felicija dizel problem sa grejacima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmiillan
    CBC Senator XXL
    • 18.04.2005
    • 393
    • beograd
    • clk 200k

    felicija dizel problem sa grejacima

    auto je skoda felicija dizel 2001 godiste oznaka motora AEF. problem koji se javio je da su izgoreli grejaci. posle zamena opet su izgoreli vrlo brzo. stanje sledece posle davanja kontakta grejaci se ukljuce i ukljuceni su oko 15 sekundi (probano probnom lampicom) ako tada krene verglanje grejaci se opet ukljuce i ostanu ukljuceni posle paljenja motora jos oko 10 do 15 sekundi. posto ima elektroniku na bos pumpi sa vag kom dijagnostikom nije prijavio nikakvu gresku osim sto mi je sumnjiva temperatura koja je na plus 5 napolju pokazivala na vag komu -16 stepeni mada je posle paljenja vrlo brzo porasla na 55 stepeni. pretpostavljam da je problem u senzoru temperature ili u kompjuteru bos pumpe koji ima oznaku 187 i nalazi se u motornom prostoru pored glavnog osiguraca od 50 ampera. Stavljanjem (za probu) tog kompjutera sa oznakom 157 (sa starije skode isti motor) grejaci posle paljenja motora ostaju malo krace ukljuceni. da li ova dva kompjutera mogu da se zamene ili ima nekih razlika izmedju njih i da li grejaci moraju da ostanu ukljuceni i posle paljenja motora. ako neko moze da mi pomogne bio bi zahvalan. jos jedna stvar koja me zbunjuje i kada je motor vruc uvek pali grejace (mada krace nego kad je hladan) i uvek odredjeni period vremena oko 3 do 4 minute drzi broj obrtaja na 1060 pa onda obori na 940 nevezano za zagrejanost motora. unapred hvala na pomoci posto inace ne radim skode.

    pozdrav milan
    nemoj na silu uzmi veci cekic
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    Ne bi trebalo da mu grijaci vise rade kada vec upali...

    Comment

    • bmiillan
      CBC Senator XXL
      • 18.04.2005
      • 393
      • beograd
      • clk 200k

      #3
      to sam i ja pretpostavljao ali ne znam da li je problem u tom kompjuteru za bos pumpu ili mozda u tom senzoru temperature koji mu daje lazan signal
      nemoj na silu uzmi veci cekic

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #4
        Rade joj grejaci nakon paljenja jos odredjeni period 10-15 sec.To je tzv postheating glow period koji slzi da stabilizuje ler gas u prvim momentima nakon paljenja.Obrati paznju na grejace koje stavljas(nemoj razne iskre,divljake...)..Proveri i ECT senzor.Poviseni ler gas bi trebao biti kontrolisan ECU-om,u principu bi vkuum prekidac trebao boto okinut samo kad je temperatura motora niska.Pozdrav.

        Comment

        • Dren
          CBC Senator XXL
          • 24.08.2005
          • 1068
          • Sarajevo

          #5
          Ako dieselman rece da rade i nakon paljenja, bice onda da rade...

          U svakom slucaju, vjerovatno ce ti se javiti jos neko strucniji od mene da odagna sumnje...

          Koliko shvatih nema drugih problema osim pregorjelih grijaca ? Na ovim Balkanskim trzistima ima kamara smeca od grijaca ( slicna situacija i sa svjecicama... ), pa i na to pripazi kao sto ti rekose...

