Golf IV 1.6 16V problem klapna gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Filke
    CBC Član
    • 07.09.2010
    • 61
    • Beograd

    #16
    Tako je, nije se gasio u voznji i normalno je primao gas i "vukao"! Inače danas je vrhunac za*ebacnije! Odem da sipam benzin, i nakon toga nema šanse da upalim auto. Naime, kad dam kontakt ne pali mi EPC i check engine lampicu, samim tim je "verglanje bezuspesno.
    Da bi nakon par minuta, kad se malo "oladi" auto, dam kontakt upale se sve lampice i auto normalno upali, ali čim se auto ugasi ponovo se ne pale lampice. Proverio sam osigurače i releje ispod volana i svi su ok.
    Moze preporuka za neki dobar program gde bih mogao da pogledam kompletnu instalaciju na autu?

    Comment

    • vladaomega
      CBC Senator XXL
      • 11.10.2010
      • 484
      • beograd

      #17
      nije to do instalacije. do sada si mnogo para dao na popravku vozila a nista nisi napravio. nadji ti nekoga ko se stvarno razume u elektroniku vozila .

      Comment

      • cikabosko
        CBC Veteran
        • 13.11.2008
        • 146
        • Novi Beograd

        #18
        okreni, obrni, ceh će biti bar 200 jura za neko polovično rešenje.
        magneti marelli, porca miseria !!!

        Comment

        • clico
          CBC Veteran
          • 05.05.2014
          • 161
          • petrovac
          • Opel

          #19
          Proveri ozicenja u samom konektoru ECUa!!!!

          Comment

          • Filke
            CBC Član
            • 07.09.2010
            • 61
            • Beograd

            #20
            @Vladaomega Ako nije do instalacije do čega je? Problem je što mnogi misle da se razumeju u (auto)elektroniku! Teško je naći dobrog majstora!
            A i ovakvi problemi nisu ouopšte naivni za detekciju! Uradio sam manje-više sve što nije bilo vezano za instalaciju (sem instalacije klapne), ECU, proveren mehanički motor, videćemo dalje...

            @Clico Proverio sam ožičenje (pinove) na oba konektora ECU-a, kao i na samim kablovima na izlazu iz ECU-a, ali ostalo da se proveri je malo kompleksnije ima hrpa kablova i žica...
            Last edited by Filke; 08.03.2015, 01:29.

            Comment

            • clico
              CBC Veteran
              • 05.05.2014
              • 161
              • petrovac
              • Opel

              #21
              Kolega nemozes da jedes pecenje a da se ne izmastis!!! Pristupi problemu po pitanju ozicenja ,masa i konektora jer ti tu naj verovatnije lezi problem posto si probao razne varijante skoncentrisi se i lepo pretresi ozicenja...

              Comment

              • vladaomega
                CBC Senator XXL
                • 11.10.2010
                • 484
                • beograd

                #22
                nasao si ti dobrog majstora ali uopste nisi hteo da ga slusas. ti nemozes sam da resis ovaj problem jer nisi majstor.

                Comment

                • clico
                  CBC Veteran
                  • 05.05.2014
                  • 161
                  • petrovac
                  • Opel

                  #23
                  Originally posted by vladaomega View Post
                  nasao si ti dobrog majstora ali uopste nisi hteo da ga slusas. ti nemozes sam da resis ovaj problem jer nisi majstor.
                  Postoje problemi koje ni najiskusniji majstori nalete na kosku ja nevidim kolega sta konkretno ti predlazes jel da kupi drugi Auto po tebi ili da se coveku sugerise i uputi na pojedinosti a u vecini slucajeva Instalacioni vodovi u samim Stekama konektora znaju da naprave zajeb jer je dovoljno da dodje do povecanog povlacenja jacine struje i onda dolazi do pregrevanja u ozicenju i stvaranja otpora u spoju ili prekida Signala napona ili sta vec. Moja sugestija nadam se da nije ostavila los utisak jer mu svi mi na ovom Forumu koji sluzi za pomoci Ljudima pa i Majstorima jer niko savrsen nije,sto mogu i u moje ime izjaviti!!!

                  Comment

                  • vladaomega
                    CBC Senator XXL
                    • 11.10.2010
                    • 484
                    • beograd

                    #24
                    neko ko nije majstor I uopste se nerazume u autoelektroniku vozila nemoze sam da popravi vozilo. to je bar jasno ili nije? ako se vozilo sa iskljucenim egr ventilom ne gasi u voznji I normalno prima gas a sa ukljucenim egr uopste nemoze da se vozi sta moze da bude kvar?

                    Comment

                    • clico
                      CBC Veteran
                      • 05.05.2014
                      • 161
                      • petrovac
                      • Opel

                      #25
                      Originally posted by vladaomega View Post
                      neko ko nije majstor I uopste se nerazume u autoelektroniku vozila nemoze sam da popravi vozilo. to je bar jasno ili nije? ako se vozilo sa iskljucenim egr ventilom ne gasi u voznji I normalno prima gas a sa ukljucenim egr uopste nemoze da se vozi sta moze da bude kvar?
                      Sta ce biti od kvarova na tom motoru ako nastavi sa eksploatacijom sa rastekanim EGR-om, u ostalom dali je skidan dali glavi ili je ostao u odradjenom polozaju i sta se desava kada je ustekan . Zasto se gasi ? Molio bih te kolega da nam obrazlozis pa ces uvideti zasto sam nagovestavao na Instalacioni deo vozila!!!

