Mali kviz ::M

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #46
    Njegovu bateriju smo dopunili, odoh ja da napunim svoju, pa odgovaram sutra popodne a vi razmislite pa napadnite sa pitanjima.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #47
      Dobro objašnjavanje...

      Znaš da je Vali za tebe amater... Kud nas ubaci u ovo vrzino kolo?
      Pumpa odradi,a pošalje li gorivo ka brizgačima?I ima li ga u dovoljnom ...uh..ima..on čak , reče ti i "pre****va"...sad više nije jasno zašto osigurač pumpe?Jel* pregoreo ili nije?
      Nešto se tu dešava...kad pumpa krene,krene benzin,medjutim izgleda da krene i LPG...
      POzvaćemo prijatelja...Dora,help...please




      Ko je LUD ne budi mu ZBUNJEN!
      *****************************

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #48
        Jos mi se ne spava.
        Osigurac ne bitan. Recimo da sam ga ja poebo. Pumpa sada radi, prozuji na kontaktu pa pri verglanju nastavlja. a i brizgaci odradjuju cim je pun goriva. Kada se proba na benzin ne ubacuje i gas istovremeno. Da olaksam onima koji nisu plinadzije, plinska instalacija je potpuno ispravna. Ventili ostaju sigurno zatvoreni.
        Svecice opet mokre, zalio ko blesav. Nece ni na gas, logicno, pun je goriva. Sto jednog sto drugog.
        Sad definitivno odoh.
        Laku noc
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #49
          Kviz i dalje

          Kad auto sa ovakvim sistemom "predojava",može biti da su brizgači otvoreni 9iz nekog razloga)previše,,ne verujem da je ovo slučaj..samo "glasno razmišljam...dalje...zaštekao regulator pritiska...hm, hm ,a najpre će biti da je nešto zatvorilo usis pa zato, jednostavno,nema vazduha i naliva k*o lud što kažeš...
          Dakle,hoćeš reći da sada možemo posmatrati isto kao DA AUTO NEMA LPG instalaciju?
          Odoh i ja na kunt... što da budem stalno "zadnji gost u kafani"..pa posle uvek kad izlazim neko me zgazi...na ruku..



          Ko je LUD ne budi mu ZBUNJEN!
          ******************************
          Pozzzzzzzzzzzzz
          BP

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #50
            M, dali je ovaj slucaj jos uvijek u fazi otkrivanja problema, ili vec znas rezultat?
            Ako ja dobro pratim situaciju, kad si ti preuzeo auto motor nije mogao upaliti zato jer je smjesa bila prebogata. Plinski sistem je eventualno pogresno dozirao gorivo istovremeno kad je i benzin bio ubrizgavan.
            Na koncu kraja i kad se pali iskljucivo na benzin nemoze upaliti. Prema tvom navodu, kompresija, iskra i timing su ok i proces eliminacije vodi ka
            prezasicenosti gorivom........................................... ...............................

            Sad treba pronaci uzrok bogatoj smjesi pri palenju.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #51
              M da znas samo, kriv si!

              salim se ali postao si zarazan.

              danas ja da upalim moj auto, kada ono kao ovaj tvoj pacijent. vergla ali ni da bekne na benzin, pumpu benzina ne cujem.

              ajde rekoh da pogledam osigurace za obe pumpe, i sve je ok.

              probam, ne rade pumpe i ne moze da se upali auto.

              posto nisam bio sugran da li imam benzina u rezervoaru upalim na gas i odem 100m do najblize pumpe i otvorim se za 19 litara benzina.

              naravno, i dalje auto ne moze da se upali na benzin.

              nista, moram da vozim, upalim na gas odem na intervenciju i zavrsim posao.

              posle pola sat, probam auto i jopet ne moze da upali na benzin.

              vec smisljam u glavi najludji scenario, nailazi lose vreme u gusi sam sa obavezama, posao samo natrcava u gomilama a ja bez auta i to usred zime...

              nista upalim na gas, odvezem se kuci i parkiram.

              posle 5 minuta krenem dalje, okrenem kljuc i gle cuda pumpa prozuji, auto normalno uz malo kasljucanja upali na prvi okret kljuca i prede.

              odvozam 10,5 km na benzin, sve radi savrseno, puna snaga, nema cudnih zvukova ili vibracija.


              hm, trolovi

              nista parkiram auto, jos jednom probam sve ok.

              a juce, sve je radilo savrseno i auto parkiran ispravan.

              prenocio i razboleo se i sada opet ozdravio.


              ajde M sada se pokazi, resi mi ovu muku

              ovako nesto mi je prvi put u zivotu, pokvari se i popravi samo u toku jednog dana..ajd pa kako da budem pametan
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #52
                Brickov kviz

                SVi znamo da se malo toga "samo" popravlja..Gde je na tom autu relej od pumpe..to bih pogledao...

