Primeceno da nestane po pola litra tecnosti na 100km gradske voznje. Vec me jeza podilazi od moguci kvarova ali da cujem vasa misljenja o mogucem uzroku. Inace auto je Golf benzinac, presao 160.000, mislim (ali nisam siguran) da mu je pre 70.000 menjan dihtung glava. Od uzroka pojave palo mi je sledece:
1. Curi negde - ispod auta se ne vidi nista da kaplje, ali kad dodje blizu ukljucenja ventilatora vidim malo pare napred kod hladnjaka, ne vidi se bas gde. U kabini nema neke preterane kondezacije pa pretpostavljam da ni grejac kabine ne curi.
2. Crko dihtung glave - kad se rashladna tecnost ugreje, creva budu prilicno tvrda, ali ne znam da li tako i treba? Dok je motor hladan, creva nisu naduta iako motor radi. Auto ide sasvim ok, ne vidim da se nesto preterano pregreva, majoneza na cepu za ulje ima pomalo, ali tako je na tom autu od pocetka, pre bih rekao da je kondenzacija. U rashladnoj tecnosti ne vidim ulje a ulje ne trosi uopste.
3. Puko blok (ovde me vec hvata panika).
Sta mislite sta je od ova 3 i jel imate jos neki moguci uzrok. Meni najvise "smrdi" na dihtung glave, ali kako nema ulja u rashladnoj tecnosti? Mislim da kompresija motora nabija pritisak u tecnost (zato i malo pare izlazi na spojevima creva kod hladnjaka) a kad iskljucim motor tecnost krene u cilindre (mada valjda bi trebalo da primetim neki otezani start ili slicno a to ga nema).Kako da proverim sta je u pitanju. Jel zna neko koliki pritisak treba da je u rashladnom sistemu na temperaturi od 90-tak stepeni?
Inace termostat i termodavac rade, po pokazivacu temperature na tabli, na odgovarajucim temperaturama. Skidao sam neki dan i svecice, sve su iste boje i podjednako potrosene.
1. Curi negde - ispod auta se ne vidi nista da kaplje, ali kad dodje blizu ukljucenja ventilatora vidim malo pare napred kod hladnjaka, ne vidi se bas gde. U kabini nema neke preterane kondezacije pa pretpostavljam da ni grejac kabine ne curi.
2. Crko dihtung glave - kad se rashladna tecnost ugreje, creva budu prilicno tvrda, ali ne znam da li tako i treba? Dok je motor hladan, creva nisu naduta iako motor radi. Auto ide sasvim ok, ne vidim da se nesto preterano pregreva, majoneza na cepu za ulje ima pomalo, ali tako je na tom autu od pocetka, pre bih rekao da je kondenzacija. U rashladnoj tecnosti ne vidim ulje a ulje ne trosi uopste.
3. Puko blok (ovde me vec hvata panika).
Sta mislite sta je od ova 3 i jel imate jos neki moguci uzrok. Meni najvise "smrdi" na dihtung glave, ali kako nema ulja u rashladnoj tecnosti? Mislim da kompresija motora nabija pritisak u tecnost (zato i malo pare izlazi na spojevima creva kod hladnjaka) a kad iskljucim motor tecnost krene u cilindre (mada valjda bi trebalo da primetim neki otezani start ili slicno a to ga nema).Kako da proverim sta je u pitanju. Jel zna neko koliki pritisak treba da je u rashladnom sistemu na temperaturi od 90-tak stepeni?
Inace termostat i termodavac rade, po pokazivacu temperature na tabli, na odgovarajucim temperaturama. Skidao sam neki dan i svecice, sve su iste boje i podjednako potrosene.
Comment