Siguran sam da emulatori mogu da prevare sistem i da uspesno emuliraju obe sonde. Na kraju krajeva i Boost vozi auto bez katalizatora pa kad moze on mogli bi i drugi. Salim se malo. U principu lambda senzor sluzi da koriguje duraciju dizni i to uvek tako sto ce smanjiti duraciju i tako doterati smesu na nivo 14,7. Znaci treba ocekivati vecu potrosnju goriva sa emulatorom jer nece biti onih sitnih (brzih) korekcija bogate smese jer ce emulator uvek pokazivati da je sve ok a smesa ce UVEK biti malo bogatija ako je mapa u skladu sa motorom a jeste jer je originalna i rekli smo da smo skinuli samo katalizator. I druga sonda se moze emulirati ali treba "snimiti" njene parametre posto druga sonda sluzi ISKLJUCIVO za kontrolu ispravnosti katalizatora.
Naravno, kad je tjuniranje u pitanju, moze se emulatorom (prve sonde) prevariti sistem da daje namerno bogatiju smesu permanentno tako da to izgleda kao da smo celu mapu pomerili na bogatije bez obzira na sve ostale parametre koje sistem za ubrizgavanje uzima u obzir prilikom doziranja goriva. E sad, nema tu ni ekologije ni ekonomije ali to tada nije ni vazno.
Naravno, kad je tjuniranje u pitanju, moze se emulatorom (prve sonde) prevariti sistem da daje namerno bogatiju smesu permanentno tako da to izgleda kao da smo celu mapu pomerili na bogatije bez obzira na sve ostale parametre koje sistem za ubrizgavanje uzima u obzir prilikom doziranja goriva. E sad, nema tu ni ekologije ni ekonomije ali to tada nije ni vazno.

Comment