Mali kviz na konkretnom primeru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    kazes dva puta da proverimo zice.

    ali zasto bi se nesto sa njima desilo od obicnog pokretanja motora ?

    ok, ajde da proverimo...sta si nasao po tom pitanju ?
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #17
      DLC

      Da ..provereno i nisu u prekidu,a auto ne "priča" i dalje..ABS da ..motor ne...
      Zaključak?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Iz iskustva, nema konekcije-slab napon akumulatora. Ali kazes napona ima na ECU. Do konekcije isto dovoljno napona a?
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #19
          Kviz i dalje

          Da...kažem opet akumulator je nov...sva napajanja do ECU ima...neće da "razgovara" ..a sa ABS hoće..znači i DLC (dijagnostička utičnica) ima sve što treba...Eto..tu smo ECU ne priča zato što je
          1.Blokiran imobilajzerom
          2.Pokvaren
          3. Zbog uticaja X-filesa i agent Sculy
          4.Zato što rudari Kreka-Veso-Banovići štrajkuju
          5.Uticaja crne magije
          6.Zato što nije prinešena žrtva paganskim bogovima




          Ko je LUD ne budi mu ZBUNJEN
          *****************************

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            vidi moj post u temi M-a.
            slicno bezvezni gremlini.

            nesto se desava na Sunce, pege ??? pa utice na ECUije

            nemam ideja. ostavi koji dan mozda smislis nesto..
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #21
              Kviz i dalje

              Da li je greška u tekstu..gde kažeš da "smisliš"...misliš da ti smisliš?
              Ja sam razmislio,ta je stvar rešena...evo,svodimo na 2 razloga:

              1.Immo
              2.ECU

              nećemo višé zezanje,ja sam razmišljao ovako..ako immo ne valja,šta bi "motorni" rekao?
              Sad je valjda jasno...
              Pozdrav!
              BP
              ****************

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                da, greska u kucanju..ja da smislim kao dalja ideja.

                sorry na zabuni.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  #23
                  Kviz i dalje

                  Živ bio..nemo* se izvinjavaš...
                  Eto ,sveli smo na samo dve mogućnosti...ako immo ne radi š*a bi motorni rekao...verovatno "engine block by immo" ili slično...motrni NE govori znači...





                  Ko je LUD ne budi mu ZBUNJEN !
                  *****************************

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #24
                    Ako scanner ne komunicira s PCM-om i MIL se ne pali kad se da kontakt, PCM bi bio logican sumnjivac. Spomenuta je provjera napajanja i uzemljenja. Mene zanima na koji je nacin to uradjeno.

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #25
                      Kviz i dalje

                      Tu smo...
                      Konkretno uradio sam ovako.."otvorio" shemu i pin out od ovog Rovera.Video gde šta "ide" instrument(unimer) u ruke ,probnu lampu i vidm ima sve...što bi trebalo...vezu sa DLC ima...Onda skinem ECU,otvorim,pogledam..i vidim
                      Sad na pitanje -pitanjem... kako bi se o-scop iskoristio u ovom slučaju?Dizel je..šta bi merili...koji signal?
                      Pozdrav!
                      BP
                      **************

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #26
                        Voltmetar je dovoljan, nema potrebe za osciloskopom. Kad se sumnja na
                        PCM, vazno je znati dali isti ima dobru struju i masu. Ukljucivanje MIL-a
                        je iskljucivo interna funkcija PCM-a i ako se lampica ne pali pri davanju kontakta treba sumnjati na PCM.

                        Comment

                        • Boki Ar
                          CBC Senator XXL
                          • 11.11.2004
                          • 2827
                          • Aranđelovac
                          • Vektra

                          #27
                          Kviz i dalje

                          OK,hvala za odgovor i sam cenim da je tako.Zato mi se i "javila" sumnja u PCM kako ti kažeš ili po našem kompjuter.Smešten je tik pored akumulatora,kad sam otvorio vidljiv je prodor kiseline u isti,sreća da nije bila prevelika šteta i da se moglo lako popraviti.Oksidirao je na štampi,oprano,popravljeni lemovi,izlakirano...vraćeno na auto,isti je "upalio" odmah...Posle probe vožnje,prekontrolisano-grešaka u memoriji nema.
                          Sve OK..eto i ovo rešismo...

                          Sad,idemo svi na Valijev kviz ,ponovo...konstruktivno predlažem..,a ovu temu, kad oceniš da treba,briši da nam ne uzima mesto.Žao mi je što se Dora nije uključio,aktivnije-mudrost i iskustvo..i Eon je bio,trebao je da nastavi...

                          Pozdrav!
                          BP
                          Svaki dan vidim koliko NE znam !
                          *****************************

                          Comment

                          Working...
                          X