Njegovu bateriju smo dopunili, odoh ja da napunim svoju, pa odgovaram sutra popodne a vi razmislite pa napadnite sa pitanjima.
Mali kviz ::M
Collapse
X
-
Dobro objašnjavanje...
Znaš da je Vali za tebe amater...Kud nas ubaci u ovo vrzino kolo?
Pumpa odradi,a pošalje li gorivo ka brizgačima?I ima li ga u dovoljnom ...uh..ima..on čak , reče ti i "pre****va"...sad više nije jasno zašto osigurač pumpe?Jel* pregoreo ili nije?
Nešto se tu dešava...kad pumpa krene,krene benzin,medjutim izgleda da krene i LPG...
POzvaćemo prijatelja...Dora,help...please
Ko je LUD ne budi mu ZBUNJEN!
*****************************
Comment
-
-
Jos mi se ne spava.
Osigurac ne bitan. Recimo da sam ga ja poebo. Pumpa sada radi, prozuji na kontaktu pa pri verglanju nastavlja. a i brizgaci odradjuju cim je pun goriva. Kada se proba na benzin ne ubacuje i gas istovremeno. Da olaksam onima koji nisu plinadzije, plinska instalacija je potpuno ispravna. Ventili ostaju sigurno zatvoreni.
Svecice opet mokre, zalio ko blesav. Nece ni na gas, logicno, pun je goriva. Sto jednog sto drugog.
Sad definitivno odoh.
Laku noc
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Kviz i dalje
Kad auto sa ovakvim sistemom "predojava",može biti da su brizgači otvoreni 9iz nekog razloga)previše,,ne verujem da je ovo slučaj..samo "glasno razmišljam...dalje...zaštekao regulator pritiska...hm, hm,a najpre će biti da je nešto zatvorilo usis pa zato, jednostavno,nema vazduha i naliva k*o lud što kažeš...
Dakle,hoćeš reći da sada možemo posmatrati isto kao DA AUTO NEMA LPG instalaciju?
Odoh i ja na kunt...što da budem stalno "zadnji gost u kafani"..pa posle uvek kad izlazim neko me zgazi...na ruku..
Ko je LUD ne budi mu ZBUNJEN!
******************************
Pozzzzzzzzzzzzz
BP
Comment
-
-
M, dali je ovaj slucaj jos uvijek u fazi otkrivanja problema, ili vec znas rezultat?
Na koncu kraja i kad se pali iskljucivo na benzin nemoze upaliti. Prema tvom navodu, kompresija, iskra i timing su ok i proces eliminacije vodi ka
prezasicenosti gorivom........................................... ...............................
Sad treba pronaci uzrok bogatoj smjesi pri palenju.
Comment
-
-
M da znas samo, kriv si!
salim se ali postao si zarazan.
danas ja da upalim moj auto, kada ono kao ovaj tvoj pacijent. vergla ali ni da bekne na benzin, pumpu benzina ne cujem.
ajde rekoh da pogledam osigurace za obe pumpe, i sve je ok.
probam, ne rade pumpe i ne moze da se upali auto.
posto nisam bio sugran da li imam benzina u rezervoaru upalim na gas i odem 100m do najblize pumpe i otvorim se za 19 litara benzina.
naravno, i dalje auto ne moze da se upali na benzin.
nista, moram da vozim, upalim na gas odem na intervenciju i zavrsim posao.
posle pola sat, probam auto i jopet ne moze da upali na benzin.
vec smisljam u glavi najludji scenario, nailazi lose vreme u gusi sam sa obavezama, posao samo natrcava u gomilama a ja bez auta i to usred zime...
nista upalim na gas, odvezem se kuci i parkiram.
posle 5 minuta krenem dalje, okrenem kljuc i gle cuda pumpa prozuji, auto normalno uz malo kasljucanja upali na prvi okret kljuca i prede.
odvozam 10,5 km na benzin, sve radi savrseno, puna snaga, nema cudnih zvukova ili vibracija.
hm, trolovi
nista parkiram auto, jos jednom probam sve ok.
a juce, sve je radilo savrseno i auto parkiran ispravan.
prenocio i razboleo se i sada opet ozdravio.
ajde M sada se pokazi, resi mi ovu muku
ovako nesto mi je prvi put u zivotu, pokvari se i popravi samo u toku jednog dana..ajd pa kako da budem pametanvolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Brickov kviz
SVi znamo da se malo toga "samo" popravlja..Gde je na tom autu relej od pumpe..to bih pogledao...
