Pozdrav narode,
pokusavam resiti problem sa Peugeotom kog sam uzeo decembra 2015.godine, ali mi se ne ide...
Specifikacije:
Peugeot 407SW
Manuelni 6 brzina
2006.god
2.0 HDI
100KW/136KS
Do sada sam potrosio 1.000 eur ali mi se problem stalno vraca...
Naime posle 500km predjenih DPF me je izdao i morao sam ga srediti. Majstor ga je skinuo, ocistio nalio aditiv do vrha i resetovao i pobrisao greske. Nakon novih predjenih 500km javlja se ponovo problem gde se auto gusi i nemoguce ga je voziti jer na svakih 2-3km moram stati i ugasiti ga i ponovo upaliti pa u krug...
Skinut EGR ventil, i stavljen nov. Nakon preuzimanja kola sve je islo dobro i nakon 100km predjenih opet isto, ali samo sto je problem malo drugaciji. Naime prvo paljenje, auto se gusi i tako par puta. Nakon toga vozio nekoliko stotina km i auto se gusi. Stanem, ugasim, upalim i opet lepo ide.
Majstor mi rece da mu auto na dijagnostici nije izbacivao gresku kada je zamenio EGR i da tada nije "rekao" racunaru da je deo zamenjen i zato se problem desava. Danas je auto dosao do tog stadijuma da nisam mogao da ga vozim jer se stalno gusi. Auto oteran kod majstora, sada je "upoznao" novi deo sa racunarom i auto se opet lepo ponasa.
Brine me sto se i dalje vide greske na dijagnostici koje ni oni ne znaju sta su i brinem se da ovo "upoznavanje" nije resilo moj problem i da je pitanje vremena kada ce se auto ponovo poceti gusiti...
Po netu sam trazio greske i sta one znace i koliko vidim povezane su sa instalacijom i plution sistemom ali nigde nema tacno sta je uzrok pa se nadam da ce mi neko ovde pomoci.
Pomagajte da mi ne presedne ovako prelep auto
Ovo su greske koje trenutno vidim:
U 1118, P1693, U2001, P1351
Evo i slike:
pokusavam resiti problem sa Peugeotom kog sam uzeo decembra 2015.godine, ali mi se ne ide...

Specifikacije:
Peugeot 407SW
Manuelni 6 brzina
2006.god
2.0 HDI
100KW/136KS
Do sada sam potrosio 1.000 eur ali mi se problem stalno vraca...
Naime posle 500km predjenih DPF me je izdao i morao sam ga srediti. Majstor ga je skinuo, ocistio nalio aditiv do vrha i resetovao i pobrisao greske. Nakon novih predjenih 500km javlja se ponovo problem gde se auto gusi i nemoguce ga je voziti jer na svakih 2-3km moram stati i ugasiti ga i ponovo upaliti pa u krug...
Skinut EGR ventil, i stavljen nov. Nakon preuzimanja kola sve je islo dobro i nakon 100km predjenih opet isto, ali samo sto je problem malo drugaciji. Naime prvo paljenje, auto se gusi i tako par puta. Nakon toga vozio nekoliko stotina km i auto se gusi. Stanem, ugasim, upalim i opet lepo ide.
Majstor mi rece da mu auto na dijagnostici nije izbacivao gresku kada je zamenio EGR i da tada nije "rekao" racunaru da je deo zamenjen i zato se problem desava. Danas je auto dosao do tog stadijuma da nisam mogao da ga vozim jer se stalno gusi. Auto oteran kod majstora, sada je "upoznao" novi deo sa racunarom i auto se opet lepo ponasa.
Brine me sto se i dalje vide greske na dijagnostici koje ni oni ne znaju sta su i brinem se da ovo "upoznavanje" nije resilo moj problem i da je pitanje vremena kada ce se auto ponovo poceti gusiti...
Po netu sam trazio greske i sta one znace i koliko vidim povezane su sa instalacijom i plution sistemom ali nigde nema tacno sta je uzrok pa se nadam da ce mi neko ovde pomoci.
Pomagajte da mi ne presedne ovako prelep auto

Ovo su greske koje trenutno vidim:
U 1118, P1693, U2001, P1351
Evo i slike:

Comment