felicija dizel problem sa grejacima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #16
    I kod Opel di dti motora rade grejaci po paljenju i to rade u zavisnosti od temperature motora,sada znam zasto mi se pali check lampica ali o tome u drugoj temi

    Comment

    • Lucky
      CBC Veteran
      • 08.12.2004
      • 184
      • Prokuplje

      #17
      Ja sam imao gotovo indentican problem na VW Transporteru 1.9D, isto tako nekad pali a nekad ne grejace... ili nece da ih ugasi po nekoliko sec. posle paljenja, zamenio sam mu rele i sve ok posle

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #18
        Originally posted by dieselman
        @Black Knight
        Hajde malo pojasni problem kod tebe.Cini mi se da sam negde citao,ali ne mogu da pronadjem.U principu trebaju grejaci da odrade jos oko 15 sec nakon paljenja da bi se stabilisao rad motora a i ECU treba da zadrzi brzi ler do neke temperature motora.Mora bas sve biti OK da bi lepo radio u svim rezimima.

        pa kad upalim, auto se zatrese, opadnu mu obrtaji i nastavi da radi apsolutno normalno...ne znam sta konkretnije da opisem, nema nista konkretnije...

        jedino sad imam problem, ponovo mi se desava pad snage, kao kada mi je spalo vakum crevce sa "komutatora vrtloznih ventila"



        samo sto sam do pre sat vremena se ******o i gledao gde je problem i ne mogu da pronadjem nista...

        na diagnosticni nema nista...
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #19
          Originally posted by bmiillan
          nema klasican rele za grejace nego mali kompjuter koji je spakovan u kuciste releja koji se nalazi u motornom prostoru. taj mali kompjuter mu upravlja grejacima i bosh pumpom. auto nema klasican ECU nego samo taj koji kontrolise bosh pumpu i grejace na osnovu senzora temperature.

          tacno tako, zato i sumljam na njega sto se tice paljenja, samo sto nikako da provalim sta je uzrok gubitka snage
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • Boki Ar
            CBC Senator XXL
            • 11.11.2004
            • 2827
            • Aranđelovac
            • Vektra

            #20
            Protokomer? Pritisak turbine?
            Znaš i sam da se oba parametra testiraju u vožnji...

            Comment

            • Black Knight
              CBC Senator XXL
              • 13.10.2004
              • 2020
              • Novi Beograd, kicblo

              #21
              protokomer je nov, mada to nema veze (ne znam zasto sam ovo rekao ali ne moze da skodi)...znam, moram sutra da vidim sve to


              P.S. Kako se ogleda crknuti EGR? Svetli li non-stom MIL?
              Injection is good,but I'd rather be blown!

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #22
                Da..crknuti EGR odmah se vidi..a i lako ga je probati...demontiraš ga i vidiš odmah...Samo dva zavrtnja ima odozgo i skineš.
                Ako je i umro,nema problema,kod tebe je metalni,njih ima po otpadima,plastičnih nema... a meni zapinje jedan "plastičnjak"...

                Comment

                • Black Knight
                  CBC Senator XXL
                  • 13.10.2004
                  • 2020
                  • Novi Beograd, kicblo

                  #23
                  onda je sranjje posto meni ne svetli...nista...bar ne odmah
                  Injection is good,but I'd rather be blown!

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #24
                    Ma jok... biće sredjeno

                    Comment

                    • haubica
                      CBC Član
                      • 23.10.2005
                      • 52
                      • novi sad, t cafić

                      #25
                      Originally posted by bmiillan
                      nema klasican rele za grejace nego mali kompjuter koji je spakovan u kuciste releja koji se nalazi u motornom prostoru. taj mali kompjuter mu upravlja grejacima i bosh pumpom. auto nema klasican ECU nego samo taj koji kontrolise bosh pumpu i grejace na osnovu senzora temperature.
                      imam isti takav auto ali 98 godiste,menjan je termo davac.....znači jedin lek je da svaki put kad ga pališ čekaš da kvrce bimetal,to ti 10 sekundi posle gašenja indikatora grejača,ovako kenja nek pali ko mina nekad vergla.....nije auto koji se pali na frku.......
                      mala bara,puno krokodila

                      Comment

                      Working...
                      X