Mazda 323f

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Goranp
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2006
    • 436
    • Banja Luka

    #16
    Da... to je najveći problem
    A što je najžalije isti slučaj u ovlaštenim servisima - kod njih nema popravke ili pokušušaja rješavanja problema

    Samo mijenjaj - žalosno
    Banjaluka Blog
    http://gradbanjaluka.blogspot.com
    Tattoo Picture
    http://tattooaco.blogspot.com

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Na izlazu MAFa na output pinu, nakachi analogni voltmetar, prilikom dodavanja gasa signal treba da ide na MAX 4,5V.

      Svaki pokusaj ubrzanja treba da da signal preko 3V ma koliko ubrzanje bilo. (opterecenje motora).
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #18
        Auto ponovo radi. Navodno prezubio dva zuba i promenjena bobina.
        Kazem navodno jer je radjeno u servisu i ne mogu sa sigurnoscu nista da tvrdim.
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • Vladd
          CBC Senator XXL
          • 09.07.2006
          • 581
          • NBG

          #19
          Bas je "navodno", sada sam gotovo siguran da je neki kablic bio popusten, ali kako TO da naplate. Da je protokomer, njega bi uredno "prijavili".

          Poz.

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #20
            Vladd:
            sada sam gotovo siguran da je neki kablic bio popusten,
            Nacelno gledano, radiona bi trebala moci naplatiti taj "kablic" isto kao sto naplacuje podesavanje zubcastog remena, adekvatno ulozenom vremenu i znanju potrebnom da se posao napravi.
            Gledano s "druge" strane, musterije cesto vrse pritisak na garazu i obezvrednjuju trazenje "kablica" kao i dijagnostiku generalno, sto je dovelo do toga da se garaze uzdrzavaju od ulaska u avanturu zvanu dijagnostika. Mogucnosti da se ne ostvari profit su daleko vece nego na servisu kocnica.
            Trazenje losih spojeva moze biti vremenski zahtjevno, trazi znanje i sustavni pristup.

            Da ponovim, ovo je nacelni stav, ne obavezno primjenjiv na doticni slucaj, mala ali vazna digresija.
            Ako netko ima interesa za razglabanje, recite pa cu prebaciti u novi post
            da ne uzurpiramo Ivvan-ovu temu.

            Comment

            • Zloca
              CBC Senator XXL
              • 21.12.2005
              • 510
              • Novi Sad
              • Astra bertone turbo

              #21
              Re: Mazda 323f

              Originally posted by Ivvan
              mazda 323f 1600ccm 8ventila,multi point
              Na leru radi mirno i na normalnom broju ortaja,ali cim se da gas pocinje da se gusi,da radi neravnomerno i da se trese.Ponekad hoce da se ugasi.Ako se polako daje gas obrtaji idu skoro normalno do crvenog polja (oko 6000).Skoro nemoguce da se vozi svako dodavanje gasa i pocinje da gubi obrtaje i da trokira.Pod opterecenjem detonira.Sad se i malo teze pali i nece uvek da uhvati normalno da radi,ponekad se desava kao da radi na tri cilindra posle paljenja pa se kasnije stabilizuje.
              Slicne simptome imao sam pre par nedelja. Trokira, trokira, pa ga "slozi", super radi, pa opet isto. A kada trokira vuce kao duplo slabiji auto sa dopola podignutom rucnom . Mada meni ni na leru nije radio bas normalno, vec je na izduvu izbacivao "kolutice" dima, tj dim je neravnomerno izlazio. Strucnom analizom i najsavremenijim metodama tipa "skidaj kabal po kabal sa svecica dok motor radi" utvrdio sam da mi drugi klip ne radi. Skinuo sam kablove, ocistio ih, i na drugom kablu mi je ispao zubic koji drzi onu metalnu cevcicu (koja naleze na glavu svecice) da ne upada u kabal. Zato mi je svecica gubila kontakt. Vratio zubic i sad radi normalno.
              Verujem da sam isao u servis u najboljem slucaju bih prosao sa novim kablovima i svecicama.
              MESTO ZA VASU REKLAMU!

              Za samo 1000 din mesecno! :-)

              Comment

              • Vladd
                CBC Senator XXL
                • 09.07.2006
                • 581
                • NBG

                #22
                @Valent Vudriga

                Nacelno, postoje servisi, koji za "dobar dan" uzmu 30€, ali narod slabo zalazi u te "hotele" za kola. Obicno se "domacinski" posluje, majstor "pogleda" auto i to moze i da ne naplati, a da je naplatio krpljenje kabla 20€, doslo bi do potezanja lakog naoruzanja, ne bi samo "izgubio" musteriju, mozda i glavu.

                Balkan je cudo.

                Poz.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Nije više baš toliko balkan a radionički radnici imaju dosta gvoždja da se brane
                  Inače situacije jeste takva da bi ti neko najradije izbio zube kad po njemu utvrdi da si mu samo za pronalaženje sitnice uzeo 1000 dinara.
                  Ako radiš generalnu, eee onda možeš naplatiti čak 3000 jer to zna i baba kurana da uradi samo on eto nije hteo da prlja ruke...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  Working...
                  X