Benzinska dizna neispravka - kako utvrditi koja je?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    Benzinska dizna neispravka - kako utvrditi koja je?

    Auto i model nebitan, problem je sledeci:
    Pri svakom paljenju,ukoliko je bar malo odstojao auto, vergla par sekundi i nepravilno proradi prvu sekundu rada, posle sve normalno , i rad i voznja. Vergla 2-3 sekunde uvek kad je hladan,4-5-6 kad je vruc. Neposredno posle rada, pali na prvu, uvek.
    Razmisljanjem, posle nekoliko scenarija, se doslo do zakljucka da mozda jedna od dizni pusta benzin dok je ugasen auto.
    99% da je to, jer kad se skine osigurac za pumpu dok motor radi, i ugasi se, da ostane bez benzina u dovodu, kroz par sati odmah i na prvu pali.
    Dugacak uvod, za odgovor na samo jedno pitanje:

    Moze li se ikako utvrditi koja dizna ne zaptiva, a da to ne podrazumeva njihovo skidanje i testiranje na adekvatnom uredjaju?
    https://t.me/pump_upp
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Posredno preko svećice, vidiš koja je mokra, naravno ako curi.
    Drugačije provera kako treba je na aparatu.
    Ako ima vakumski regulator pritiska, i on je moguć uzrok, ima iste simptome koje si naveo.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • rados
      CBC Senator XXL
      • 02.03.2011
      • 539
      • G.Milanovac SRBIJA
      • OPEL ASTRA G Z16XE

      #3
      a ima li taj auto ugradjen TNG

      Comment

      • Hermes
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2006
        • 1306
        • https://t.me/pump_upp
        • bemve

        #4
        Ima,ali nema veze, veruj mi...
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • clico
          CBC Veteran
          • 05.05.2014
          • 161
          • petrovac
          • Opel

          #5
          Prvo i osnovno da je bilo koji Auto u pitanju sa pogonom i na TNG ja bi prvo proverio regulator (kao sto Dora Rece) a zatim pod obavezno poskidao dizne i proverio njihovo brizganje. U ostalom i Svecica moze da ti pokaze o kom se cilindru radi , mada ne uvek...Najbolje ti je jedno ultrazvucno ciscenje i provera dizni kao i regulatora pritiska mada moze biti jos i vise stvari u pitanju...U ostalom nije na odmet proveriti i kompresiju zaradi otklanjanja sumnji!!!!

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #6
            Regulator...hvala nadzornice
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Nema na šta, bitno je da si rešio problem
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              Working...
              X