nisam ni gledao, od petka sam prevalio oko 250km po gradu poslovno, osim nedelje, umoran sam za egzibicije rasklapanja elektro centrale da dodjem do kutije do relejima (iza pepeljare i radija, u dubini srednje konzole) po hladnoci a za divno cudo, od subote evo na benzin jos uvek radi.
danas sam ostao u voznji bez LPGa i odmah sam pohitao da napunim rezervoar. zamisli scenario da imam 1/2 rezervoara benzina i prazan rezervoar gasa i ne mogu da upalim auto..kakva blamaza da ostanem nepokretan.
nagadjam da je negde neki spoj, konektor , sam centralni dupli relej (koji pogoni obe pumpe benzina i brizgaljke i ECU) sa hladnim lemom posto je Boschov pa se ne bih iznenadio.
a u opciji mi se mota po glavi i varijanta da je zapravo crkla pumpa za benzin, istrosile se cetkice i onda u nekom polozaju stane, i ostane tako pa se ne vrti dok je neki lezeci policajac ne probudi...
ma zapravo ne znam sta je, osim simptoma da ponekad (u 2 dana mi se desilo negde oko 3 ,4 puta) okretanje kljuca u bravi ne ukljuci pumpe benzina i anlasovanje je na prazno a varnica postoji (vidim po obrtometru gde skace skazaljka a on je vezan direktno na bobinu pa sluzi i kao indikator rada bobine usput).
tada sam upalio na gas i to radi uvek.
ali...nailaze hladnija vremena i ne bih voleo da ostanem bez pogona na benzin.
bice valjda jos lepsih dana ove godine, a i manje dnevnih obaveza da se nadje vreme po danu za jurenje gremlina.
dugo sam i imao srece sa strujom, tako da moram izgleda da zadovoljim prosek kvarova na elektrici
relej ako je crkao cu da popravim, novi da kupujem za nekih 400 evra mi ne pada na pamet, a polovni mi dodje isto ko i ovaj moj.
ionako sam vec stekao iskustva sa Bosovim elektronskim relejima koji su najcesci kvar na ovom autu
danas sam ostao u voznji bez LPGa i odmah sam pohitao da napunim rezervoar. zamisli scenario da imam 1/2 rezervoara benzina i prazan rezervoar gasa i ne mogu da upalim auto..kakva blamaza da ostanem nepokretan.
nagadjam da je negde neki spoj, konektor , sam centralni dupli relej (koji pogoni obe pumpe benzina i brizgaljke i ECU) sa hladnim lemom posto je Boschov pa se ne bih iznenadio.
a u opciji mi se mota po glavi i varijanta da je zapravo crkla pumpa za benzin, istrosile se cetkice i onda u nekom polozaju stane, i ostane tako pa se ne vrti dok je neki lezeci policajac ne probudi...
ma zapravo ne znam sta je, osim simptoma da ponekad (u 2 dana mi se desilo negde oko 3 ,4 puta) okretanje kljuca u bravi ne ukljuci pumpe benzina i anlasovanje je na prazno a varnica postoji (vidim po obrtometru gde skace skazaljka a on je vezan direktno na bobinu pa sluzi i kao indikator rada bobine usput).
tada sam upalio na gas i to radi uvek.
ali...nailaze hladnija vremena i ne bih voleo da ostanem bez pogona na benzin.
bice valjda jos lepsih dana ove godine, a i manje dnevnih obaveza da se nadje vreme po danu za jurenje gremlina.
dugo sam i imao srece sa strujom, tako da moram izgleda da zadovoljim prosek kvarova na elektrici

relej ako je crkao cu da popravim, novi da kupujem za nekih 400 evra mi ne pada na pamet, a polovni mi dodje isto ko i ovaj moj.
ionako sam vec stekao iskustva sa Bosovim elektronskim relejima koji su najcesci kvar na ovom autu

Comment