Alfa Romeo 146

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sisa ki
    CBC Član
    • 12.04.2006
    • 90
    • Kikinda

    #16
    izgoreo klip,99,99% na iberu fucka svaki 4 put? ako su ventili ne izbacuje ulje na iber,samo kada pravi pritisak u bloku,onda izbacuje ulje.a od ventila ne moze da pravi pritisak u bloku,samo ako je izgoreo klip ili popucao izmedju karika i popucale karike.u principu skoro sve isti kvar,vezano za klip

    Comment

    • Saby
      CBC Senator XXL
      • 25.11.2004
      • 408
      • Horgos

      #17
      skinuli glavu, sutra nosim na obrdu, i na test, jedan ventil je jako cudan...
      klipovi ovako na oko su ok, cilindri ko novi
      videcemo...
      Fun starts @ 3000 RPM
      Alfa Romeo 146 1.8 Ts

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #18
        Tu je najveći posao glava..karter ide lakše..
        Dal* da izvučeš taj sumnjivi klip?

        Srećno !
        BP
        ***********

        Comment

        • Saby
          CBC Senator XXL
          • 25.11.2004
          • 408
          • Horgos

          #19
          u glavi sve ok, ventili dihtuju, sicevi lepi, sve super...
          ALI
          Puko 2 klipa, na 2 i na 3 cilindar

          cilindri ok, karike ok. ostala dva klipa isto ok

          Aj nek mi neko kaze ZASTO ????
          Pa da sam cipovao, ili nesto njakao, al nista sve stock...
          Redovno servisiran, i samo selenia sipan
          Fun starts @ 3000 RPM
          Alfa Romeo 146 1.8 Ts

          Comment

          • Boki Ar
            CBC Senator XXL
            • 11.11.2004
            • 2827
            • Aranđelovac
            • Vektra

            #20
            Liči mi na "rano paljenje" ili slabu oktansku moć benzina..biće ovo drugo..
            Detonacije prave ovakva s*anja..

            Ok..tu smo..tebi SREĆAN da bude RAD !


            Pozdrav!
            BP
            *********

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Originally posted by Saby

              cilindri ok, karike ok. ostala dva klipa isto ok

              Aj nek mi neko kaze ZASTO ????
              Pa da sam cipovao, ili nesto njakao, al nista sve stock...
              Redovno servisiran, i samo selenia sipan
              Svaki put kad raspališ auto u blokadu na leru, dogadja se ovo, pomalo ali gricka.
              Svaki put kad udariš u blokadu pod opterećenjem dogadja se ovo, pomalo ali gricka.
              Svaki put kad imaš siromašnu smešu dogadja se ovo, pomalo.....
              Svaki put kad menjaš ulje na 20k dogadja se....
              Kad se puno toga dogadja eto rezultata...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Saby
                CBC Senator XXL
                • 25.11.2004
                • 408
                • Horgos

                #22
                shvatio
                a sta fali 20 k u? ili goldu?
                Fun starts @ 3000 RPM
                Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                Comment

                • Flavio
                  CBC Senator XXL
                  • 13.06.2006
                  • 1926
                  • 012 Centar
                  • KaraWagon 1.4T.Spark

                  #23
                  Cini mi se da je @Dora mislio na period zamene tj. 20.000 km ... ili gresim ?

                  Pozz !

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Ne grešiš
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Saby
                      CBC Senator XXL
                      • 25.11.2004
                      • 408
                      • Horgos

                      #25
                      obojica gresite

                      ili je bilo sipano 20k ili gold, a uvek menjan pre 9 -10k
                      Fun starts @ 3000 RPM
                      Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                      Comment

                      • Saby
                        CBC Senator XXL
                        • 25.11.2004
                        • 408
                        • Horgos

                        #26
                        pitanje: dali se menjaju srafovi glave, tj dali da kupim nove?
                        Fun starts @ 3000 RPM
                        Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                        Comment

                        • Boki Ar
                          CBC Senator XXL
                          • 11.11.2004
                          • 2827
                          • Aranđelovac
                          • Vektra

                          #27
                          Ne, nema potrebe, (osim ako vidiš da je koji oštećen).Ovo je prvo (nadam se i poslednje) otvaranje tog motora - kod tebe, jel* tako?

                          Pozdrav !
                          BP
                          *********

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Klipovi popucali usled visokofrekventnog knocka , na visokim obrtajima.

                            Kako radi blokada obrtaja na tom sistemu?
                            Izgleda da gasi gorivo ako sistem radi bez greske.

                            Sta znas o TPC senzoru na trotelu, da li daje signal za Ful Load?
                            Kako god zafalilo je goriva na visokim obrtajima i to je rezultat koji vidis i drzis u ruci
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Saby
                              CBC Senator XXL
                              • 25.11.2004
                              • 408
                              • Horgos

                              #29
                              da, prvi put otvaran.
                              ne znam, kako sta daje tpc, pogledacu
                              da, gasi gorivo...
                              sad da kazem da sam ja cuo da ostaje bez goriva na velikim obrtajima, a rale reko da sam lud, to ne moze da se cuje...
                              pronacicemo uzrok siromasne smese...
                              Fun starts @ 3000 RPM
                              Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                Gasenje goriva je jedno od najglupljih resenja za ogranicavanje obrtaja.
                                Dolazeci na limit u trenutcima kad se lezi na limitu tada definitivno dolazi i do knocka.

                                Najbolje resenje je softcut , gde se redukuje snaga bacanjem paljenja na kasnije nekih stotinak obrtaja pre zamsljenog hardware limita.
                                Ili pak preskakanjem pulseva paljenja.

                                Deluje da ti koji su radili software da ih nije bash nesto puno bolelo za trokskove koji se mogu izazvati ako se mashina cepa na limite.
                                Ovo vec vidim kao namerno implementiranu stvar od proizvodjacha

                                No, za svaki slucaj proveri TPS da li daje signal za obogacenje (ako je switch tipa). Ako je pot, onda nema veze jer bi dobio check engine upaljeno da je greska na potu.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X