Alfa Romeo 146

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Moje mišljenje je da onog ko je izmislio limit obrtaja treba obesiti za jajaca na banderu i vezati neku ljuljašku za njega, nek se igraju deca...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #32
      Alal vera, Nadzorniče..ovo je baš bilo jako...
      Ulepša mi veče..

      Comment

      • Saby
        CBC Senator XXL
        • 25.11.2004
        • 408
        • Horgos

        #33

        sutra ce biti sklopjen, danas stavili klipove, sutra karter i glava
        Fun starts @ 3000 RPM
        Alfa Romeo 146 1.8 Ts

        Comment

        • Saby
          CBC Senator XXL
          • 25.11.2004
          • 408
          • Horgos

          #34
          sve po planu i programu
          stavljena glava i karter, vracena usisna, sutra ostaje zubcenje, i sitnice, bez blokera bice interesantno
          Fun starts @ 3000 RPM
          Alfa Romeo 146 1.8 Ts

          Comment

          • Lord_o21
            CBC Senator XXL
            • 29.04.2006
            • 494
            • Novi Sad

            #35
            Danas sklopili, uzubili (bez spec alata), upalili, dalje info od gosn. Saby.
            ...technology is the only Replacement for Displacement.

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #36
              Originally posted by BOOST
              Gasenje goriva je jedno od najglupljih resenja za ogranicavanje obrtaja.
              Dolazeci na limit u trenutcima kad se lezi na limitu tada definitivno dolazi i do knocka.

              Najbolje resenje je softcut , gde se redukuje snaga bacanjem paljenja na kasnije nekih stotinak obrtaja pre zamsljenog hardware limita.
              Ili pak preskakanjem pulseva paljenja.

              Deluje da ti koji su radili software da ih nije bash nesto puno bolelo za trokskove koji se mogu izazvati ako se mashina cepa na limite.
              Ovo vec vidim kao namerno implementiranu stvar od proizvodjacha
              Da, "blokada" se manifestuje gashenjem dovoda goriva. ECU pomera paljenje ukoliko knock senzor registruje bilo shta, za dalje korekcije kroz odlaganje varnice koristi i input temperature vazduha, pikiram na to da je senzor temperature vazduha zakazao.

              Znam par ljudi koji bash vole efekat okidanja blokade na Alfama - valjda ce od sada malo razmishljati o istoj i eventualnim posledicama.

              Pregledao sam celu temu par puta i ne vidim da je naveden rezhim vozhnje koji je prethodio havariji, a bitno je da je postavljeno pitanje; "Zashto?"
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #37
                Dao sam odgovore, znam čoveka
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Saby
                  CBC Senator XXL
                  • 25.11.2004
                  • 408
                  • Horgos

                  #38
                  @Dora
                  gotovo radi ko sat
                  klipovi menjani na ta dva cilindra, novi leteci lezajevi, nove karike, filter ulja, ulje...
                  I uzubili bez blokera
                  samo da mi ga znati, kako je doslo do siromasne smese, mislim sem blokade, jako me nervira ta elekrtonika, nacicu neki aftermarket da metnem, i da ga se resim vise
                  Fun starts @ 3000 RPM
                  Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                  Comment

                  • Saby
                    CBC Senator XXL
                    • 25.11.2004
                    • 408
                    • Horgos

                    #39
                    e, da, glupi karter nema dihtung, i kaplje ulje na jednom mestu, aaaaaaaaaaa
                    sutra ako moram ponovo da skidam, poludecu traje po sat vremena skidanje, iz razne poze koje bi mogle u kama sutru da doaju
                    Fun starts @ 3000 RPM
                    Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                    Comment

                    • Saby
                      CBC Senator XXL
                      • 25.11.2004
                      • 408
                      • Horgos

                      #40
                      opet ja, i opet pitam

                      koliko je bitno da na kaisu stoje linije na reperima? auto je ok uzubljen, ovo sam sad tik video u workshopu
                      Fun starts @ 3000 RPM
                      Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                      Comment

                      Working...
                      X