                I *di je više ovaj M?Dao nam muku , a sad ga nema...spava,šta li...
                a moždaaa..."ziguje" nešto..e onda mu je opravdanao

                Pozzzzzzzz
                BP
                ************

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #53
                  Ma evo me, radilo se oko NSU-a. Gledacete u temi malo kasnije.


                  Prvo Brick izvini , al "ja tu ne bi nista diro".
                  Salim se sto kaze Bokili, relej verovatno. Imao sam istu situaciju sa puntom jedne musterije. Desavalo mu se da auto tako stane 2X za nedelju dana, posle proba slucajno kad ono upali i tako drzi i po par meseci. Relej je bio u pitanju.


                  No, da se vratimo na problem. Svi se slazete, a i ja sa vama da je smesa prebogata, izvan mogucnosti upaljenja. Bocko sumnja na otvorenost brizgaca . ( Setimo se da smo ga jedan put upalili na plin, kada je osigurac srecom u nesreci, bio riknuo). Kada je stavljen novi, nije vise mogao ni na jedno gorivo.

                  Plin je bio tu da malo odmogne na pocetku, kada je se sva sumnja svela na struju (sto je normalno) ali posle nam je bio od pomoci.

                  Ne bi da kazem da se problem moze posmatrati kao da plina nema, jer je u ovom slucaju auto dosao s istim te moramo i njega uzeti u obzir. Ko zeli moze ga iskljuciti kao da ga nema.

                  Dakle zbog necega definitivno zaliva. Operaciju nastaviti gde?
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #54
                    M, znas li testirati sensor temperature motora?

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #55
                      Jok ti znas

                      Evo izmerio, i uredu 100%
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        #56
                        Re: Kviz i dalje

                        Originally posted by Dr Boca
                        ,a najpre će biti da je nešto zatvorilo usis pa zato, jednostavno,nema vazduha i naliva k*o LUD što kažeš...


                        BP
                        *Aj da citiram,da ne kucam ponovo... Ljudi ovo je neka "vulgarnost"...ne treba ni dijagnostika ni ništa...nešto što je očigledno,a ne vidimo...tipa...zaboravio majstor krpu u usisu,odvalila se plastika,spala buksna od mase...

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #57
                          Bez realnih podataka o pritisku goriva i pulsu ubrizgavanja mogu se dati samo sugestije.
                          Klasicno pitanje je dali je gorivo komandirano preko mjere, ili preljeva zbog prevelikog pritiska, defektivnog regulatora, ustipljenog povratnog voda ili slicno. Bez podrobne informacije moramo nagadjati.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #58
                            Sta je sa instalacijom, da nije glavni minus od injektora , sama zica ngde dohvatila na masu, koliko se secam taj sistem nije sekvencionalan na ubrizgavanju vec tera sve na jedan kanal?
                            Tu je opcija da zaliva sa gorivom do bola.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #59
                              Re: Kviz i dalje

                              Originally posted by Dr Boca
                              *Aj da citiram,da ne kucam ponovo... Ljudi ovo je neka "vulgarnost"...ne treba ni dijagnostika ni ništa...nešto što je očigledno,a ne vidimo...tipa...zaboravio majstor krpu u usisu,odvalila se plastika,spala buksna od mase...
                              Nije to al cuj ovo....

                              Jednom prilikom su Boost i Valent rekli.
                              citiram: " Kvarovi obicno ne dolaze sami od sebe. Obicno su za nih krivi nestrucni i ne pazljivi majstori."
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #60
                                Originally posted by BOOST
                                Sta je sa instalacijom, da nije glavni minus od injektora , sama zica ngde dohvatila na masu, koliko se secam taj sistem nije sekvencionalan na ubrizgavanju vec tera sve na jedan kanal?
                                Tu je opcija da zaliva sa gorivom do bola.
                                Odgovor za Valija preskacem jer je Boost na vrucem.

                                Definitivno otvaramo usis jer se niti moze izmeriti pritisak, ni regulator u samom sistemu dok radi, a i injectori su sumnjivi podosta.



                                Ovo je cisto da zaokruzimo problem do kraja. Vas 4-voricu strucnjaka sad ne pitam, jer ne sumnjam da bi sledeci odgovor bio tacan.
                                Oni do sada slabije aktivni imaju sansu. Imate sve upute.
                                Kako i sta pregledavamo.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X