Znaci, prijatelju u toku voznje auto naglo izgubio snagu...Motor radi jako (ali bas jakooo) nestabilno, trese se strasno (kao da radi na 2 cilindra)...
Dijagnostika kaze da bobina ne valja...Probali smo da promenimo nekoliko bobina i isto se desava...Inace, postoje 2 bobine...
Na ulazu jedne bobine (koja baca varnicu) je 10.1 volt konstantno (mereno digitalnim voltmetrom, ali amaterskim, tako da nije bas pouzdana informacija)
Na ulazu bobine koja ne baca varnicu napon brzo varira od 6 do 9 volti (oprilike)...
Svecice su nove skroz (po katalogu zamenjene), auto ima ugradjen i sekvencijalni plin, i na plinu se isto ponasa...
Elektricar baja kaze da je crko ECU i da je od 320 do 400E polovan (plus dekodiranje?)
Sta mislite o simptomima i ceni naravno (da li da jurimo negde jefinije). I kakvo dekodiranje? Zar taj punto nema posebnu jedinicu za kod kljuc?
Dijagnostika kaze da bobina ne valja...Probali smo da promenimo nekoliko bobina i isto se desava...Inace, postoje 2 bobine...
Na ulazu jedne bobine (koja baca varnicu) je 10.1 volt konstantno (mereno digitalnim voltmetrom, ali amaterskim, tako da nije bas pouzdana informacija)
Na ulazu bobine koja ne baca varnicu napon brzo varira od 6 do 9 volti (oprilike)...
Svecice su nove skroz (po katalogu zamenjene), auto ima ugradjen i sekvencijalni plin, i na plinu se isto ponasa...
Elektricar baja kaze da je crko ECU i da je od 320 do 400E polovan (plus dekodiranje?)
Sta mislite o simptomima i ceni naravno (da li da jurimo negde jefinije). I kakvo dekodiranje? Zar taj punto nema posebnu jedinicu za kod kljuc?
Comment