Dakle auto je Fiat Marea, 1998god, multipoint, 1.6 16v, Weber-Marelli ignition system... Da napomenem da su svecice zamenjene pre oko 16-17.000km stavljene su Champion a pre oko 15.000km zamenjeni su kablovi za svecice, stavljeni NGK... Pretpostavljam da ovo mogu da eliminisem kao nesto u cemu nije problem???
Desava se od malopre da auto kad dam gas u leru jednostavno prekida, tacno se vidi da je do struje... Ono sto je mene iznenadilo je kad dam gas da dolazi do detonacija iako radi na benzin, a kada radi na plin onda je jos gore... Ustvari, sada ne smem ni da ga teram na plin dok ne resim problem... Znaci klasicno trokiranje... Mene sada interesuje koji sve uredjaji na automobilu mogu ovo da proizvedu i kako da ih proverim a da ne idem onom skupljom metodom pa da kupujem nove delove jedan po jedan sve dok se ne resi problem??? Jel razvodna kapa prva na listi krivaca ili ne? Ako nije sta je onda???
Pozdrav!
Desava se od malopre da auto kad dam gas u leru jednostavno prekida, tacno se vidi da je do struje... Ono sto je mene iznenadilo je kad dam gas da dolazi do detonacija iako radi na benzin, a kada radi na plin onda je jos gore... Ustvari, sada ne smem ni da ga teram na plin dok ne resim problem... Znaci klasicno trokiranje... Mene sada interesuje koji sve uredjaji na automobilu mogu ovo da proizvedu i kako da ih proverim a da ne idem onom skupljom metodom pa da kupujem nove delove jedan po jedan sve dok se ne resi problem??? Jel razvodna kapa prva na listi krivaca ili ne? Ako nije sta je onda???
Pozdrav!
Comment