,,,ko zna gdje moze da zaglavim tako i sta onda da radim, plakat nemogu mator sam za to, sem da se uhvatim za usi i da igram hehe

                        Comment

                        • chobo13
                          CBC Senator XXL
                          • 01.05.2009
                          • 1274
                          • pozega,srbija
                          • AUDI,VW

                          #13
                          franjo,ne zbunjuj publiku i samog coveka.slikaj motorni ecu isto kao sto si i slikao kutijicu imobilajzera,rece ti to clan kolega clico.resenje ima,i nije skupo,pravi se emulator koji ce da menja imobilajzer,bar sam ja trako odradio na istom kombiju sa istim motorom.drugar mi je to napravio,inace elektronicar kopji poopravlja auto racunare i ostalo...to mi je odradio pre godinu i po,morao sam da par zica prevezem kod samog imobilajzera i to je radilo.kombi je prodat,inace bi zvao coveka da slikam sta je i kako uradjeno.mozda clico ima neko drugo resenje.
                          jesi otvarao kutiju imobilajzera?moze da se desi kod tih starijih modela da se razleme kontakti na stampanoj ploci u imobilajzeri.najprostije je to prvo proveriti i prelemiti.

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            #14
                            Po čemu zbunjujem? Nisam rekao, da nije moguće "zaobići" immo, već sumnjam, da je greška do njega. Pre bih rekao, da je u pitanju ECU!
                            Još jedno pitanje, pa se isključujem iz ovog slučaja:
                            Da li se prilikom verglanja i neuspjelog starta motora "javlja" indikator za servis u vidu treptanja (blicanja)? U tom slučaju, problem je na drugom mestu i isključenje Wegfahrsicherunga ne rešava problem!

                            Comment

                            • clico
                              CBC Veteran
                              • 05.05.2014
                              • 161
                              • petrovac
                              • Opel

                              #15
                              Kolega daj da rezimiramo...Dali si ti pokusao Dijagnosticirati kvar? Sta ti Diag kaze na svemu tome.Imas li u sistemu greske???Ako ima koje su daj postavi...

                              Comment

                              Working...
                              X