Crkla ABS jedinica (ali zar onda dijagnostika ne bi prijavila makar nekakvu gresku) ili neki od senzora ABS-a nije prikopcan ili ima kratak/los spoj, lose uzemljenje? Pretpostavljam da su senzori ABS-a u stvari isti tip davaca kao, recimo, na bregastoj ili mozda na radilici, nije nemoguce da crknu. Moguce i da su pomereni na nepropisno odstojanje od nazubljenog davaca na glavcini?
KVIZ ili muka ;) BMW 330Ci M/03
Collapse
X
-
Hehe.. bravo!
Poenta je upravo u tome da ABS jedinica ima svoje ulazne i izlazne signale.
Sa ulazne strane je sve u redu.
Medjutim, na izlazu, generator bezine je opet pod kontrolom od strane SMG elektronike koja i javlja greshku .
Dakle sami izlaz generatora je "prolupao" i nedaje pulsni voz toga oblika koji treba da bude, dakle sam izlaz brlja i nije miran i kad treba da bude vec proizvodi neke svoje signale .
Obichno bi se ivakve greske trebale traziti osciloskopom, no BMW je u ovom slucaju zbog opste potrebe ovoga signala u komunikaciji sa ostalim PCM jedinicama napravio da dijagnostika i kontrola istog signala dolaze iz tachke koja je najkritichnija. SMG menjach .
Sumasumarum:
Posto ABS generishe false signal da se auto krece, nedozvoljava se paljenje motora. Da bi se motor upalio uslov je = signal brzine, pritisnuta kochnica i rucica menjacha u N poz.
Sledeca smetnja je bila intere prirode gde je proizvodnjom signala koji nema veze sa ABSom, generisao pukom sluchajnosti da li varnichenjem ili internom greskom u ABS jedinici, struju koja je neravnomernim oscilacijama napona, tumachena od strane dijagnostike kao greshka na senzoru, te jedna te druga, svaki put nesto drugo.
Imali smo nekad davno za primer Volva 80 sa multiplexom, gde je defektan senzor na tochku generisao signal koji je indentichan komandnom signalu za pokretanje brisacha
Budite spremni , buducnost je izazovna
Naravouchenije?Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Brick
za dijagnostiku signala kretanja vozila- sta pokazuje brzinomer (koji koristi isti taj signal kao i menjac) o stanju kretanja tockova ?
Kad je na momente sve u redu i kad se probalo voziti sve je funkiconisalo do trenutka kada se stane. Dakle stane se da bi se manevrisalo na parkingu, ali nema vishe shanse da se krene.
Menjach nece prihvatiti nijednu brzinu.
Dakle i kad greshka nastane kroz LIMP mode se signal emulira sve dok se nestane. Kad se stane dolazi do stopa.
Verujem da je ovo napravljeno da u sluchaju da vozite i obilazite nekoga da operativnost auta bude 100% sve dok se tochkovi nezaustave.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by 206"Ockham's razor" odnosno Okamova ostrica - najjednostavnije objasnjenje je u velikom broju slucajeva, ono pravo. Keep it simple
Tako to izgleda kad team inzinjera krene da pravi nesto pa se zanesu u tehnickim mogucnostima i zaborave sta su krenuli praviti (nus pojave) .
No kako god, ipak su mislili da ni u jednom trenutku greska nije izazvala opasnost po osoblje.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Brick
Citat:
za dijagnostiku signala kretanja vozila- sta pokazuje brzinomer (koji koristi isti taj signal kao i menjac) o stanju kretanja tockova ?
Nepokazuje nista, auto se nije mogao voziti
voznja nema veze sa pokazivanjem na nacin da je sistem postavljen sa virtuelnim "merenjem" brzine kretanja.
ako je tako kako si naveo onda postoji jos neki signal brzine kretanja poseban za brzinomer, razdvojen od signala brzine za menjac i ESP kontrolu. (ESP pokazuje stanje kretanja dok brzinomer pokazuje stanje mirovanja- po iznetim zapazanjima ponasanja).
sto jednostavno, pouzdano i provereno u radu jos pre 20tak godina, kada moze komplikovano a uz to jos i kvarljivo
profit servisiranja zagarantovanvolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Reče lepo Valent jednom prilikom da će biti sve teže popraviti neki auto bez njegove - fabričke dijag. opreme...I U PRAVU JE !
Mene još zanima kako je iščitana ova greška..VAG ne čita ABS kroz generic OBD?
Pozzz
BP
*********
Comment
-
-
DrBoca >> Rekoh da je iscitao kroz automatsku transmisiju, da je kontrola iz nje ocitala gresku loseg ulazno signala brzine
Znas vec ono, besh ocitavanje greshke ako neznash da ih tumachish.
Srecom da je upravljanje SMG menjachem preko PCM jedinice i da zavisi pd parametara koje isporuchuje izmedju ostalog ABS.
BTW: Promenjena ABS jedinica, sve radi kako treba.
Bice da je u pitanju neki suvi lem interno u elektronici, no, nema sanse da se pridje ichemu, sve ulivenoAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Nope:
naveden na sledece:
konvetiranjem prema VAG codes :
"neverovatan signal iz ABS modula"
Kako god, usmeren na komponentu gde se pokazalo da je ocitavanje bilo korektno, u kombinaciji sa simptomima.
Inache sam se posaveovao sa Ronnie iz BMW servisa, kaze da je ovo 4-i sluchaj na 330-kama 2003 god. u zadnja 2 meseca za koje on zna. (relativno mala okolina)Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
EEeeee, ovo je najbolji odgovor...jedna slika itd...
Valja ovaj VAG-COM svaki cent koji se plati za njega !
Znate kako...tamo na Ross sajtu je bilo reči i o BIM-COMu, specijalnom softveru za BMW, ako to bude kao VAG, kraj priče...
Comment
-
-
Jedino mi nije jasno iz kojeg razloga Car Soft BMW nije uspeo da komunicira sa ovim autom uopste, nea sta nisam probao.. E46 a 2003 god, izgleda da je prelomna za Car SoftAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Imaš pravo, za to godište i mladje treba Carsoft 6.5...
Još nešto, idi na http://www.ross-tech.com/vag-com/download/current.html
i skini najnoviji release ,bićeš prijatno iznenadjen.OBD generic je dobio i mogoćnost logovanja fajlova (ti znaš koliko je korisno), naravno ovo važi i za sve ostale članove koji koriste Vag-Com...jako dobro izdanje i najbolje od svega je što stalno ide napred.
BTW, mogao bi da se pojaviš i na MSNu, za promenu, malo...
Pozdrav !
BP
*************
Comment
-
Comment