Peugeot 407SW-DPF, EGR i ko zna sta jos...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • damirb
    CBC Početnik
    • 29.03.2016
    • 3
    • NS
    • Peugeot 407SW

    Peugeot 407SW-DPF, EGR i ko zna sta jos...

    Pozdrav narode,


    pokusavam resiti problem sa Peugeotom kog sam uzeo decembra 2015.godine, ali mi se ne ide...


    Specifikacije:


    Peugeot 407SW
    Manuelni 6 brzina
    2006.god
    2.0 HDI
    100KW/136KS


    Do sada sam potrosio 1.000 eur ali mi se problem stalno vraca...


    Naime posle 500km predjenih DPF me je izdao i morao sam ga srediti. Majstor ga je skinuo, ocistio nalio aditiv do vrha i resetovao i pobrisao greske. Nakon novih predjenih 500km javlja se ponovo problem gde se auto gusi i nemoguce ga je voziti jer na svakih 2-3km moram stati i ugasiti ga i ponovo upaliti pa u krug...


    Skinut EGR ventil, i stavljen nov. Nakon preuzimanja kola sve je islo dobro i nakon 100km predjenih opet isto, ali samo sto je problem malo drugaciji. Naime prvo paljenje, auto se gusi i tako par puta. Nakon toga vozio nekoliko stotina km i auto se gusi. Stanem, ugasim, upalim i opet lepo ide.


    Majstor mi rece da mu auto na dijagnostici nije izbacivao gresku kada je zamenio EGR i da tada nije "rekao" racunaru da je deo zamenjen i zato se problem desava. Danas je auto dosao do tog stadijuma da nisam mogao da ga vozim jer se stalno gusi. Auto oteran kod majstora, sada je "upoznao" novi deo sa racunarom i auto se opet lepo ponasa.


    Brine me sto se i dalje vide greske na dijagnostici koje ni oni ne znaju sta su i brinem se da ovo "upoznavanje" nije resilo moj problem i da je pitanje vremena kada ce se auto ponovo poceti gusiti...


    Po netu sam trazio greske i sta one znace i koliko vidim povezane su sa instalacijom i plution sistemom ali nigde nema tacno sta je uzrok pa se nadam da ce mi neko ovde pomoci.


    Pomagajte da mi ne presedne ovako prelep auto


    Ovo su greske koje trenutno vidim:


    U 1118, P1693, U2001, P1351


    Evo i slike:
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    Promeni majstora...
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • damirb
      CBC Početnik
      • 29.03.2016
      • 3
      • NS
      • Peugeot 407SW

      #3
      ocekivao sam malo konkretniji odgovor od ovog...

      Comment

      • Milenko
        CBC Član
        • 11.11.2008
        • 75
        • Beograd
        • Reno Megan 3 1,5 dci

        #4
        Koliko se meni čini jedina prava greška je ova zadnja a odnosi se verovatno na grejače .Moguće da makar neki od grejača nije više dobar.To se lako definiše ako se sa unuverzalnim instrumentom izmeri odpornost grejača koja je oko 1 ohm.Ako je veća od 1 ohm onda se grejač menja sa novim.
        Znači greška upućuje na krug releja grejanja a ustvari nejverovatnije da je samo neki od grejača neispravan.
        Mislim da prve tri poruke nisu greške već samo informacije.

        Comment

        • comi 1342
          Moderator
          • 28.09.2005
          • 1126
          • NS
          • Giulietta ,PUG 106,

          #5
          Na žalost, kod auta iz 2006, sumnjam da se zapušen DPF reši skidanjem i čišćenjem. Tako se radi za pijacu, i posle se imaju problemi kakve ti imaš, pa se kupi i egr za 400 i kusur eura, a problemi se nastave.
          U državi Srbiji DPF uglavnom skinu (probuše), pa reprogramiraju softver kao da ga nema, (malo stanovništvo češće oboleva od raka, al to je kriv NATO, ne kancerogena čađ iz common rail motora). Onda može dalje da se traže problemi na agregatu koji je prešao 200- 250.. hiljada ili više, kada se reše problemi sa zapušenošću DPF-a. Ali pranje cilitom ili čime već, kratko reši problem, čak zakomplikuje dijagnostiku, sumnjam čak da ti je EGR i bio crkao...
          "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
          "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

          Comment

          • damirb
            CBC Početnik
            • 29.03.2016
            • 3
            • NS
            • Peugeot 407SW

            #6
            Originally posted by Milenko View Post
            Koliko se meni čini jedina prava greška je ova zadnja a odnosi se verovatno na grejače .Moguće da makar neki od grejača nije više dobar.To se lako definiše ako se sa unuverzalnim instrumentom izmeri odpornost grejača koja je oko 1 ohm.Ako je veća od 1 ohm onda se grejač menja sa novim.
            Znači greška upućuje na krug releja grejanja a ustvari nejverovatnije da je samo neki od grejača neispravan.
            Mislim da prve tri poruke nisu greške već samo informacije.
            koliko se secam gledali su mi dijagnostikom i izgleda da su grejaci ok, i receno mi je da i cak da je riknuo to mi ne predstavlja nikakav problem...

            U svakom slucaju hvala za savete

            Comment

            • comi 1342
              Moderator
              • 28.09.2005
              • 1126
              • NS
              • Giulietta ,PUG 106,

              #7
              Lako se izmeri otpor grejača, samo, ako je kao kod nižih modela PSA, moraš skinuti brisače, plastičnu oblogu vezanu na šajbnu, pa 4,5 kopči koje drže zvučnu izolaciju, pa posudu za kočionu tečnost, onda plastični nosač svega toga, crevo od turbine do protokomera, filter goriva, filter vazduha, hladnjak gasova iz EGR-a na dve kopče šelne i dva šrafa... i eto ti grejača. Ni sat posla, a posle sve treba i vratiti, tako da bolje da ne dira...
              "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
              "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

              Comment

              • kalimero1
                CBC Senator XXL
                • 01.11.2010
                • 318
                • zagreb
                • c5

                #8
                na grijače zaboravi oni ti nisu problem najprije pregledaj auspuh komplet kod auta sa fap filterom
                nesmije ni malo propuštati inače prečesto radi regeneraciju i na kraju s**** motor,pogledaj jel ti rade
                klapnice u usisnoj grani sa strane motora do akumulatora ti je vakumski ventil koji ih pokreče.
                skini cijev egr-a ide ti od usisne klapneskroz nazad na egri pozadi ju blokiraj,napravi limeni dihtung
                to če olakšat motoru da lakše diše i to možeš sve sam napravit bez dijagnostike,još bih te pitao sa čim su ga testirali
                ne vidim cijelu sliku ali mislim da nije lexia.

                Comment

                • ada
                  CBC Senator XXL
                  • 04.06.2005
                  • 2375
                  • Novi Sad
                  • Svasta nesto

                  #9
                  Originally posted by comi 1342 View Post
                  Promeni majstora...
                  jedini pravi odgovor
                  Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                  Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                  Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                  Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                  Comment

                  Working...
                  X