Auto i model nebitan, problem je sledeci:
Pri svakom paljenju,ukoliko je bar malo odstojao auto, vergla par sekundi i nepravilno proradi prvu sekundu rada, posle sve normalno , i rad i voznja. Vergla 2-3 sekunde uvek kad je hladan,4-5-6 kad je vruc. Neposredno posle rada, pali na prvu, uvek.
Razmisljanjem, posle nekoliko scenarija, se doslo do zakljucka da mozda jedna od dizni pusta benzin dok je ugasen auto.
99% da je to, jer kad se skine osigurac za pumpu dok motor radi, i ugasi se, da ostane bez benzina u dovodu, kroz par sati odmah i na prvu pali.
Dugacak uvod, za odgovor na samo jedno pitanje:
Moze li se ikako utvrditi koja dizna ne zaptiva, a da to ne podrazumeva njihovo skidanje i testiranje na adekvatnom uredjaju?
Pri svakom paljenju,ukoliko je bar malo odstojao auto, vergla par sekundi i nepravilno proradi prvu sekundu rada, posle sve normalno , i rad i voznja. Vergla 2-3 sekunde uvek kad je hladan,4-5-6 kad je vruc. Neposredno posle rada, pali na prvu, uvek.
Razmisljanjem, posle nekoliko scenarija, se doslo do zakljucka da mozda jedna od dizni pusta benzin dok je ugasen auto.
99% da je to, jer kad se skine osigurac za pumpu dok motor radi, i ugasi se, da ostane bez benzina u dovodu, kroz par sati odmah i na prvu pali.
Dugacak uvod, za odgovor na samo jedno pitanje:
Moze li se ikako utvrditi koja dizna ne zaptiva, a da to ne podrazumeva njihovo skidanje i testiranje na adekvatnom uredjaju?
Comment