Loveco-Pro i zuta lampica na autu.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Originally posted by duki_pa
    Dora. Posto je problem vezan sa ECU-om pitanje sam postavio ovde- ucinilo mi se da je ovde mesto. OK. Greska moja.
    Pa nije strašno, mislio sam u smislu prozivanja da se odgovori. Ovih dana se radi puno i ne stignem sve da pročitam ovde a tamo pratim redovno.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #17
      Originally posted by duki_pa

      Danas po ugradnji LPG-a, kada dam kontakt MIL zasvetli, a kada auto startujem, lampica se gasi istovremeno kad i lampica za ulje!?!

      Pitanje je bilo:
      Zasto mi danas po ugradnji LPG-a MIL ne svetli ni na benzinu ni na gasu kada simuliram kvar?
      U svakom pitanju pola odgovora. Naslućujete... majstori su "prevezali" MIL na lampu ulja...

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #18
        Pa Boki, moras sve da otkrijes. To je jedno od onih "alternativnih" gasenja MILa, koji ce ipak da zasvetli kada nema dovoljno ulja ili pritiska ulja.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #19
          Pa to realno i jesu jedini "pravi" podaci koji nas zanimaju kao vozace.
          Izgleda da su neki majstori daleko vickastiji nego sto se to nama cini.

          Comment

          • duki_pa
            CBC Početnik
            • 14.11.2006
            • 7
            • Paracin

            #20
            dranix:

            Inace, bio sam kod majstora i pitao ga, zasto ne svetli MIL, a on se pravio "tosa". Cak me je naterao da dodjem drugi dan i da auto zakaci na diag.aparat koji je ustanovio da komunikacijska linija tj. diagnostika na ECU-u radi, ali da je MIL "Cut-off" i da eto MIL ne funkcionise. Pozdravih ga ja i odoh u garazu zabrinut jer me nemogucnost prijavljivanja kvara ipak smeta.

            Dr Boca:

            Upravo je to slucaj. Zica "braon-plava" (zica sa IvanT slike, inace nema releja) je presecena i odvedena-spojena na davac temperature ulja (kraj koji ide sa ECUa). Drugi kraj zice je samo izolovan (kraj koji ide ka MIL-u).

            IvanT:

            "Otkrio" bih ja to gasenje MIL-a. Problem je vec bio ustanovljen u Petak uvece, ali sam bio na putu pa malo kasnim sa odgovorom.

            Problem je dakle resen, MIL je opet u funkciji. Stavio sam jedan preklopnik sa 2 polozaja:
            1.) je zica br/plava ide na davac temp. ulja (ovako je majstor povezao), a 2.) je zica br/plava ide na MIL (stanje pre ugradnje gasa).

            Ah, taj majstor, moga je samo lepo da mi kaze sta je uradio i ovoga posta ni moje muke nebi ni bilo.

            Dranix, imas dobar njuh, citaj ...

            Zahvaljujem svim ucesnicima. Pozdrav iz Pa....a

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #21
              Živ i zdrav ti nama bio !

              Pozzzzzzz
              BP
              ************

              Comment

              • duki_pa
                CBC Početnik
                • 14.11.2006
                • 7
                • Paracin

                #22


                Sto vise znas, to si vise nesretan!

                Comment

                Working...
                X