I *di je više ovaj M?Dao nam muku , a sad ga nema...spava,šta li...
a moždaaa..."ziguje" nešto..e onda mu je opravdanao
Pozzzzzzzz
BP
************
Comment
-
-
Ma evo me, radilo se oko NSU-a. Gledacete u temi malo kasnije.
Prvo Brick izvini, al "ja tu ne bi nista diro".
Salim se sto kaze Bokili, relej verovatno. Imao sam istu situaciju sa puntom jedne musterije. Desavalo mu se da auto tako stane 2X za nedelju dana, posle proba slucajno kad ono upali i tako drzi i po par meseci. Relej je bio u pitanju.
No, da se vratimo na problem. Svi se slazete, a i ja sa vama da je smesa prebogata, izvan mogucnosti upaljenja. Bocko sumnja na otvorenost brizgaca. ( Setimo se da smo ga jedan put upalili na plin, kada je osigurac srecom u nesreci, bio riknuo). Kada je stavljen novi, nije vise mogao ni na jedno gorivo.
Plin je bio tu da malo odmogne na pocetku, kada je se sva sumnja svela na struju (sto je normalno) ali posle nam je bio od pomoci.
Ne bi da kazem da se problem moze posmatrati kao da plina nema, jer je u ovom slucaju auto dosao s istim te moramo i njega uzeti u obzir. Ko zeli moze ga iskljuciti kao da ga nema.
Dakle zbog necega definitivno zaliva. Operaciju nastaviti gde?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Re: Kviz i dalje
Originally posted by Dr Boca,a najpre će biti da je nešto zatvorilo usis pa zato, jednostavno,nema vazduha i naliva k*o LUD što kažeš...
BPLjudi ovo je neka "vulgarnost"...ne treba ni dijagnostika ni ništa...nešto što je očigledno,a ne vidimo...tipa...zaboravio majstor krpu u usisu,odvalila se plastika,spala buksna od mase...
Comment
-
-
Sta je sa instalacijom, da nije glavni minus od injektora , sama zica ngde dohvatila na masu, koliko se secam taj sistem nije sekvencionalan na ubrizgavanju vec tera sve na jedan kanal?
Tu je opcija da zaliva sa gorivom do bola.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Re: Kviz i dalje
Originally posted by Dr Boca*Aj da citiram,da ne kucam ponovo...Ljudi ovo je neka "vulgarnost"...ne treba ni dijagnostika ni ništa...nešto što je očigledno,a ne vidimo...tipa...zaboravio majstor krpu u usisu,odvalila se plastika,spala buksna od mase...
Jednom prilikom su Boost i Valent rekli.
citiram: " Kvarovi obicno ne dolaze sami od sebe. Obicno su za nih krivi nestrucni i ne pazljivi majstori."To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTSta je sa instalacijom, da nije glavni minus od injektora , sama zica ngde dohvatila na masu, koliko se secam taj sistem nije sekvencionalan na ubrizgavanju vec tera sve na jedan kanal?
Tu je opcija da zaliva sa gorivom do bola.
Definitivno otvaramo usis jer se niti moze izmeriti pritisak, ni regulator u samom sistemu dok radi, a i injectori su sumnjivi podosta.
Ovo je cisto da zaokruzimo problem do kraja. Vas 4-voricu strucnjaka sad ne pitam, jer ne sumnjam da bi sledeci odgovor bio tacan.
Oni do sada slabije aktivni imaju sansu.Imate sve upute.
Kako i sta pregledavamo.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment