Radi se o Peugeot 207 1.6 66kw. Samo sto je auto upaljen posle nekih 10-20 sekundi se ugasio, upalila se lampica motora i izasla ova poruka "depollution system faulty". Auto se nije mogao upaliti, tek posle drukanja pupmice goriva se pali. Prikopcan na dijagnostiku javlja da je EGR zacepljen i eror kod P0087 (Fuel pressure; below limit value. Intermittent). Takodje javlja ovakve parametre za dizne: 1.54, 0.45, 6.01, -0.16.
Nakon zamjene EGR-a na dijagnostiku nema vise gresaka (sem dizna), ali auto se malo teze pali, vergla malo duze i na kraju upali. Nakon 2 dana pali se opet ista lampica sa istom porukom "depollution system faulty". Na dijagnostiku se opet pojavila ova greska P0087... Posle nekog vremena se ugasila, ali auto i dalje teze pali. Bio kod majstora, provjeravao mi dizne kaze sve je u redu, stavio mi neki mod za zimu, ali auto i dalje teze pali sto mi ukazuje na to da problem i dalje nije rjesen.
Ako neko ima ideju sta bi ovdje mogao biti problem, ocigledno da nesto nije uredu sa pritiskom goriva.. Filter goriva sam skoro mijenjao, prije nekih 4-5 hiljada.. Da li moze on biti problem..
Nakon zamjene EGR-a na dijagnostiku nema vise gresaka (sem dizna), ali auto se malo teze pali, vergla malo duze i na kraju upali. Nakon 2 dana pali se opet ista lampica sa istom porukom "depollution system faulty". Na dijagnostiku se opet pojavila ova greska P0087... Posle nekog vremena se ugasila, ali auto i dalje teze pali. Bio kod majstora, provjeravao mi dizne kaze sve je u redu, stavio mi neki mod za zimu, ali auto i dalje teze pali sto mi ukazuje na to da problem i dalje nije rjesen.
Ako neko ima ideju sta bi ovdje mogao biti problem, ocigledno da nesto nije uredu sa pritiskom goriva.. Filter goriva sam skoro mijenjao, prije nekih 4-5 hiljada.. Da li moze on biti problem..
Comment