                      Comment

                      • vladaomega
                        CBC Senator XXL
                        • 11.10.2010
                        • 484
                        • beograd

                        #26
                        Sta ce biti od kvarova na tom motoru ako nastavi sa eksploatacijom sa rastekanim EGR-om? masa ljudi vozi automobile sa iskljucenim EGR I nisam cuo da zbog toga mogu nastati novi kvarovi ili neka steta na vozilu. kad je ustekan dzek egr glavi I ostaje u otvorenom polozaju I zato se gasi motor. iz predhodnih postova se vidi da je menjana nova klapna gasa, menjan ecu, ispitana instalacija ,date pare I nije uradjeno nista. znaci da u tome nije ni bio nikakav problem . klapna gasa je nova I van svake sumnje. ecu je stavljen polovan, ja bih vratio originalni ,stari ecu koji je I bio na vozilu I zamenio egr po mogucnosti nov. da se ja nesto pitam ja bih uradio tako.uostalom novi egr je mnogo jeftiniji od klapne gasa I polovnog ecu koji su po meni nepotrebno menjani.

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          #27
                          Originally posted by vladaomega View Post
                          Sta ce biti od kvarova na tom motoru ako nastavi sa eksploatacijom sa rastekanim EGR-om?
                          u dužoj eksploataciji,može biti svašta.

                          Originally posted by vladaomega View Post
                          masa ljudi vozi automobile sa iskljucenim EGR I nisam cuo da zbog toga mogu nastati novi kvarovi
                          jeste voze,budževine,koje rade kao traktori,pa kad odvale sve moguće na autu,onda kukaju zašto popravka košta više od auta.Neko je napravio sklop i prilagodio komponente da rade u sprezi jedna sa drugom,a onda se pametni Balkanci upuste u radikalne operacije zapušavanja,prelemljivanja,emuliranja,uklanjanja,. .. pa im posle kriv đavo.Umesto kupovine novog EGR-a,izgubiste ovde 5 dnevnica,to jest 2 nova EGR-a.
                          ps
                          umesto metalnog šporeta,može i drveni

                          Comment

                          • speedplus
                            RIP Bio nam je drug!
                            • 15.01.2007
                            • 2419
                            • LAZAREVAC

                            #28
                            Originally posted by vladaomega View Post
                            kad je ustekan dzek egr glavi I ostaje u otvorenom polozaju I zato se gasi motor. iz predhodnih postova se vidi da je menjana nova klapna gasa, menjan ecu, ispitana instalacija ,date pare I nije uradjeno nista. znaci da u tome nije ni bio nikakav problem . klapna gasa je nova I van svake sumnje. ecu je stavljen polovan
                            to ne znamo,osim što možemo pretpostavljati.Kvar ne mora da bude jedan,može ih biti više.
                            Uostalom,nije mi jasno,ako je naručioc radova odvezao auto u servis i platio da se isti popravi,iz kog razloga je preuzeo neispravan auto i uz to još i platio.Valjda se za pare dobija usluga,ili plaćate samo zato da bi vam neko uzeo pare

                            Comment

                            • comi 1342
                              Moderator
                              • 28.09.2005
                              • 1126
                              • NS
                              • Giulietta ,PUG 106,

                              #29
                              Vratimo se temi, o funkciji egr-a i isključivanja ima već jako dugačka i žučna tema, nemojte opet.
                              "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                              "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                              Comment

                              • clico
                                CBC Veteran
                                • 05.05.2014
                                • 161
                                • petrovac
                                • Opel

                                #30
                                Originally posted by speedplus View Post
                                to ne znamo,osim što možemo pretpostavljati.Kvar ne mora da bude jedan,može ih biti više.
                                Uostalom,nije mi jasno,ako je naručioc radova odvezao auto u servis i platio da se isti popravi,iz kog razloga je preuzeo neispravan auto i uz to još i platio.Valjda se za pare dobija usluga,ili plaćate samo zato da bi vam neko uzeo pare
                                Zeleo bih da rezimiramo ovu Kosku sa tvojim Golfom, daj ti nama potanko opisi sve sugestije Majstora iz predhodnih opservacija ,tipa od Servisa do servisa da nelupamo ko Maksim po Diviziji jer uz polemiku sa par Kolega ,gde mi je nesto od postova i uklonjeno!!!Da pristupimo krajnje Profesionalno tvom problemu ,nebih zeleo vise nikakvih konflitnih situacija vec da pomognem u ovoj Enigmi tog tvog Golfa...Ja sam samo nagovestio sta za sobom povlace odredjene radnje i postupci sa neadekvatnim i neprofesionalnim pristupom otklanjanju uzroka odnosno kvara na tvom Autu i iz predhodnih postova smejao se nekim sugestijama ali nebitno zanemaricemo sve to, iskreno se izvinjavam kolegama koji su me mozda pogresno razumeli sa predlozenim resenjima za koje ja nisam pristalica jer mi ne gledamo u Bob i Zrnevlje kao nazovimo Majstori (pisem u svoje ime,nikoga pritom ne prozivajuci)ako se neko nasao uvredjen iskreno se izvinjavam. Sada nebih stranputicom daj da cujemo Kolega tvoje izlaganje dokle stigosmo sa tom Golfaljkom?

                                Comment

                                Working...
                                X