Golf V 1.6 8V + GAS problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rifi
    CBC Član
    • 15.05.2010
    • 12
    • Juzni bulevar

    #16
    Samo još da kažem da je problem prisutan i na benzinu i na plinu, s tim što je na plinu izraženiji.

    Nekad se desi da radi perfektno, ali to je baš retkost (ovo se ne odnosi na situacije kada je spolja minus i kad radi pod sauhom, tad gotovo uvek radi perfektno).

    Comment

    • hirurg83
      CBC Senator XXL
      • 26.02.2014
      • 398
      • Banjaluka
      • VW Jetta

      #17
      Imao sam isti problem na svom autu. Kupovao davace temp kod raznih prodavaca. I nije bilo pomoći. Onda sam otisao u ovlašćeni i kupio dosta skuplji orginal. Zatim sam istekao plinskom uredjaju osigurac. Skinuo klemu preko noci, ujutro upalio auto i sacekao da se zagrije i krenuo u voznju na benzin. Napravio nekih cca 10km. Stao sa strane spojio dijagnostiku i podesio leptir klapne gasa ili ti ga uradio kalibraciju. I onda nastavio jos par dana da vozim auto strogo na benzin. Posmatrao trinove benzina. Vidio da jedna dizna malo brljavi. Kupio aditiv za benzin a dizne oprao u ultrazvucnoj kadici. I vozao auto jos par dana. Cca 50 tak km... I auto je radio perfektno bez ikakvih problema.
      Uvjerii se to vise puta u vise paljenja. Nakon tog sam spojio lpg. Ocistio isparivac tj mjenjao filter tople i hladne faze. Pregledao creva. I kalibrisao ga. Kad se zavrsila kalibracija. Vozao jos razne rezime na benzin pa onda iste na lpg. I auto vec dugo vremena radi odlicno. A isao sam majstorima, tr ovo je te ono je...bilo mi doslo da udajem auto. I eto uz malo volje i citanja dodjoh do rijesenja.
      Pokusaj.
      Sretno

      Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

      Comment

      • Bonin
        CBC Početnik
        • 26.10.2018
        • 6
        • Beograd
        • VW Golf 5 1.6 8V Gas

        #18
        Golf 5 1.6 8V Benzin/Gas isti problem

        Pozdrav svima,
        Pre 2 meseca mi se javio maltene isti problem tresenja motora na plinu i veća potrošnja. Znao je da ničim izazvan samo prebaci sa plina na benzin i upali ASR lampicu, iako u rezervoaru ima bar 20 litara plina. Čitao sam vaše postove i mogu vam reći, mnogo ste mi pomogli svojim greškama tako da sam ja otišao u Kragujevac u Landi Renzo ovlašćeni servis koji se zove Eko Luka, i tu rešio problem.
        Napomenuću da mi je pokazivao svakakve greške na dijagnoatici, od položaja klapne gasa, Lambda sonde, i još neke greške, da bi ljudi iz pomenutog servisa dijagnostikovali da su originalne Med dizne (crne boje su bile) pravile problem u radu, pravile su problem tako sto jedna nije radila uopste a ostale su brljavile i davale više plina ako sam ja to dobro razumeo, obzirom da sam laik totalni. Uglavnom dijagram na Landi dijagnostici sam video i nema laži nema prevare.
        Rečeno mi je sledeće: Na autu je originalni VW-Seat-Skoda plinski kompjuter koji je kompatibilan sa Med diznama. Ako menjam, ne mogu da menjam bilo koje dizne već samo Medove a one koštaju 60€ komad, i menjaju se sve 4 u paketu. Obzirom da je to 240€, maltene kao pola novog plina, odlučili smo se za sledeću varijantu: Doplatio sam 20€ za kompjuter LSI 10, koji se pari sa bilo kojim diznama, laički rečeno, i dao im originalni, a stavili smo 4 nove dizne (crne su boje) koje koštaju 120€. Rečeno mi je da je životni vek postavljenih Med Tip "J" dizni preko 400.000 km koliko su prešla neka Taxi vozila po Bg i Kg. Na sve to sam dobio 2 godine garancije koja je upisana u servisnu knjigu koju su mi dali i overili.
        Tada je uradjena kalibracija plinskih dizni u raznim režimima (ler, 2-3000 obrtaja i i pun gas) tako da je sve ukupno koštalo 120€+20€+ 2000din ruke.
        Posle toga sam auto testirao u raznim rezimima voznje (pod klimom, preko Rudnika, preko Jelice, na autoputu, a i po Beogradu kreni-stani jer živim u Bg), i generalna prosečna potrošnja je 9,1litar na 100km, ali bocu nisam punio pa dopunjavao kako mnogi pogrešno rade nego sam je praznio na nulu dok ne prebaci na plin, pa onda sipam 30 ili 40 litara i vozim dok ne nestane.
        Nestalo je podrhtavanja na plinu, nema grešaka i sve je full.
        Auto je VW Golf 5 1.6 75kW sa fabričkim plinom.
        Hvala svima!!

        Comment

        Working...
        X