Problem je sledeci:
Kada se auto zagreje desava se da pocne da radi na 4 cilindra i da na instrument tabli upali crvenu lampicu na kojoj je nacrtana dizna. Ali samo kad se zagreje...predpostavljam da je problem ili u bobini ili u dizni ili u samom konektoru na dizni...Ako je neko imao iskustva neka pomogne?
Desi se da iz cista mira nestane problem ili se auto upali i ugasi nekoliko puta i opet radi kako treba??
					Kada se auto zagreje desava se da pocne da radi na 4 cilindra i da na instrument tabli upali crvenu lampicu na kojoj je nacrtana dizna. Ali samo kad se zagreje...predpostavljam da je problem ili u bobini ili u dizni ili u samom konektoru na dizni...Ako je neko imao iskustva neka pomogne?
Desi se da iz cista mira nestane problem ili se auto upali i ugasi nekoliko puta i opet radi kako treba??

 ). Ne znam kako su resene bobine na petocilindricnom motoru (pet malih? jedna velika? Dve za po dva cilindra + jedna mala? ) Kad mi se to desilo, opasno sam "nalupao glavu" da provalim gde je tacno problem.
 ). Ne znam kako su resene bobine na petocilindricnom motoru (pet malih? jedna velika? Dve za po dva cilindra + jedna mala? ) Kad mi se to desilo, opasno sam "nalupao glavu" da provalim gde je tacno problem.
							
						 This is Bunny. Copy and paste Bunny into
 This is Bunny. Copy and paste Bunny into 
	
Comment