          Comment

          • bmiillan
            CBC Senator XXL
            • 18.04.2005
            • 393
            • beograd
            • clk 200k

            #6
            originalni beru koji su izgoreli zamenjeni su nekim divljacima pre nego sto je auto dosao do mene. ja sam stavio denso grejace posto sam jedino u njih siguran da su ok
            nemoj na silu uzmi veci cekic

            Comment

            • bmiillan
              CBC Senator XXL
              • 18.04.2005
              • 393
              • beograd
              • clk 200k

              #7
              hvala na odgovorima jos me samo zanima da li oni kompjuteri za bos pumpu 187 i 157 mogu da se zamene jedan za drugi
              nemoj na silu uzmi veci cekic

              Comment

              • dieselman
                CBC Senator XXL
                • 14.11.2005
                • 833
                • tt

                #8
                Denso=KinaRC=zaboravi

                Comment

                • haubica
                  CBC Član
                  • 23.10.2005
                  • 52
                  • novi sad, t cafić

                  #9
                  zapali taj auto,takav imam moj brat,auto **** non stop,nekad pali nekad ne,nema pravila ,ali uvek upali,a grejace menjah nekoliko puta,i beru,i bosch,i sad imam neke no name koji najduye traju,a imam i neke slovacke u rezervi.inace nekad drka ladan,nekad vruc,nema pravila
                  mala bara,puno krokodila

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #10
                    molim konstruktivne predloge!!!


                    pitanje za bmiillan i dieselman:

                    bmiillan- da li taj automobil ima relej grejaca i da li je, ako ima u kabini zajedno sa ostalim relejima ili u motornom prostoru?

                    dieselman - jel moguce da je problem u releju grejaca.Posto sam vec pisao da imam slican problem jer meni na trenutak opadnu rpm, bas kada bi on trebao da normalizuje rad za "dogrevanjem"?
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • dieselman
                      CBC Senator XXL
                      • 14.11.2005
                      • 833
                      • tt

                      #11
                      @Black Knight
                      Hajde malo pojasni problem kod tebe.Cini mi se da sam negde citao,ali ne mogu da pronadjem.U principu trebaju grejaci da odrade jos oko 15 sec nakon paljenja da bi se stabilisao rad motora a i ECU treba da zadrzi brzi ler do neke temperature motora.Mora bas sve biti OK da bi lepo radio u svim rezimima.

                      Comment

                      • miljan bl
                        CBC Član
                        • 19.02.2006
                        • 31
                        • Banja Luka

                        #12
                        mislim da grijaci nebi smijeli raditi nakon verglanja i da se moraju ugasiti prije pocetka verglanja.
                        Npr. ako cesto verglate prije nego sto se ugase grijaci... oni ce vrlo brzo crci.

                        Comment

                        • bmiillan
                          CBC Senator XXL
                          • 18.04.2005
                          • 393
                          • beograd
                          • clk 200k

                          #13
                          nema klasican rele za grejace nego mali kompjuter koji je spakovan u kuciste releja koji se nalazi u motornom prostoru. taj mali kompjuter mu upravlja grejacima i bosh pumpom. auto nema klasican ECU nego samo taj koji kontrolise bosh pumpu i grejace na osnovu senzora temperature.
                          nemoj na silu uzmi veci cekic

                          Comment

                          • Boki Ar
                            CBC Senator XXL
                            • 11.11.2004
                            • 2827
                            • Aranđelovac
                            • Vektra

                            #14
                            Tako je...Vag-Com adresa 41,testiraj...

                            Comment

                            • Delkan
                              CBC Senator XXL
                              • 14.06.2005
                              • 829
                              • 60 km From BG,West

                              #15
                              Originally posted by miljan bl
                              mislim da grijaci nebi smijeli raditi nakon verglanja i da se moraju ugasiti prije pocetka verglanja.
                              Npr. ako cesto verglate prije nego sto se ugase grijaci... oni ce vrlo brzo crci.
                              Nije bas tako...
                              Na mom autu(galant td) a i na mnogim drugim,grejaci se ukljucuju i posle starta motora.Kod mene konkretno,grejaci su 6.2v.Das kontakt,oni dobijaju 12v usijaju se u roku od 3-4sec i motor startuje.Posle toga,narednih 180sec drugi relej(ima ih dva) daje 6v na grejace u intervalima od po 4-5sec.
                              Ukoliko je temp. motora preko 50 stepeni,grejaci nece dobiti dodatno grejanje jer je termodavac dao podatak da je temp. visa...

                              I da,jos nesto:jos mi ni jedan grejac nije riknuo...

                              Comment

                              Working...
                              X