FIAT Coupe 20v turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 24v
    CBC Senator XXL
    • 11.12.2004
    • 479
    • Beograd, Karaburma

    FIAT Coupe 20v turbo

    Problem je sledeci:

    Kada se auto zagreje desava se da pocne da radi na 4 cilindra i da na instrument tabli upali crvenu lampicu na kojoj je nacrtana dizna. Ali samo kad se zagreje...predpostavljam da je problem ili u bobini ili u dizni ili u samom konektoru na dizni...Ako je neko imao iskustva neka pomogne?

    Desi se da iz cista mira nestane problem ili se auto upali i ugasi nekoliko puta i opet radi kako treba??
    I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!
  • 24v
    CBC Senator XXL
    • 11.12.2004
    • 479
    • Beograd, Karaburma

    #2
    I niko nista da kaze???
    I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #3
      I niko nista da kaze???
      Nesto nije u redu. Jel ti sad lakse? Treba napraviti dijagnostiku.

      Comment

      • 24v
        CBC Senator XXL
        • 11.12.2004
        • 479
        • Beograd, Karaburma

        #4
        E bas ti hvala mnogo si pametan!!!
        I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #5
          Pa dok je hladan verovatno radi sa bogatijom smesom, pa radi kako treba, a cim se zagreje prijavi gresku, jer trokira. Dal mu treba ocistiti dizne ili protokomer ili filter vazduha... nesto od toga. Ko sto Valent rece, kompjuter-dijagnostika.

          Comment

          • alt+64
            CBC Senator XXL
            • 27.02.2006
            • 571
            • bgd

            #6
            Imao sam slican problem na bravu kad mi je umro knock senzor.
            Proveri

            Comment

            • komarac
              CBC Član
              • 15.09.2005
              • 62
              • Istocna Hrvatska

              #7
              to je lampica od motorne elektronike

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #8
                MIL (malfunction indicator light) je lampica koja upozorava vozaca da je doslo do problema na odredjenom strujnom krugu. Na motornoj elektronici isti se obicno sastoji od kontrolnog racunara, sensora i aktivacijskih komponenti (actuators), te zica i spojnica. Starija tehnologija (OBD I) je kodiranjem i paljenjem lampice upucivala iskljucivo na odredjeni strujni krug. Jednom kad je postavljen kod 13 na GM vozilu, moralo se metodom eliminacije utvrditi dali se radi o lambda sensoru, spojevima ili kontrolnom racunaru. OBD II ima puno jaci kapacitet uocavanja problema na odredjenom strujnom krugu. Moze uociti otvoreni strujni krug, kratke spojeve s masom ili naponom. Bolje uocava kvarove samih komponenti.
                .................................................. .................................................. .......
                Pojacanjem samodijagnostickog kapaciteta racunara povecan je i broj kodova/gresaka. Fordova danasnja lista sastoji se od nekih 418 gresaka.
                Iako nije predvidjeno da svi kodovi pale lampicu, broj mogucih kombinacija je jos uvijek ogroman. Pitanje je koliko je uputno upustati se u popravke bez podrobne informacije dobivene ocitavanjem memorije racunara. Taj metod se naziva hit & miss metoda.
                Koliko kosta ocitavanje memorije racunara?

                Comment

                • Rubi
                  CBC Senator XXL
                  • 06.05.2005
                  • 519
                  • Beograd

                  #9
                  Paljenje sijalice sa "brizgaljkom" + rad na cetiri cilindra = problem sa jednom od bobina... Imao sam taj problem na Puntu (samo sto je tad radio na tri cilindra, inace uvek radi na cetiri ). Ne znam kako su resene bobine na petocilindricnom motoru (pet malih? jedna velika? Dve za po dva cilindra + jedna mala? ) Kad mi se to desilo, opasno sam "nalupao glavu" da provalim gde je tacno problem.
                  (\__/)
                  (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                  (")_(") your signature to help him gain world domination.

                  http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                  Comment

                  • 24v
                    CBC Senator XXL
                    • 11.12.2004
                    • 479
                    • Beograd, Karaburma

                    #10
                    Rubi hvala puno, takav odgovor mi je i trebao...trebalo mi je necije iskustvo...

                    A sto se tice dijagnostike...naravno da ce se uraditi ali kad auto dobije tablice...

                    Petak ima 5 bobina...
                    I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #11
                      A da ipak uzmete i zamenite tu svecicu?
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      Working...
                      X