Dali postoji neka elektronika, koji se kaci na knock senzor, pa da recimo uplali jednu lampicu ako dodje do detonacije, ako neko ima neku semu, to bi bilo najlepse
"The internal threshold pot can be set so that it triggers on the desired level of the knock signal. "
Kljucna stvar. Bas me interesuje kako cete cuti detonacije, odnosno kako cete nastelovati ovaj senzor, ili bilo koji drugi, da eliminise svu rezonantnu buku bloka, ventila itd. a da detektuje samo pravi knock. Ako nemate proizvodjacke parametre prema kojima je kalibrisan signal sa standardnog knock senzora, ili ako ste radili neku modifikaciju na motoru koja menja nivo i strukturu "buke" (ja sam na primer menjao hidropitiskivace mehanickim), nemate nacina da ovo prezicno nastelujete, te je stvarcica potpuno beskorisna.
Tek ovakva detekcija knocka, uparena sa podacima o temperaturi sagorevanja i krivom snage daje validan podatak kad se knock desava i omogucava "tuning" ovog i slicnih "senzora".
The difference between men and boys is the price of their toys
pazario ja apc 7524143 to je valjda 1.2 verzija, za dobru cenu
pitanje kako povezati na garrett tb 03 zato sto lancia koristi samo jedno crevo sa wastegate-a a drugo zacepjeno
kako izvesti ne brini.
nadji ispravan APC ja cu ti to odraditi.
nista komplikovano, ako bas zelis sam imam elektricnu shemu pa cemo kopirati.
ja nasao preko gugleta
imam i uputstvo kako je podesava APC za sve 3 varijante- F i P trimovi i njihova korelacija (krive ukrstanja).
APC je analogni sistem pa je malo pipavo ubosti vrednosti trimera ali ima mogucnosti da se promeni histereza sistema zamenom par otpornika i kondenzatora.
a moze se po zelji i od crnog APC box-a prepraviti u varijantu rvenog APC-a..
saby-a koja je to jako mala cena ?
ako je tajna moze i na PM.
Hvala Brick gde naci taj apc box ? neki saab otpadi ? koji model? i orjentaciona cena? da li se mora intalirati knock sensor sa saaba ili se moze koristiti postojeci ? u slucaju da se mora korisitit saabov ks, to komplikuje stvari, jer onda pitanje kako ce fabricki ecu da se snadje sa saab ks ?
gde naci APC ne znam.
izgleda da je jos teze naci zicanu formu ili makar konektora APC jedinice.
ako pitas za Porse, on ima isti sitem paljenja kao i Saab (btw i Volvo) pa su knock senzori kompatibilni i ne treba nikakva prepravka.
ja sam se zanosio idejom da ugradim APC ( i da ga malo prepravim kako meni odgovara- da radi samo pri full throttle poziciji) ali sam odustao (trajno ?) zbog teskoca u nabavci a jos vise zbog saznanja da moj menjac (AW71lockup) nije dovoljno robustan da otrpi ono sto APC uz motor moze da isporuci.
a to je u rangu 320-350Nm, napredak od fabrickih 235Nm (pri 0.30bara turbine) samo ubacivanjem APC-a bez bilo kakve druge intervencije.
a menjac ne bih da kvarim za 2-3 sekunde dobitka u ubrzanju do 100...
nisam jos ubacio, fali mi knock i ventil koji ide turb, al u toku sledece nedelje bice sve ostalo nabavjen
nabavio sam i intercooler od saaba 9000, OGROMAN
treba mi pinout od apc a, mislim nacrt konektora sa nogama, da znam odakle da krenem, shemu povezivanja imam...
pisacu ovde kako napradujem
Comment