Mali problemcic sa Fiatom...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    Mali problemcic sa Fiatom...

    Caos, auto je Fiat Marea `98god, 1.6 16v 76kw, multipoint, ima ugradjen lovato gas sa lambda kontrolom... Desava mi se ponekad da se ugasi na leru, ali nema nekog pravila, nekada radi dobro nekoliko dana a nekad se ugasi vise puta u toku jednog dana... Problem je izrazen u voznji kad hocu da stanem i pritisnem kvacilo obrtaji padnju ispod 500 i ugasi se, nekada padnju i vise ali se vrate na 900 a opet nekada radi sve bez greske... Cini mi se da je problem izrazeniji kada se vozi na gas nego na benzin... Sta moze da bude u pitanju? Auto sam uzeo skoro a tada nije bilo tog problema... Drugi problem je to sto brisaci isto tako ponekad se ukljuce sami od sebe, isto nema nikakvog pravila kada ce se to desiti, za ovaj problem ja obicno pomerim rucicu za brisace odnosno upalim ih pa ugasim i onda stanu ali eto svremena na vreme se samo upale... Ima li ko ideju sta raditi?
    Pozdrav!
    Lancia Kappa 2.0 20v
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Za brisace pretpostavljam da je olabavljena rucica pa sama padne i ukljuci ih. A mozda zeza neki relej...

    Sto se motora tice, imam isti problem sa Dedrom i nikako da opcnem da ga resavam. Jednom sam cistio IAC ventil (za kontrolu ler gasa) ali nije bilo rezultata. Njuskao sam po forumu da prljav leptir gasa moze da izazove tako nesto pa je najbolej da skines celo kuciste leptira (trotel) sa usisne pa da ocistis leptir i sve oko njega, a i IAC. Trebalo bi da se nalazi na samom trotelu.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      A da probate da preusmerite vazduh koji dolazi od napred iz maske? Na gasu se se zbog ovoga gasi 99%..
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #4
        Kako mislis da preusmerim vazduh? Meni je odvojeno crevo od maske automobila, tako da nema dovod hladnog vazduha... Bilo je nekoliko dana uredu ali sada nije... Kontaktirao sam Ivana jer sam kod njega ugradio, jer izmedju ostalog motor mi na leru kada radi na gas radi kao traktor ili kao na tri svecice, samo se stresa, ler gas je dobar ali motor se toliko trese da to ponekad prenese na karoseriju a na benzin je sve normalno... On mi je rekao da su se posle ugradnje malo gumice ili membrane u isparivacu opustile pa treba dodatno stelovanje i da u tom slucaju malo odvrnem na isparivacu i da ce sve biti ok, ali nisam nista postigao, mada mozda nisam dovoljno odvrnuo... Malo glupo pitanje, ali gde se nalazi taj IAC ventil i kako to izgleda? Sta se tu cisti i cime?
        Rucica brisaca je ok, nema nikakvog lufta i nepostoji sansa da se sama pomeri... Pomoc???
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #5
          fiat

          Prijatelju..moraš tačnije reći ..jel* ti se čini ili bolje radi na benzin..i ima li iste probleme i kad radi na benzin...?
          Brisači...hm..vlaga.."relej"-"Takter" za isprekidani rad..najpre kontakti u ručici...
          Predlog...skini plastiku oko upravljača,nadji konektor koji vodi u ručicu (prekidač) brisača..iskonektuj,vozi tako i vidi pali li se onda?

          Srećno!
          BP
          *************

          Comment

          • Saabo
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1724
            • Vrbas
            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

            #6
            Lepo koristis search opciju i nadjes... he he otprilike ovako izgleda IAC...

            http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... c&start=20
            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #7
              Re: fiat

              Originally posted by Dr Boca
              Prijatelju..moraš tačnije reći ..jel* ti se čini ili bolje radi na benzin..i ima li iste probleme i kad radi na benzin...?
              Pazi ovako, rad na leru je neravnomeran, znaci motor se trese kao kad radi na 3 cilindra, toliko se ponekad trese da cima i karoseriju i to se samo desava kada radi na gas! Sve ostalo u voznji je dobro. Cak je i ler stabilan, znaci ler je zakucan na 900obrtaja ali se stresa! Na benzin je ok i radi mirno... Lepo ide i lepo vuce, potrosnja normalna, znaci samo je ler u pitanju... Ivan mi je rekao da da malo odvrnem sraf na isparivacu jel su se membrane opustile, pa ce to resiti problem. Odvrnuo sam malo ali nisam nista postigao, mozda treba jos da odvrnem? To u sustini nije problem, jer prvi put kada budem isao za beograd svraticu do Ivana i nadam se da ce problemcic biti resen... A druga stvar je iznenadno gasenje na leru i to mi se desava vise kada radi na gas nego na benzin! Nema neke pravilnosti, moze da radi danima a posle da se gasi nekoliko puta dnevno! Kada je sve u redu, pri pritiskanju kvacila obrtaji padnu na neki nivo 1000-1100 i onda se polako spuste na 900 gde i ostanu a kada nije onda se naglo spuste na 500 pa se podignu na 900 i opet postanu stabilni, a opet nekada se spuste na 500 ili nize i ugasi se...
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #8
                Re: fiat

                Originally posted by Dr Boca
                Predlog...skini plastiku oko upravljača,nadji konektor koji vodi u ručicu (prekidač) brisača..iskonektuj,vozi tako i vidi pali li se onda?
                Ok, videcu ovo da probam, i sta ako se ponovo upale, sta moze onda da bude problem? Ili ako se ne pale, sta sam onda eliminisao da nije problem? I sa ovim je zajebancija kao i sa lerom, nije konstantan problem, vec se javlja ponekad, nekada radi a nekada zeza... Eh, sta su ti italijani...
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  #9
                  fiat

                  A druga stvar je iznenadno gasenje na leru i to mi se desava vise kada radi na gas nego na benzin! Nema neke pravilnosti, moze da radi danima a posle da se gasi nekoliko puta dnevno! Kada je sve u redu, pri pritiskanju kvacila obrtaji padnu na neki nivo 1000-1100 i onda se polako spuste na 900 gde i ostanu a kada nije onda se naglo spuste na 500 pa se podignu na 900 i opet postanu stabilni, a opet nekada se spuste na 500 ili nize i ugasi se...
                  Aha..znači ima dva problema...ne znam koliko si vičan (nema ljutiš) da se izboriš sa ovim...Treba oprati usis..IAC i klapnu...
                  Ili ako se ne pale, sta sam onda eliminisao da nije problem?
                  Jasno je..eliminisao si prekidač..tj..do njega je...
                  Srećno!
                  BP
                  ************

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #10
                    Problema je vise, pa moram da idem redom, srecom sve su manji problemi, takoreci sitnice, ali sitnice koje izuzetno nerviraju... Pozdrav!
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #11
                      sto se tice treshnje na leru...mozda ces morati malo da prigusis usis vazduha...to jest da mu smanjis precnik(na neki nacin kako je tebi najprakticnije)...pre toga da (bi bio siguran da je do toga)..kad ti se auto tako trese na leru,prigusi rukom 3/4 u**** vazduh..ako se smiri onda je do toga,a mozda ti negde vuce falsh vazduh...benzinu to nesmeta uglavnom ali je Gas jako osetljiv na promene u snadbevanju i kolicini vazduha.
                      probaj pa javi..
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #12
                        Ok, probacu rukom da prekrijem pa javljam rezultate... Ali ima li to smanjivanje precnika u**** neku manu, npr. da onda vise trosi ili tako nesto... Da ne moze da u**** dovoljnu kolicinu vazduha i da putem sprege ubrizga vise gasa nego sto treba samim tim ce i potrosnja biti veca... Ovo samo onako pitam, mozda nema veze sa zivotom, al ajde...
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Nemoj to da radis! Zatvaranje 3/4 precnika od u****?

                          Zamolio bih vas da ne dajete savete za koje ne znate kakve posledice mogu da izazovu. Neko ce tako nesto stvarno uraditi i tako ce voziti auto i sta ce onda biti? Ko ce biti odgovoran?
                          Ko ga j..e, procitao je na forumu!?

                          Problemi mogu da se resavaju putem foruma, ali ovakve savete mozemo da dajemo samo kada smo sigurni u njihove posledice.
                          Experimente ostavite za neke druge prilike.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #14
                            Zatvaranjem u**** se povecava podpritisak u usisnom sistemu, pa samim tim i u mikseru. Tako se postize da motor vuce vise plina. Isto to se moze postici povecanjem dotoka plina. Po meni je to i JEDINI nacin da se tako nesto uradi. Ako su fabrike vec predvidele jedan nacin za to, uglavnom mozete da budete sigurni da je to pravi nacin i ne treba izmisljati nesto drugo, a posebno ne zatvarati usis motoru... :x

                            Sto se tice problema koji je Srdjan pomenuo
                            @Dora
                            Meni je preusmeren vazduh, a koliko sam mogao da primetim problem je isti i na benzinu...


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #15
                              Ok, to je i logicno, zato sam i postavio pitanje da li ce vise da trosi posto mi je to bilo logicno... Hvala na komentarima... Pitanje za Ivana i Doru, odvrtanjem tog srafa, jel mogu da preterem pa da ako mi se sada stresa na leru zbog nedovoljno gasa ako mnogo odvrnem da se gusi zbog mnogo gasa??? I jel da odvrcem dok radi motor ili ne?
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              Working...
                              X